Saamattomat kotiäidit pistää vihaksi

"Kukka"
Kalliimmaksi se taitaa yhteiskunnalle tulla pikkulasten hoidattaminen pk:ssa kuin että maksais se pienen kotihoidontuen ja äiti hoitais...

Sen verran kallis kustannus kunnalle jokainen muksu siellä päiväkodissa, varsinkaan pienipalkkaiset äidit ei kuitenkaan niin isoja verotuloja taas maksa.
Tämän lisäksi monen palkat maksetaan verotuloilla. Kaikkein kalleimpia yhteiskunnan elätettäviä ovat (turhissa) valtion tai kunnan työpaikoissa lusmuilevat, jotka kaiken kukkuraksi hoidattavat lapset verovaroin.
 
"Kotirouva"
Jaa-a, mä oon kotona, kaikki lapset jo koulussa. Mitään tukiaisia en kyllä mistään saa( no lapsilisän, mut en muuta), mies elättää!
Töihin paluu on kyllä piakkoin edessä, mut siihen asti aion nauttia tästä saamattomuudesta ja laiskottelusta ;)
 
hulvatonta
Tää aloitus on niin perkeleen hauska vaan ja ainoastaan koska se on BV:n tekemä :D Ämmä itse puski niitä kakaroita maailmaa liukuhihnalta kun "oli järkevää" olla monta vuotta putkeen kotona eikä "kannattanut" mennä vielä töihin. Sit piti toki vielä pohtia joskos sitä kuitenkin ennemmin "kannattaisi" opiskella eikä vieläkään mennä töihin. Mutta ilmeisesti nyt se perse on sielläkin suunnalla päässyt takaisin sinne tehtaaseen? Ai niin mutta sähän et tainnut takaisin päästä, ainakaan samaan, eikö sut irtisanottu? Montako niitä lasta siellä nyt olikaan, neljä? Joko se sun ukkokin on sen työpaikan vihdoin löytänyt? Vai onko ukkokin vihdoin vaihtunut ettei ole enää sama jonka nyrkkiä juokset karkuun raskaana taksin alle, vai miten se tarina nyt menikään.
 

Yhteistyössä