Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Vau, hattua nostan että ootte menny helteellä mustikkaan. Hikipisarat ja niistä innostuvat hyttyset on semmonen asia, että ostan mustikkaa valmiiksi kerättynä.

Siis mansikkamaa ja puutarha-vadelmapuska on ok, lakkasuo samoin, sienessäkin on kiva käydä ja puolukassa, mut noita kaikkia yhdistää se että ämpäri täyttyy nopsaan eli retken jälkeen ei näytä itse joltain paukama-vadelmalta...

Kaikista hurjin kerätä on metsävadelmat. Siis ne maistuu ihanalle mutta voi @%$@* kun se sanko ei täyty millään, pehmeät ja pienet vatut vaan painuu sen pohjalle...

Puolukkametsässä on miljoona hirvikärpästä mutta ei hellettä.
Myö viipotettiin metässä iltapäivästä eli ei ollu pahempaa hellettä, tuulenvirekin kävi hienosti. Eikä etes paarmatkaan häirinny vaikka surrasivat ympärillä, ihme ja kumma!

Mä kyllä tykkään poimia marjoja metästä mutta oon ihan onneton suuntavaistossani eli muhun niin käy nää yks eukko meni mustikkaan mutta onneks hävis- jutut:D. Siinä miekessä olinkin yllättyny että sain poimijakaveria, olin varautunu itekseen kiertämään ja panikoimaan ja huhuilemaan ja...

Lakkasuolle mut sais heti mukaansa! Täälähän niitä ei oo tai vissii jossain mutten tiijä paikkoja. Ja mut muutenki kandee ottaa mettään seuraksi koska sitte ei ite kärsi önniäisistä:D, ne kun pyörii mun ympärillä! Saikkya oon turauttamassa loppuun kun sain jonku helevetillisen allergiaoireen jonku puremasta, puolkäpälää turvoksissa huolella ja silleen...

Sienimetälläki tykkään olla jos mulle käestä pitäen- kukkuu:D - näytetään mutä kerään. Muutoin kyllä saan toki korin täyteen mutten uskaltais muhennosta väsätä:notworthy:...mummivainaa huokailee syvään siellä jossain ja puistelee päätänsä mun osaamattomuuden kanssa, sori nyt vaan taas...:)
 
Sanos muuta!
Ovat vaan edelleen ihan liian kalliita täälläpäin, että en malta isoa satsia ostaa
Tuttava osti 5kg laatikon mansikoita ja huomas peratessa vasta, että pari litraa siitä kalliista satsista oli homeessa tai muuten pahasti vettyneitä


Kannattaa ehdottomasti soittaa!

Joo jostain kumman syystä se vaan tapahtui, ensiks aloin käyttämään maitoa kahvissa ja sen jälkeen huomasin ettei kiinnostanut enää juoda lainkaan


Mä en muuten mee tälleen kesällä kovin mielelläni mettään, pelottaa siellä lymyilevät punkit ja käärmeet
Mutta annahan olla kun syksy saapuu tuoksuineen ja mietis tätä, pian on taas JOULU!!
Ihan hulluja hintojan ne mokomat marjoistaan pyytää mutta ainahan voi tingata:)! Mustikoistakin jotkut hävyttömät kiskovat törkeesti, no musta eivät ostajaa saa

Punkit nyt on suolesta, edelleenkin sukupuuttoa touvon kovasti niille pirulaisille. Käärmeitten olemassaolon ehin eilen metässä unohtaa, kotona vasta hokasin kattoa kinttuihin että oli sitten rytyytelty ilman kumppareita menemään eli oikein aseteltu nilkat paljaiksi namupuremalle(n)

Oijoijoi, juu syksyn kuulaat kauniit aamut on ihunoita ja joulun kihelmöivä odotuksenjännitys*huokailee*..herkuista en puhu mitn:D...mutta fiilistellään tätä kesää ekaks. Mä en oo joutanu tekeen mun pitsinakuiluintiakaan vielä:D
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Kais ja Elena777
Sanos muuta!
Ovat vaan edelleen ihan liian kalliita täälläpäin, että en malta isoa satsia ostaa:(
Tuttava osti 5kg laatikon mansikoita ja huomas peratessa vasta, että pari litraa siitä kalliista satsista oli homeessa tai muuten pahasti vettyneitä:eek:


Kannattaa ehdottomasti soittaa!

Joo jostain kumman syystä se vaan tapahtui, ensiks aloin käyttämään maitoa kahvissa ja sen jälkeen huomasin ettei kiinnostanut enää juoda lainkaan:p


Mä en muuten mee tälleen kesällä kovin mielelläni mettään, pelottaa siellä lymyilevät punkit ja käärmeet:eek:
Mutta annahan olla kun syksy saapuu tuoksuineen:love::love: ja mietis tätä, pian on taas JOULU!!:love::love::love:
Tuo joulumuistutus on tärkeä! First things first!
Palstalle pitäis asentaa semmonen joululaskuri, eli näinjanäin monta päivää on jouluun. :D
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: ruuttis ja Elena777
Ihan hulluja hintojan ne mokomat marjoistaan pyytää mutta ainahan voi tingata! Mustikoistakin jotkut hävyttömät kiskovat törkeesti, no musta eivät ostajaa saa
Just aattelin patistella kaks nuorimpaa poikasta mustikkamettään!
Tonen on kova sienestämään kyllä ja tykkää muutenkin käydä mettässä...vielä kun sais nuoremman veljensä mukaan:)

Tuo joulumuistutus on tärkeä! First things first!
Palstalle pitäis asentaa semmonen joululaskuri, eli näinjanäin monta päivää on jouluun.
Hei tossa olis muuten ideaa yplle!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Echo
Suunniteilla oli käydä lähimetsässä marjoja etsimässä/keräämässä mutta toinen polvi kipuilee sormien ohella sen verran että en taija lähtee tänään ainakaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mie popsin lounaaksi eilistä mungpapu-ruokabanaanimuhennosta, kalapyöryköitä,salaattia ja jogurttikastiketta sekä paistettua kesäkurpitsaa. :p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Niin hyvää tacopeltiä että ihan laulattaa...


Mi amooor signoor, muchas nachos por favoor...los calores vatsamakkaros....
AY(-liike), AY(-liike), AY, AY!

Ja kuka ravaa pian hikilenkilläää...katuen tacopeltiää...

..una belle notte amore sur la mare...:love:.oho vaihtui kieli!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Kais ja Elena777
Nälkäiset kissaparat,emäntä antaa ensin herkkukanaa,mutta antaa liian vähän. Herkku loppuu kesken ja myö nälkäiset kissaparat joudutaan kerjäämään lisää kanaa. :oops:o_O:cautious:
On nää semmoisia herkku(kana)pyllyjä että
Vähän niiku echo pullaherkkupylly :unsure::giggle::ROFLMAO:mut kanaherkkupyllyjä.
Huom. eivät oo nälissään ollu,mutta kana on hyvää.
 
  • Rakkaus
  • Haha
Reactions: Lispetti ja Echo

Yhteistyössä