Saanko esitellä : Matti <3

Alkuperäinen kirjoittaja vauveli:
ihanan rauhallista yhteiseloa - pitäis monen ottaa mallia tuosta.

luulen että johtuu kyllä kodista ja emännästä itsestäänkin, kun on niin kivat eläimet.
ihana tuo viimeinen kuvakin :heart:
Kiitos vauveli, ehkä meille vaan on sattunut niin mahtavat persoonat , jotka sopivat mainiosti yhteen.

Meillä koko perhe hurjan eläinrakas . Kiva jos voi antaa turvallisisen ja mukavan kodin . =)
 
oi
Aivan ihania kuvia kaikilla. Mietin vain jotta miten sinulla voi tuo sohva olla noin kaunis ja uuden näköinen vaikka teilä asustaa kissoja??? Eikö tuollaine materiaali ole kuin painajainen kissaperheessä? Tuntuis että olis silmukat paennu jo vähän joka istuimelta ku kissa iskee kerran kyntensä kiinni.. vaikka ei raapimapuuna käyttäskään, ni eikö tollaseen jää silmukka pintaan jo ku kerran vauhtia ponkasee???

Itselläkin kissoja, ja voi kalusteparkojani.. mut kissoista en luovu! =) Antavat minulle niin armottoman suurta voimaa kun itse pitkäaikaissairaana..
 
Alkuperäinen kirjoittaja oi:
Aivan ihania kuvia kaikilla. Mietin vain jotta miten sinulla voi tuo sohva olla noin kaunis ja uuden näköinen vaikka teilä asustaa kissoja??? Eikö tuollaine materiaali ole kuin painajainen kissaperheessä? Tuntuis että olis silmukat paennu jo vähän joka istuimelta ku kissa iskee kerran kyntensä kiinni.. vaikka ei raapimapuuna käyttäskään, ni eikö tollaseen jää silmukka pintaan jo ku kerran vauhtia ponkasee???

Itselläkin kissoja, ja voi kalusteparkojani.. mut kissoista en luovu! =) Antavat minulle niin armottoman suurta voimaa kun itse pitkäaikaissairaana..
Kiitos. =)

Ja jaksamista sinulle :hug:

Toi sohva on sellaista materiaalia, että pitäisi kestää hyvin, tosin sohva vasta vuoden vanha... pikkasen on kärsinyt käsinojien kohdalta..mutta... ne onneksi voi tarpeen tullen sitten vaihtaa, ostaa udet palat niihin kohtiin. Muuten hirmu kestävää kangasta.

:wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi miten ihania kuvia! Matti on kerrassaan omaperäisen näköinen kissu <3 Ihana että on vielä eläinrakkaita ja lämpöisiä ihmisiä tässä kylmässä maailmassa :)
Matti on todella reipas ja kesy, kaikki kissat jotka tulleet pentuna ovat olleet paljon arempia. Mutta Matti heti kuin kotonaan :D =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
jos voisin ottaisin kissan HETI, mutta olen allerginen :(
ja toiseksi isäntä ei halua kissaa kun ne haisee :/ siis ei ne kissat haise vaan se pissa
Voi, toi allergia on ikävä :( :(

Kissanpissanhajusta, riippuu paljon hiekasta ja siitä kuinka usein siivoaa hiekkoja jne. Ei haise silloin kun nämä edellämainitut asiat on kunnossa =)
 

Yhteistyössä