Saako teidän kissat hyppiä pöydille?

  • Viestiketjun aloittaja crazy_cat_lady
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Silloin kun syödään ja kahvitellaan niin ei tietenkään ole pöydälle asiaa. Kotona ollessa muutenkaan tarvi pöydillä hyppiä. Mut tietysti kun oon kotoa poissa niin silloinhan se hyppii missä mielii. Paitsi makuuhuoneessa, koska ovi on kiinni :)
 
kasvatusta kissoillekin
Av-puolella oli keskusteltu tästä Pipsan uudesta kissasta ja miten pipsa antaa sen kissan hyppiä ruokapöydillä ja tasoilla. Kauhea haloo jostain epähygieniasta. Meilläkin kissa hyppii pöydille mutta silloin kun syömme ruokaa, osaa kissa pysytellä muualla. Entä onko teillä otettu rikkoutuvat tavarat pois, menty kissan ehdoilla? Tuota en Pipsan kommenteissa oikein ymmärrä. Kyllä kissa osaa väistää tavaroita ja kun siellä on vain se yksi kissa. Kahden koheltaessa tavarat voisivatkin lennellä. Että ollaankohan tuolla Pipsan luona vähän turhan varovaisia? Suloinen kissa on. Tietääkö joku minkä rotuinen kun ei missään tekstissä lukenut enkä jaksa noita kommentteja käydä läpi.


Värikäs Elämäni: Siiri
Meillä ei hypi kissa tasoilla eikä pöydillä. Opetin sen pentuna suihkepullolla olemaan niistä poissa. Nyt jo 4-vuotias, eikä hypi aaainakaan meidän aikaan.
 
pilipali
Ruokapöydälle kissalla ei ole mitään asiaa ja hyvin harvoin tätä sääntöä edes yrittää rikkoa. Joskus kun istuskelee tuolilla saattaa tassun erehtyä nostamaan pöydälle mutta uskoo heti kun sanotaan. Myöskään tiskipöydälle tai lieden lähelle ei ole asiaa. Keittion ikkunan alla olevalla tasolla saa olla kn katselee maisemia. Sitähän mä en tiedä mitä kissa puuhaa kun ei olla kotona.
 
Yök, no ei saa! Tuolla ulkona rytyyttävät milloin mikäkin raato suussa joten ei ole mitään asiaa kummallakaan katilla millekään pöydille! Samoin koira ei tule sohville eikä sänkyihin, ei meidän läsnäollessa eikä salaa. Eläimet pysyy lattiatasolla ja piste.
 
"kissamummo"
Eivät saa. Mutta hyppivät silti.

Ja vink vink. Te joiden kissat eivät mukamas koskaan hypi pöydille. Arvatkaa mitä ne tekee päivät pääksytysten kun ette ole paikalla katsomassa...
 
ahaaa
Just. Tämä onkin yksi syy miksi inhoan kissoja, hyiv...tu! :X Ja palstaemännät hihkuu riemuissaan yhdestä suusta että tottkai saa ruokapöydillä hyppiä... Kuvottavaa.
 
"vieras"
Just. Tämä onkin yksi syy miksi inhoan kissoja, hyiv...tu! :X Ja palstaemännät hihkuu riemuissaan yhdestä suusta että tottkai saa ruokapöydillä hyppiä... Kuvottavaa.
Kuulepas. Meillä todellakin saavat hyppiä, vaikka pöydälle. Kissani (sisäkissat) ovat ihan mielettömän puhtaita ja valkoisia. Ne ovat paljon puhtaampia kuin minä, joka olen vaihdevuotinen hikinen ämmä. Ja meillä syödään lautasilta, ei pöydältä.
 
Mieh
Ei ruokapöydälle (sieltä tosin melko usein löytyy) mutta hyllyjen, kaappien, tv tason yms. päällä saa kiipeillä. Tarkoituksella raivattu osittain tyhjiksi tai silleen ettei helposti rikkoutuvaa ole, jotta katti pääsee hyvin rymyämään. Toki kiipeilee sellaisillakin hyllyillä mitkä pursuaa mut hyvin onnistuu väistämään tavaraa.
 
ahaaa
[QUOTE="vieras";28522800]Kuulepas. Meillä todellakin saavat hyppiä, vaikka pöydälle. Kissani (sisäkissat) ovat ihan mielettömän puhtaita ja valkoisia. Ne ovat paljon puhtaampia kuin minä, joka olen vaihdevuotinen hikinen ämmä. Ja meillä syödään lautasilta, ei pöydältä.[/QUOTE]

Seli seli. Mitä sen kissan värillä on tekemistä puhtauden kanssa vai luotatko siihen että on puhdas kun näyttää valkoiselta heh?!!! Kyllä niillä kissoillakin on pöpöjä, pyllyssä, karvoissa, tassuissa että eläpä nyt yritä selitellä. Onhan se kiva että eläimet rötköttää pöydillä missä syödään. Kunhan muistaisitte olla pyytämättä ketään kylään syömään paskaisen pöytännen ääreen :/
 
"Tulppu"
Kissa on kyllä niin kusipää homo, että se täytyy pitää häkissä aina kun ihmiset ei ole paikalla valvomassa. Muuten tekee takuuvarmasti jotain idioottimaista ja sitten on petivaatteet täynnä karvoja ja keittiöntasot hiekkalaatikolta pökäleiden seasta tulleiden tassunjälkein peitossa.
 
kfkfkf
[QUOTE="jahas";28522605]pipsa ei päästä kommenttia läpi kun sanoin hänelle ettei kissa ole lapsi. kissalle ei tarvitse lässyttää.[/QUOTE]

etkö sä lässytä kissallesi :D kyllä mä vaan lässytän, miten noille voi olla lässyttämättä :D
 

Yhteistyössä