Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
no se siis alkaa siitä et ihmisiä on enään kourallinen jälellä ja ne on elännyt valojen loisteessa jonne viraalit ei tule. siis pimeydessä odottavat viraalit. ensimmäinen kahdestatoista kuiskaus kuului yössä. nollan vuosi oli alkanut. ach mä rakastin sitä sarjaa
Ootko lukenu Ursula Le Guinin kirjoja? Osattomien planeetta tai pimeyden vasen käsi?
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
joo siis mä olin maniac kuulokkeiden kaa. sit yks ilta otin kuullokkeet päästä ja päässä vaan piippas piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip ja kohina. hitto et se ahdisti pitkään mut nykyään en enään välitä siitä mut en kyl haluu sitä kovemmaks. joo samaa mäkin varottelen kaikille nykyään et elkää kauheen lujalla kuunnelko. minkä ikänen tyttö sulla on?
Teinimonsteri.
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
9MM
Klassista
ach mäkin tykkään klassisesta tosi paljon. tässä mitä nyt kuuntelen.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
joo siis mä olin maniac kuulokkeiden kaa. sit yks ilta otin kuullokkeet päästä ja päässä vaan piippas piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip ja kohina. hitto et se ahdisti pitkään mut nykyään en enään välitä siitä mut en kyl haluu sitä kovemmaks. joo samaa mäkin varottelen kaikille nykyään et elkää kauheen lujalla kuunnelko. minkä ikänen tyttö sulla on?
Mä taas kuuntelen musiikit täysillä:p
 
siis voin mäkin ilman kuulokkeita nauttii musasta ihan normisti. mut esim baariin otan varmuudeksi tulpat nykyään. se piippi ääni ei oo kiva et oo varovainen
Mä en käy baareissa, käyn bailaamassa (sillon harvon kun käyn) kavereiden luona tai he mun luona tai sitten vuokrataan mökki tai mennään jonkun möksälle.😌
 
9MM
Mä en käy baareissa, käyn bailaamassa (sillon harvon kun käyn) kavereiden luona tai he mun luona tai sitten vuokrataan mökki tai mennään jonkun möksälle.
emmäkään enään hirveesti oo käynny baareissa mut sillonkun käyn ni mukana. ja totta jos on mukavaa seuraa muutenkin ni miksi mennäkkään ku saa nauraa ja olla avoin tutussa porukassa
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
miten viettäisit ajan jos toi ois oikeesti sun viimonen joulu?
No varmaan haudassa jos tuo last christmas olis ollut viimonen joulu:eek:

No varmaan jos noin kävis ja tietäisin etukäteen niin samalla tavoin kuin tähänkin mennessä: Poikieni kanssa, ovat mun persoonia aina ja elämän loppuun saakka elämäni miehiä! 🥰 🥰 🥰
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM
9MM
En kuulemma tajuu mitään.. Voi pientä, kun tietäisi. Muistan hyvin nuo tunteet, mitä hän nyt käy läpi.
no meillä oli tänään keskustelu tällästä. tyttö tuli itkien mun luokse ja sanoi et kaveri petti lupauksen ja se toi mielipahaa. mä sanoin et joo se lupausten pettäminen on paha asia mut ei kaikki tajua sitä ja ottaa sen kevyemmin. noh sitten laittoi kiukkusena viestii kaverille et ei voi nähdä koko viikkona ollenkaan. mä sanoin et eka kannattaa rauhottua ennenkuin pistää viestiä toiselle ettei tuu isompaa ongelmaa ja harmia sit tulkittiin toisen hymy naamiota ettei se haluu nähdä koko viikkona ja alkoi kauhee itku noh sanoin et ittehän sä sanoit et että et haluu nähdä sitä et ei kannata kirjottaa sellasta joka tuo lisää pahaa mieltä et aina ei vaan toisten kaa natsaa jutut ja joskus tulee kieltäviä vastauksiakin ja ne pitää hyväksyä eikä sitä pidä ottaa niin raskaasti. et kaveruudessa voi olla erimeitläkin eikä se ole loukkaus toista kohtaan. sit tapahtu niin et tää kaveri laittoi viestii ja pyys tekee tempun et ois cool ni tyttö vastas ettei halua ni sit tää kaveri möksähti ja sanoi ettei haluu nähdä et sekään ei ollut tajunnut et voi sanoo ei toiselle eikä siitä pidä
loukkaantua verisesti. oli opettavainen päivä en saa just sitä tilanetta täydesti kuvailla.
 

Yhteistyössä