Saatiin lähete putkitukseen =)

Viime perjantaina lääkäri laittoi lähetteen keskussairaalaan korvapolille =)
Oon niin onnellinen!
Nyt ainoastaan mun tarvii olla jämäkkä ja vaatia kitarisapoisto samalla.
Ja sitten vaan toivotaan, että auttaa lasta, esikoisella ei auttanut.
Mutta hyvä, että tällä kertaa asiat rullaa nopeammin edes lähetteen kanssa =)
Esikoisella jouduin "tappelemaan", että edes kirjoittivat lähetteen, oli jo siinä vaiheessa kärsinyt toistuvista korvatulehduksista yli vuoden.
 
vieras
Hienoa! Mä odottelen samaista lähetettä, kun vauvalla jo kolmas kuuri korviin kuukauden sisään. Isoveli sai putket myös vauvaiässä ja sen jälkeen loppui sairastelut melkein vuodeksi. Eli luotto on suuri putkiin:)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miten:
toi tupakan poltto tähän liittyy?


Noh, sanotaan, että vanhempien tupakanpoltto altistaa lapsia korvatulehduksille. Ja siis omasta puolestani voin sanoa, että meillä ei polteta...(lapset siis jo vauvasta korvkierteisiä)
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hienoa! Mä odottelen samaista lähetettä, kun vauvalla jo kolmas kuuri korviin kuukauden sisään. Isoveli sai putket myös vauvaiässä ja sen jälkeen loppui sairastelut melkein vuodeksi. Eli luotto on suuri putkiin:)
oli mullakin toiveet mut korvakierre jatku.. oltiin pettyneitä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miten:
toi tupakan poltto tähän liittyy?


Noh, sanotaan, että vanhempien tupakanpoltto altistaa lapsia korvatulehduksille. Ja siis omasta puolestani voin sanoa, että meillä ei polteta...(lapset siis jo vauvasta korvkierteisiä)
No en usko, että miehen tupakanpoltto ulkona, on altistanut molempia lapsia korvatulehduskierteeseen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hienoa! Mä odottelen samaista lähetettä, kun vauvalla jo kolmas kuuri korviin kuukauden sisään. Isoveli sai putket myös vauvaiässä ja sen jälkeen loppui sairastelut melkein vuodeksi. Eli luotto on suuri putkiin:)
oli mullakin toiveet mut korvakierre jatku.. oltiin pettyneitä..
Mäkään en jaksa elätellä suuria toiveita, koska esikoisella tosiaan putkitus ei auttanut mitään. Mutta hän oli reilu 2v kun putket laitettiin, nuorempi on toivottavasti alle 1v, jos nopeasti päästään, ja jotenkin aattelen, että mitä aikaisemmin laitetaan sitä parempi.
 
hoitsu
Hei ap.tiedätkö että nykyisin ollaan aika varovaisia noissa kitarisojen poistossa, On nääs uutta tutkimustietoa siitä että niillä on ilm.aika suuri vaikutus ihmisen immuniteettisysteemissä eikä niitä sen takia enää poisteta ihan liukuhihnalta putkitusten yhteydessä niinkuin ennen. Jos ne on todella haittaavat niin kyllä lääkäri sitä sitten ehdottaa,mutta muuten ei. Omalla lapsella kyllä muutama korvatulehdus putkituksen jälkeenkin,mutta helpottihan se kun tärykalvopistoilta vältyttiin ja kuulo säilyi hyvänä.Kitarisoja ei poistettu.
 
Me saatiin kanssa lähete korvalääkärille viime viikolla kuopuksen kanssa. Tänään tuli aika korvapolille 18.12.
Sit vaan jännätään mekin, että saataisko me oikeesti ne putket (mielelläni antaisin tytön korvat putkittaa ) ja minusta sais kitarisankin poistaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:
Hei ap.tiedätkö että nykyisin ollaan aika varovaisia noissa kitarisojen poistossa, On nääs uutta tutkimustietoa siitä että niillä on ilm.aika suuri vaikutus ihmisen immuniteettisysteemissä eikä niitä sen takia enää poisteta ihan liukuhihnalta putkitusten yhteydessä niinkuin ennen. Jos ne on todella haittaavat niin kyllä lääkäri sitä sitten ehdottaa,mutta muuten ei. Omalla lapsella kyllä muutama korvatulehdus putkituksen jälkeenkin,mutta helpottihan se kun tärykalvopistoilta vältyttiin ja kuulo säilyi hyvänä.Kitarisoja ei poistettu.
No en ole tietoinen tuosta immuniteettisyysteemistä. Laitatko jotain faktaa pöytään...
Lastentautien erikoislääkärin kanssa olen korvatulehduksista ja kitarisojen poistosta puhunut useampaan otteeseen, joten mielelläni näkisin jotain virallista tietoa väitteeseesi.
 

Yhteistyössä