Saimme uhkailu kirjeen Hedman & Partners firmalta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Harmi ettei muron viestiketjuun voi osallistua omine ajatuksineen/kysymyksineen vierailijana, kuten täällä, vaan ainoastaan "rekisteröitymällä". Olisi paljon mielessä...
 
vierailija
www.kiristyskirje.fi

jos olet syytön heidän esittämiin väitteisiin, älä missään tapauksessa maksa heille mitään. Päinvastoin, kerro ettet vastusta poliisin tutkintaa ja annat oikein mielellään tietokoneesi poliisin tutkittavaksi. Kun tietokoneelta ei löydy näyttöä väitetystä teosta, oikeus ei tule antamaan tuomiota. Päinvastoin saatte työkalut tehdä tutkintapyynnön Hedman Partnersista.

Suosittelen myös ottamaan yhteyttä kiristyskirjeet@piraattipuolue.fi ja kertomaan asian heille.

Itse olen saanut syyttömänä heiltä uhkailu/kiristys/painostuskirjeen ja en todellakaan aio syyttömänä maksaa senttiäkään heille.

Nyt pitäisi saada mahdollisimman monta syytöntä kirjeen saanutta tekemään poliisille tutkintapyyntö Hedman Partnersista ja sen voin sanoa, ettei tutkintapyyntöä kannata tehdä kiristyksestä, koska homma on hoidettu niin tyylikkäästi ettei jää siitä kiinni, mutta löytyy pari rikoslain kohtaa mihin kohdistamalla tutkintapyynnön tulos on toinen. Asiansa osaava lakimies osaa neuvoa mistä tutkintapyynnön voi tehdä kun selviää ettei poliisin tekemän tutkinnan tulos tue heidän syytöksiään.

Ehdottoman tärkeää olla yhteydessä Piraattipuolueeseen kiristyskirjeet@piraattipuolue.fi
 
vierailija

Itse sain myös kiristyskirjeen erään elokuvan jakamisesta. En ollut elokuvaan jakanut, mutta tiedän ehkä syyllisen, koska meillä on salattu wlan ja monilla on siihen pääsy.

Lähetin heille sähköpostia ja kielsin jakaneeni. Kyselivät kaikkea mahdollista avoimista wlaneista ym. ohjelmista. En kertonut kuitenkaan mitään.

Koko homma perustuu pelotteluun ja uhkailuun. Älkää nyt vain ihmiset maksako näitä kiristyskirjeitä, muuten homma ei lopu.
 
vierailija
Asian vierestä mutta kyseinen HP yritys oli mukana parin vuoden takaisessa WhatsApp huijauksessa palvelun tuottaneen yrityksen juridisena "neuvonantajana".
Tässä tapauksessa olin itse mukana ja se homma voitettiin. Perintäyhtiö luovutti.
Näitä huijauslaskuja ei kannata maksaa, yleensä jäljet johtaa Suomenlahden taakse.
 
vierailija
Oli teillä sitten avoin tai mikä tahansa verkko niin ohje on.

Älkää selitelkö ja älkää ottako mitään yhteyttä Hedman & Anus lakitoimistoon.
Jos otatte mitä tahansa yhteyttä, he tulktsee sen niin, että teitä voi alkaa lypsää.

Ohje siis on. ÄLKÄÄ olko MISSÄÄN kontaktissa tän hedmanin kanssa. Heittää roskiin sieltä tulevat kirjeet. Tai pyyhkikää perse niillä. Jos toimitte näin, ei heistä jatkossa enää kuulu mitään.
 
vierailija
Asian vierestä mutta kyseinen HP yritys oli mukana parin vuoden takaisessa WhatsApp huijauksessa palvelun tuottaneen yrityksen juridisena "neuvonantajana".
Tässä tapauksessa olin itse mukana ja se homma voitettiin. Perintäyhtiö luovutti.
Näitä huijauslaskuja ei kannata maksaa, yleensä jäljet johtaa Suomenlahden taakse.
Mielenkiinto heräsi, mikä tuo WhatsApp huijaus oli? Kerro lisää :)
 
vierailija
Mielenkiinto heräsi, mikä tuo WhatsApp huijaus oli? Kerro lisää :)
Funlime huijaus. Kyseisessä tapauksessa pojan puhelimeen ilmoitus WhatsApp päivityksestä ja sen kautta sitoutui jäseneksi clubiin ja 79€/kk.

Palvelun tuotti Vertivas Ltd ja perinnän FC-Perintä... Molemmissa yrityksissä sama omistaja eli perivät omaa huijausta. Nämähän ovat kaikki Virolais-taustaisia yrityksiä.
FC-Perinnästä muutenkin juttuja netissä.

Asiasta tehty tutkintapyyntö... googlettamalla Funlime, Vertvas, FC-Perintä löytyy jotain tietoa. Ohessa yksi ilmoitus http://www.anpdm.com/article/414658437445465F40784143594771/13234903/1958655
 
vierailija
Asian vierestä mutta kyseinen HP yritys oli mukana parin vuoden takaisessa WhatsApp huijauksessa palvelun tuottaneen yrityksen juridisena "neuvonantajana".
Tässä tapauksessa olin itse mukana ja se homma voitettiin. Perintäyhtiö luovutti.
Näitä huijauslaskuja ei kannata maksaa, yleensä jäljet johtaa Suomenlahden taakse.
Neuvonantaja oli Joni Hatanmaa, mukana tässäkin uhkailukirjeessä.
 
vierailija
Kiitos :) Vai että tuollainen kusetusfirma HP on. On se kumma kun asianajaliitto antaa jäsenensä toimia eettisesti ja moraalisesti vastoin (julkisia) asianajoarvoja. Taitaakin totuus olla, että asianajat saavat tehdä liittonsa mukaan mitä haluavat kunhan eivät riko lakia. On toiminta eettistä ja moraalista tai ei.
 
vierailija
Hei vaan kaikille!

Onko kenelläkään antaa neuvoa, että mitä pitää virallisesti vastata arvato Financelle, jos he ottavat yhteyttä hedman partners:n kirjeen saajiin ja yrittävät karhuta rahoja?
 
vierailija
Kirje ei ole lasku, joten mitään ei tarvitse maksaa. Älkää maksako tai olko missään yhteydessä kiristäjiin. Jos tulee perintäkirje, etkä ole mitään maksusuunnitelmaa tehnyt tai ole asiakassuhteessa kyseiseen yritykseen niin tästä pitää tehdä rikosilmoitus välittömästi, sillä kyseessä on petos. Ei kannata vastata outoihin soittoihin. Yrittävät kalastella tietoja tai tunnustusta. Ensi viikon maanantaina selviää ennakkotapaus ensimmäisessä oikeudenkäynnissä eli päivämäärällä 02.05.2016.
 
vierailija
en todellakaan tehnyt mitään. sain ehkä 4 kirjettä vuoden alussa ja heitin ne roskiin. mitään ei tapahtunut eikä kukaan ole soittanut. se ei ole lasku kun siinä ei lue lasku vaan puhdasta uhkailua!
 
vierailija
Niin kyllähän tämä ihmeellistä nykyään non kun ensin levyfirmat kuppaavat artisteiltä rahaamielettömästi joka kuuluu artisteille ja sitten vielä pistetään kuluttajat maksamaan. Älkää ostako artistin tuotteita on neuvoni jos hän asioitaan ajaa tällaisten toimijoiden kautta.
 
vierailija
Asian on vähän niin noiden Hedman Partners kirjeiden kanssa että joko maksat tai et maksa. Jos et maksa, voit joutua lopulta ehkä oikeuteen, ehkä. Jos maksat, älä ainakaan maksa vaadittua summaa kokonaisuudessaan vaan neuvottele siihen alennusta 30-50% -> https://www.turre.com/turre-neuvottelija/
Moro Turren kaverit! Vähän liian läpinäkyvä mainos, elkees makselko näille huijareille yhtään mitään.
 

Yhteistyössä