Sain tehdä ihanan kakun :) sisältää kuvia taas

On ihanaa kun joku pyytää tekemään jotain erilaista kakkua. Ideat rupeaa sinkoilemaan samantien ja kädet syyhyää päästä toteuttamaan ideoita.
Tämän kakun kanssa oli taas samoin. Pyydettiin ihan yksinkertaista Nalle Puh kakkua, mutta koska kuulin että 2-vuotias sankari oli ihastellut netistä Nalle Puh kakkua jossa Puh istuu kannolla, niin enhän mä luonnolleni taas mitään voinut vaan oli pakko päästä toetuttamaan pikkutytön haave :)



 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
=)

Ap, oletko konditoria-alan ammattilainen?

Tällä palstalla näkyy niin hienoja kotona tehtyjä kakkuja että leipomoiden valmiit lastenkakut häviävät kilpailun.
En ole, vaan itse oppinut. Olen itsekin huomannut että monella kakkublogistilla on niin huippuhienoja kakkuja että mihin sitä enää koulutusta tarvii ;)
Toivon kyllä että saisin jonain päivänä kakkuja ihan työkseni tehdä.

Nalle Puh on marsipaania, samoin muut koristeet ja päällinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yel02:
Saanko kysyä että kuinka kauan kesti tehdä koko luomus? upea on :D
Leivoin ja täytin ihan normaalisti yhden 5 munan kakkupohjan. Siitä eteenpäin aikaa kului n.2 tuntia, eniten taisi mennä aikaa marsipaanin värjäämiseen oikean sävyiseksi ja vuosirenkaiden maalaamiseen :LOL: . Nalle Puhin ja nuo lehdet olin tehnyt etukäteen, niihin ei kyllä mennyt kovin kauan ehkä 30min.
 
Tanja
Herran kiesus sentään!!! Kyllä sulla on osaamisen lahjalla siunattu rankimmalla kädellä, ap:)! Miten tuommosta taideteosta ilkiää edes korkatakaan??

Mä näen jo painajaisia siitä mun viritelmästä, kun poika ehti jo - hyvissä ajoin - pyytää 6-v. kakukseen John Deere- traktorikakun :(...:D
 

Yhteistyössä