Sänky tulee ens viikolla!!!

Kävin viikolla ostamassa sängyn meille, tulee ens keskiviikkona. Ollaan nimittäin miehen kanssa nukuttu lähes vuosi niin, että mä nukun sängyssä (120 cm) ja mies lattialla "vieressä". Ei kuulemma mun kans voi nukkua tuollaisessa kapeassa sängyssä ku oon niin levoton nukkuja ja ku mulla oli se työuupumus keväällä, en voinut ottaa viereen mitään mikä olisi lyhentänyt niitä entistäkin lyhyempiä yöunia... nyt siis ollaan molemmat lomalla ja keskiviikkona päästään uusi sänky testaamaan :p täytyy vaan pitää huoli, että sängyn ruuvit on tarpeeksi tiukasti kiinni :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:
Ai onko 120 cm kapea sänky? Meillä on neljäkin nukkunut sellaisessa?
Ei se alkuun ollutkaan, mutta ehdittiin tottua nukkumaan 160 cm sängyssä 5 vuotta eikä enää oikein tahdota mahtua tuohon kapeampaan. Kyllä me tuossa välillä nukuttiin, mutta tuon mun sairastumisen jälkeen taas mies "muutti" lattialle. Sanoi, että saa paremmin nukuttua siellä. On sitä kauan odotettukin, että saadaan taas "oikea" sänky ja saadaan nukkua vierekkäin =)
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:
Ai onko 120 cm kapea sänky? Meillä on neljäkin nukkunut sellaisessa?
no on! meillä 180cm ja meit on 3 samassa sängyssä ja silti on välillä ahdasta. toi 2v vie niin paljon tilaa kun pyörii ja kääntyilee. |O
 
Oli
Aiemmin 160 leveä ja vaihdettii pienempää ku saatiin vähä lisää tilaa tähä huoneeseen ja ku se aiempi tuntu tarpeettoman isolta. Ja hyvin ollaan mahduttu ku ei olla mitää jättiläisiä
 

Yhteistyössä