Säikähdin äsken kunnolla

Pienin oli makkarissa nukkumassa ja ihan ku itkuhälyn kautta olis joku sanonut pöö. Ja pienin alkoi samantien itkemään.
Ja muita ei ole kotona kuin minä, pienin ja keskimmäinen. Keskimmäisen kanssa oltiin olohuonessa touhuamassa.
Tuli kyllä äkkilähtö hakemaan pienin pois.
 
Leukistinen aksolotli
Mä en tiedä, miten itkuhälytin toimii, mutta oon joskus radiopuhelimella kuullut jonkun ihmisen itkuhälyttimen. Ehkä joku voi tulla sille taajuudelle ja sanoa sulle sitäkautta pöö?
 
Ei se kyllä kuulostanut röyhtäisyltä tai pienen paukulta. Mutta saattoihan se ollakkin ja miun oma mielikuvitus teki tepposet :)

Tosin muistui tossa mieleen kun esikko oli pieni ja asuttiin jo tässä kun toinen meni ovelle ja tuumas avaa ovi. Ei siellä ketään ollut ja lapsi meni jatkamaan leikkejä (oliskohan piirrellyt silloin). Vähän ajan päästä meni taas ulko-oven lähelle hirveesti höpöttäen ja haki vielä piirustuksiaan ja ihan kuin olisi niitä jollekkin esitellyt. :eek:
 
"joh"
Meillä oli joskus vahingossa naapurin itkuhälytin samalle taajuudella. Säikähin ihan hirviästi kun mies alko yhtäkkiä puhumaan hälyttimestä, mutta olipa sitte onneks naapuri 50metrin päästä!
 

Yhteistyössä