sain tänään keskenmenon :-(

  • Viestiketjun aloittaja Ebonyheart
  • Ensimmäinen viesti
Ebonyheart
Harmittaa kun muutenkin mun on vaikea tulla raskaaksi kun ei ole säännölllisiä menkkoja(sairastan PCO-syndroomaa) ja nyt tää valmis munasolu oli ultrattu sairaalassa joten tiesimme yrittää vauvaa mieheni kanssa ja nyt tämä meni kesken .. itkettää :'( :'( :'(
 
lohtu
Kuten edellä, kannattaisi miehesi varmaan miettiä kaksi kertaa mitä on tekemässä, ja jos tuo on todellakin syy erota niin sun kannattaa miettiä, onko hän tosiaankaan sun arvoinen.

Keskenmeno on yhteinen, jaettu suru, kuten raskauskin vaatii kaksi ihmistä. Eikö miehesi uskalla kohdata suruaan? Keskenmenot on NIIIIIN yleisiä, eikä niistä voi syyllistää ketään. Omalla kohdalla keskenmenoja jo kaksi takana, molemmat tänä vuonna. Olen itse pystynyt mieheni kanssa jakamaan ajatukseni, tunteeni ja suruni, ja saanut yhteisistä keskusteluista paljon lohtua. Meidän kohdalla yhteinen suru ja rankkojen asioiden kohtaaminen yhdessä on vaan lujittanut meidän suhdetta.

Puhu Ebonyheart miehesi kanssa ja jakakaa avoimesti ajatuksenne!
 
Oletko varma, että keskenmeno on se todellinen syy? Jos näin on, niin teidän suhde ei ikinä olisi kestänyt lasten hankkimista. Sulle itsellesi lohdutukseksi vielä se, että keskenmenoja on kaikilla jotka on lapsia useampia yrittäneet hankkia. Ne on vaiettuja mutta superyleisiä.
 

Yhteistyössä