”Saan miehiltä katseita”. Saatko sinä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miehen g-pisteeksikin kutsuttu kohta löytyy muuten peräaukon etupuolelta n. 2,5- 6 sentin syvyydestä. Että hyvinpä on tämä sekundasuttura Annie kouraissut... 🙄
Ei Jeesus mikä pelle mieheksi.
 
vierailija
Nuzzi mun puolesta vaikka kaakkoisaasiasta otettua rescuekoiraa mutta eikö sulla ole oikeasti elämässä mitään muuta päässä kuin paneminen tai joku toisen tuontiluuska?
Ihmettelen miten viestisi pääsi seulan läpi, kun minun paljon maltillisempi viesti jäi haaviin. Tänään minulle selvisi miksi palstalla pörräävä eläkepappa jatkuvasti vainoaa pk-seudun kauppaketjubråndiä. Hän lienee saanut ikuisen porttikiellon ko. elintarvikemyymälään. Luulen, että myös rva Kaiku on myös kauppan
persona non grata-luokituksessa.
 
  • Haha
Reactions: setis
Mä vaan lainaan tän. Että pysyy tallessa.

Ja sivumennen huomautan että Kalamiehen reidet ovat paaaaaljon lihaksikkaammat ja silmäämiellyttävämmät kun sun kinttusi
Eipä sinun kuvassasi ne paksut laardikinttusi villasukissa saaneet setiksen atomintarkkaa viisaria värähtämään ollenkaan. Täydet turn offit niille 🤢

Olet saanut nähdäksesi Annien upeat säihkysääret vesistön äärellä 😍

Ne sääret ovat menneen talven lumia sinun mamman kohdalla… 😏
 
Eipä sinun kuvassasi ne paksut laardikinttusi villasukissa saaneet setiksen atomintarkkaa viisaria värähtämään ollenkaan. Täydet turn offit niille 🤢

Olet saanut nähdäksesi Annien upeat säihkysääret vesistön äärellä 😍

Ne sääret ovat menneen talven lumia sinun mamman kohdalla… 😏

Mää ihan vaan tänkin lainaan jotta säilyy tallessa :)
 
  • Haha
Reactions: setis
Tuskin Setistä huolittaisiin MTV:n Putous-ohjelmaan. Outo tyyppi jonka
jutut ohitan. Hän ilmeisesti taas sätti harhoissaan jotain toista kirjoittajaa.
Mistä tämä ruokakaupan hyllyjen välissä sekstaava papparainen on saanut käsityksen, että olen tv-julkkis? Olen katsonut Putousta nollaluvulla, kun se oli suosittu ja yleinen puheenaihe. Myöhemmin olen katsonut muutamia videopätkiä maikkarin sivulta. Tuskin Setiksestä kukaan tekee sketsihahmoa. Hän on liian törkyinen hahmo perheohjelmaan kuin myös tälle palstalle.
Alepa, et taaskaan ymmärrä lukemaasi tekstiä. En ole ikinä väittänyt sinun olevan mikään julkimo 🙄

Tosin sinä olisit mitä huvittavin ihminen Putouksessa, jota olen katsonut viimeksi kun se tuli ohjelmistoon joskus kauan aikaa sitten.

Hömppä sopii sinulle, ei minulle 😏
 
vierailija
Ihmettelen miten viestisi pääsi seulan läpi, kun minun paljon maltillisempi viesti jäi haaviin. Tänään minulle selvisi miksi palstalla pörräävä eläkepappa jatkuvasti vainoaa pk-seudun kauppaketjubrändiä. Hän lienee saanut ikuisen porttikiellon ko. elintarvikemyymälään. Luulen, että myös rva Kaiku on myös kaupan
persona non grata-luokituksessa.
korjaukseni
 
Miehen g-pisteeksikin kutsuttu kohta löytyy muuten peräaukon etupuolelta n. 2,5- 6 sentin syvyydestä. Että hyvinpä on tämä sekundasuttura Annie kouraissut...
Ei Jeesus mikä pelle mieheksi.
Hei umpijuntti, tarkoitin g:llä genitaalialuetta. Oletko ikinä kuullut edes moisesta? Mutta sen sanon että kyllä hyvältä tuntuu kun upea nuori nainen ottaa ja kouraisee sieltä hellästi vihjaillen mukavaa iltaa kohti 🥰🥰😘
 
Kyllä, aakkoset alkavat tuolla tavalla. Hyvä, että muistat vielä tuon.
Toope, näit sen vaivaisen sekunnin kun se oli näkyvissä, ja tuo eräs toope mustunut paksukinttu antoi sille peukun jopa 🤣

Hän onneton ja vähälahjainen ”kivinainen” ei tajua kuinka moden haaviinsa ottamat viestit kierretään tyylikkään vaivattomasti

Valittelee vaan kun ei onneton ja pienenpieni älynsä ei riitä niiden haaviin ottamisten kiertämiseen… 🤭
 
vierailija
Voi kuinka nolo heppu sä oletkaan, joku eunukki vissiin 🙄 🤣🤣🤣

Sinullahan se vasta on alkanut päässäsi viiraamaan, huomasin sen jtn viikko sitten tyhjänpäiväisestä räyhäämisestäsi.

Mikäs sen mukavampaa on kuin se, että oma nuori, kaunis, hoikkavartaloinen, muodollisesti pätevä nainen hellästi kouraisee g-alueita. Et ole tainnut ikinä kokea sellaista, voisin vaikka lyödä vetoa…

Annie sai kuitenkin 10+ pinnaa minulta siitä. Etkö edes tajua mitä nuo kivat hellät temput tarkoittavat vihjeenä myöhemmälle illalle? 🥰😘
Ihan laitan vain tämän tähän, että huomaat itsekin puhuneesi g-alueesta. Taisi ne muut aakkoset sitten olla hutera massa osaamisessa, kun et oikein ymmärrä edes mitä itse olet kirjoittanut. No, jos o s a a t, voit vaikka googlettaa sanat ' miehen g-alue'. Tosin toi pitäs sun miehenä🙄tietää jo itekin.

Siis ethän sä oikeesti oo oikee ihminen? Pliis..koska hukkaan on menny rakennusaineet sinussa.
 
Seliseli. Urpo ei edes tiedä miehen anatomiaa. Vajakki. Oikeesti. Häpeäksi miehille.
Sinulle Urpolle rautalangasta jälleen kerran:

Sukupuolielin myös sukuelin tai genitaali on keskeisesti suvulliseen lisääntymiseen erikoistunut tai siihen muuten oleellisesti liittyvä elin.

Sukupuolielimet muodostavat lisääntymiselimistön. Yksineuvoisilla eliöillä lisääntymiselimistö on kullekin sukupuolelle ominainen, jota ei ole toisella sukupuolella, mistä nimitys "sukupuolielin".
 
Ihan laitan vain tämän tähän, että huomaat itsekin puhuneesi g-alueesta. Taisi ne muut aakkoset sitten olla hutera massa osaamisessa, kun et oikein ymmärrä edes mitä itse olet kirjoittanut. No, jos o s a a t, voit vaikka googlettaa sanat ' miehen g-alue'. Tosin toi pitäs sun miehenätietää jo itekin.

Siis ethän sä oikeesti oo oikee ihminen? Pliis..koska hukkaan on menny rakennusaineet sinussa.
Kts #90 jos osaat lukea selkeää tekstiä?
 
Toope, näit sen vaivaisen sekunnin kun se oli näkyvissä, ja tuo eräs toope mustunut paksukinttu antoi sille peukun jopa 🤣

Hän onneton ja vähälahjainen ”kivinainen” ei tajua kuinka moden haaviinsa ottamat viestit kierretään tyylikkään vaivattomasti

Valittelee vaan kun ei onneton ja pienenpieni älynsä ei riitä niiden haaviin ottamisten kiertämiseen… 🤭
Talteen taas :)
 
  • Haha
Reactions: setis
vierailija
Seliseli. Urpo ei edes tiedä miehen anatomiaa. Vajakki. Oikeesti. Häpeäksi miehille.
Annetaan ukkorähjän houria omiaan. Ei kannata pistää nokkaansa ampiaispesään. Heppu herää aikaisin. Heti avattuaan silmänsä hän raportoi seisokistaan Tällä palstalla. Juttujensa perusteella hän on ollut kauan impotentti, ja naapurin ukon ulkomaantuliaisen ansiosta elin on herännyt henkiin. Tätä ihmettä palstalla on päivitelty sen aikaa, kun olen viihtynyt palstalla. Joku päivä ihmeentekijä nousee lentokentän alepan kautta lentokoneeseen eikä palaa Suomeen takaisin. Kuka sitten ottaa kopin ukkorähjästä? En minä ainakaan. Zero sympathy. En ole kuin amerikkaliaisen saippuasarjan mieslääkäri, joka itkee kuollutta ”animal” biologista äitiään. Tykkään saippuasarjoista, joissa on hyvä käsikirjoitus. Setiksen elämän käsikirjoitus on hanurista.
 

Yhteistyössä