saako teillä lapset ns yhteisiä lahjoja

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
miten nyt tuollaisestakin stressin saisi
Saa. Se avaa kumpi ehtii. Yleensä se on isompi, koska on tehokkaampi avaamaan omat lahjansa. Tai jos yhteisiä lahjoja on monta, ne voidaan vaikka jakaa tasan.
 
yks
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Saa ja avaa kuka kerkee- omansa ensin.
Niin oli meilläkin aikoinaan eikä ikinä kyllä mitään kirjaa pidetty montako kukin sai avata....
kyllä meillä pitävät kirjaa kuin monta lahjaa kukin saa, ettei jää pahasti tappiolle... siis lapset ite pitää
 
amlo
Meilla kans on useampikin paketti (just peleja) yhteisesti, on ollut muinakin vuosina, eika siina mitaan kinaa ole ollut, etta kuka sen aukaisee; yhdessa varmaan repivat paperit ymparilta.
 
Oho
Onpa kummallista.
Mun lapset tappelee aina, kaikesta, 24/7. Syytäkään ei tarvita.
Mutta tätä ketjua lukiessa mä tajusin, että _ikinä, koskaan, milloinkaan_ ne ei ole tapelleet aattona siitä, kuka saa avata yhteiset lahjat :eek: Outoa.
 
ei ku ei ole ku yksi lapsi,mut jos olis useampi ni ei sais..
Koska mä olen vieläkin katkera siitä,että mun pikku sisko sai meijän yhteisen barbitalon ku se muutti omaan kotiinsa vaikkei sillä ole edes lapsia :kieh: :D :D
 
TriStessse
Saavat yhteisiä, ei meillä ole varaa ostaa kaikkea kolmin kappalein. Muutenkin meillä on kaikki lelut yhteisiä. Nyt tosin ostin jokaiselle oman henkilökohtaisen pehmokissan unikaveriksi.
 
me
Alkuperäinen kirjoittaja Oho:
Onpa kummallista.
Mun lapset tappelee aina, kaikesta, 24/7. Syytäkään ei tarvita.
Mutta tätä ketjua lukiessa mä tajusin, että _ikinä, koskaan, milloinkaan_ ne ei ole tapelleet aattona siitä, kuka saa avata yhteiset lahjat :eek: Outoa.
hei!
mäkin huomasin että tää on varmaan ainut asia mistä meillä ei tapella kun vasta käytössä! :)
viime vuonna saivat rattikelkan yhteiseksi mun isältä eli papaltaan!! käytössä tuli riitaa kunpi "ohjaa" pappa hermostu ja osti joulun jälkeen toisenen kelkan!nyt tapellaan kumpisaa kumman, eri värisiä :(
 
Yhdessä varmaan; tänä vuonna tulee Muuttuva labyrinttipeli, autorata ja se F:llä alkava peli, missä niitä pikku F- hemmoja :D :ashamed: :xmas:

Vo luoja mikä muisti.

zeebos, feebos. fyrbos, fyzzy??? :kieh: :ashamed: :snotty:
 
Fiona71 harmaana
Saa joka vuosi ja tänäkin vuonna saavat useamman yhteisen. Meillä laitetaan nimet paketin päälle ja se, kumman nimi on ensin, saa paketin avata. Tämä siksi, ettei tosiaan ole yksi ja sama, joka paketit sitten avaa.
 

Yhteistyössä