Sain äsken viestin, jossa mulle ehdotettiin syrjähyppyä!!

Viesti kuului näin:
Moi, näin sut äsken valoissa fillarilla, olit tyrmäävä. Olen Sami, myyntijohtaja Helsingistä. Olen erittäin ok näk. myyntijohtaja Helsingistä ja kysymässä olisko sinua mahdollista tavata.

No vastasin hänelle ettei nyt, onnellisessa parisuhteessa, vauva tulossa.<br><br>
 
juupa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 09:51 merenneitonen kirjoitti:
Viesti kuului näin:
Moi, näin sut äsken valoissa fillarilla, olit tyrmäävä. Olen Sami, myyntijohtaja Helsingistä. Olen erittäin ok näk. myyntijohtaja Helsingistä ja kysymässä olisko sinua mahdollista tavata.

No vastasin hänelle ettei nyt, onnellisessa parisuhteessa, vauva tulossa.

No oliksä valoissa fillarilla? Oliskos jonkun tutun jekku. Tai miehesi uskollisuustesti?
 
Leila
Ei kai voi tietää toisen nimeä ja numeroa pyöräilyn perusteella...? Ja sitten viestissä esitellä itseään? Tietysti, jos on jonkun kaverin tuttava tai miehen kaveri. Itse olisin kauhuissani, jos mieheni testailisi minua noin -saattaisinpa mennä vähäksi aikaa pois kotoa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:01 Leila kirjoitti:
Ei kai voi tietää toisen nimeä ja numeroa pyöräilyn perusteella...? Ja sitten viestissä esitellä itseään? Tietysti, jos on jonkun kaverin tuttava tai miehen kaveri. Itse olisin kauhuissani, jos mieheni testailisi minua noin -saattaisinpa mennä vähäksi aikaa pois kotoa.
Mäkin mietin että miten sai sun nimen ja nro:n?? Mun ex aina ''testas'' mua tollasilla jutuilla, oli aika hauskaa kun ei ollu siinä kovin hyvä, aina tiesin heti että se on se ja se oli ihan leikkimielellä.. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 09:56 Niksu kirjoitti:
Se oli sun mieheltä, eiks vaan?? :D
Kerro jo, kun pitää pian mennä....Eiks niin, että sun mieheltä. Meillä ainakin voitas harrastaa vitsinä tollasta, että "Mikä sun nimi on ja ei kiinnostas vähän ........" ;) :D
 
Entäs tämä
Just.. mun ex mies on mua ahdistellut koko vuoden aina välillä laittelee viestejä ja viime yönä se taas yritti soittaa. Mitähän mä sen kanssa tekisin kun se ei usko vaikka sanois, ehdottelee seksiä ja yksityiskohtaisesti tekstailee jotain fantasioitaan ja kyselee onko mulla samanlaisia tunteita... No joo kun ei ole ja sekin on tehty selväks... Sitten menee muutama kuukausia ja äijä laittaa taas jotain tai yrittää soitella :eek: :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 09:52 Töllin Ruusa kirjoitti:
Siis niinkuin mistä se sun numeron sai? :eek:

Varmaan siitä kun mulla on auto parkissa työpaikan edessä, jäi eilen kun oltiin miehen kanssa leffassa. Menin viemään autoon tavaraa, niin en tiedä onko tämä tyyppi sitten seurannut mua sieltä liikennevaloista vai mitä ja selvittänyt auton rekkarin perusteella mun yhteystiedot... :eek:
Mä asun siis Turun seudulla.

Nyt siltä tyypiltä on tullut jo 7 vietiä lisää, ihme vonkausviestejä...yksin vieraassa kaupungissa, kaipaa seuraa, parisuhteessa itsekin...
Alkuun vastailin muutamaan viestiin, mutta nyt en ole enää edes vastannut!!

Mies saa luvan soittaa sille seuraavaksi, jos ei mene jakeluun ettei kiinnosta!!

...eikä ole miehen jekku, ei se harrastaisi tommosia.

<br><br>
 

Yhteistyössä