Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä olen lukenut Päätalot vain kahdesti. Mutta se onkin jos hyvän kirjan mittapuun ylitys. Tosin, on jotain hyviä kirjoja, jotka ovat niin karmeita, ettei niitä halua lukea toiste.
Mä en pystynyt lukemaan Hannibal trilogiasta Punaista lohikäärmettä toista kertaa..oli kirjana vielä pelottavampi kuin elokuvana, Hannibal kirjaa en uskaltanut lukea loppuun saakka...oli suorastaan oksettavan pelottava:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
9MM
Kaikki Queeniltä kuule käy.
ach just kuuntelin itse asiassa gueenia nyt soi tää. tiiäks mikä ärsyttää en voi enään kuunella kuulokkeilla musaa ku korva tinnittää ja jos kuuntelen tinni voimistuu useiksi viikoiksi ni sekin ilo vietiin. se oli siistiä kuunella kaunista musaa ja kävellä ulkona hitto siitä sai kunnon sävärit. nyt mulla soi tää
 
Mä ajattelin lukea seuraavaksi jonkin Finlandia ehdokkaan. Mutta mistä sä tykkäät? Historiasta?
Tykkään historiallisista tarinoista, erityisesti kiinnostaisi Matkantekijä-sarja tällä hetkellä, mutta en tajua missä järjestyksessä ne pitäis lukea...enkä ole löytänyt (osannut etsiä) selkeetä aikajärjestys listaa :unsure:


ootko lukenut Ken Folletin Taivaan pilarit

uskoisin että tykkäisit
En, mutta kirja kuulostaa tutulta...pitää tutustua.:unsure:
Mistä se kertoo?:geek:

Oot lukenut jo Umberto Econ Ruusun nimen? Tai Hessen Narkissoksen ja Kultasuun?
Eikös Ruusun nimestä tehty elokuvakin joskus?:unsure: Hesseä yritin joskus lukea, mutta ei uponnut:(
justin cronin ja ensimmäinen siirtokunta ja siitä viellä pari muutakin jotka kuuluu sarjaan. mä koukutin siihen ja harmittelin kun joutui venaan ussia kirjoi vuosia
Mistä siirtokunnasta toi kertoo?:unsure:
 
ach just kuuntelin itse asiassa gueenia nyt soi tää. tiiäks mikä ärsyttää en voi enään kuunella kuulokkeilla musaa ku korva tinnittää ja jos kuuntelen tinni voimistuu useiksi viikoiksi ni sekin ilo vietiin. se oli siistiä kuunella kaunista musaa ja kävellä ulkona hitto siitä sai kunnon sävärit. nyt mulla soi tää
Sitä yritän tyttärellekin aina varoittaa. Korvanapit pois ettei kuulo körsi. Ikövä tuollainen vaiva.
 
9MM
Tykkään historiallisista tarinoista, erityisesti kiinnostaisi Matkantekijä-sarja tällä hetkellä, mutta en tajua missä järjestyksessä ne pitäis lukea...enkä ole löytänyt (osannut etsiä) selkeetä aikajärjestys listaa



En, mutta kirja kuulostaa tutulta...pitää tutustua.
Mistä se kertoo?


Eikös Ruusun nimestä tehty elokuvakin joskus? Hesseä yritin joskus lukea, mutta ei uponnut

Mistä siirtokunnasta toi kertoo?
no se siis alkaa siitä et ihmisiä on enään kourallinen jälellä ja ne on elännyt valojen loisteessa jonne viraalit ei tule. siis pimeydessä odottavat viraalit. ensimmäinen kahdestatoista kuiskaus kuului yössä. nollan vuosi oli alkanut. ach mä rakastin sitä sarjaa
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
no se siis alkaa siitä et ihmisiä on enään kourallinen jälellä ja ne on elännyt valojen loisteessa jonne viraalit ei tule. siis pimeydessä odottavat viraalit. ensimmäinen kahdestatoista kuiskaus kuului yössä. nollan vuosi oli alkanut. ach mä rakastin sitä sarjaa
Tää on vissiin scifiä? MMmmmmmeiiiiii oo mun juttu😌
 
9MM
Sitä yritän tyttärellekin aina varoittaa. Korvanapit pois ettei kuulo körsi. Ikövä tuollainen vaiva.
joo siis mä olin maniac kuulokkeiden kaa. sit yks ilta otin kuullokkeet päästä ja päässä vaan piippas piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip ja kohina. hitto et se ahdisti pitkään mut nykyään en enään välitä siitä mut en kyl haluu sitä kovemmaks. joo samaa mäkin varottelen kaikille nykyään et elkää kauheen lujalla kuunnelko. minkä ikänen tyttö sulla on?
 
Tykkään historiallisista tarinoista, erityisesti kiinnostaisi Matkantekijä-sarja tällä hetkellä, mutta en tajua missä järjestyksessä ne pitäis lukea...enkä ole löytänyt (osannut etsiä) selkeetä aikajärjestys listaa



En, mutta kirja kuulostaa tutulta...pitää tutustua.
Mistä se kertoo?


Eikös Ruusun nimestä tehty elokuvakin joskus? Hesseä yritin joskus lukea, mutta ei uponnut

Mistä siirtokunnasta toi kertoo?

Entäs Dan Brownin kirjat?
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Yhteistyössä