Sain tekstarin, että mieheni pettää minua....

  • Viestiketjun aloittaja "Tiuku"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Numero näkyy joo, mutta haluan tietää, kenen se on, mutta sitä ei saa selville, kun numero on salainen. Yritin soittaa siihen numeroon, mutta puhelin ei ole päällä, kun "ei saatu yhteyttä".
Luultavasti kyseessä on prepaid-liittymä eli suomeksi kioskista ostettu liittymä. tällaiselle ei tietenkään löydy omistajaa numerotiedustelusta. voit tietenkin vastata viestiin, ja kysellä lisätietoja mahdiollisesta pettämisestä. ja sitten voit KESKUSTELLA miehesi kanssa asiasta. unohda ne poliisit jo.
 
tuskin
Minut on uhattu tappaa puhelimitse ja kuvailtu, miten helposti asuntooni pääsisi sisälle. Poliisia nauratti: "kukas sinut nyt muka tappaisi?" Miten olisi huumeisiin sekaantunut ex..?

Eli tuskin kiinnostuvat.
 
Sinuna lähettäisin kukkia tekstiviestin lähettäjälle ja kiittäisin kauniisti. Jos siis saat selville kuka se on. Eikö ole nyt pienin sinun murheistasi, kuka on viestin lähettäjä? Mitä jos keskittyisit sinun ja miehesi väleihin?
 
"Heh"
Edellisen kanssa samaa mieltä: kukkia sinun pitäisi lähettää sille viestin lähettäjälle, eikä YRITTÄÄ usuttaa poliiseja hänen kimppuunsa! :) ...siis sitten kun saat selville kuka se on...
Mutta näinhän se menee, että se saa paskaa niskaansa, joka menee tällaisesta kertomaan... :/
 
Toinen.
Minun mieheni sai kerran tollaisen viestin prepaid-numerosta. Mies käski viestin lähettäjän jättämään meidät rauhaa. Monta kertaa käskikin, mutta viestejä tuli aina.
Tuo viestin lähettäjä ehdotti miehelleni tapaamista, jotta voisi näyttää todisteita minun suhteesta. Mies kun olisi tapaamiseen suostunut, katosi viestin lähettäjä taivaan tuuliin eikä numeroon koskaan saanut yhteyttä.

Meille selvisi kyllä myöhemmin kuka viestien takana oli, ja se, että minulla oli suhde, oli jo tossa vaiheessa mieheni tiedossa.
Ärsyttää kun jotkut ei vaan tajua olla sekaantumatta toisten asioihin.
 
"vieras"
Minun mieheni sai kerran tollaisen viestin prepaid-numerosta. Mies käski viestin lähettäjän jättämään meidät rauhaa. Monta kertaa käskikin, mutta viestejä tuli aina.
Tuo viestin lähettäjä ehdotti miehelleni tapaamista, jotta voisi näyttää todisteita minun suhteesta. Mies kun olisi tapaamiseen suostunut, katosi viestin lähettäjä taivaan tuuliin eikä numeroon koskaan saanut yhteyttä.

Meille selvisi kyllä myöhemmin kuka viestien takana oli, ja se, että minulla oli suhde, oli jo tossa vaiheessa mieheni tiedossa.
Ärsyttää kun jotkut ei vaan tajua olla sekaantumatta toisten asioihin.
Meitä on moneen junaan, myös sinne paskajunaan ja perässä kulkevaan idioottijunaan.
 
"mä"
Puhu miehesi kanssa.
Yksi kaverin miehen tuttu kävi kaverille kertomaan kaikenlaisia juttuja tämän miehestä, pettämistä jne. . Jäi kiinni valehtelusta ja selvisi että oli yrittänyt aikaisemmin iskeä kaverin miehen ja kun ei ollut onnistunut niin päätti tehdä kaikkensa että rikkoisi heidän avioiiton :(
 
myötätunto
Ois ikävää saada tuollainen viesti. Halaus aapeelle. Mitä tuossa nyt muuta voi kuin nostaa kissan pöydälle kun kerran olet jo muutenkin asiaa epäillyt. Nyt on aika puhua. Lähettäjä vois hyvinkin olla se jonka kanssa sua pettää. Tai sitten joku ystävä/tuttu joka asiasta tietää muttei uskalla sitä sulle muuten kertoa. Eli puhu miehesi kanssa nyt heti! Turha sun on sitä miettiä kuka lähettäjä on jos numero kerran salainen on.
 
  • Tykkää
Reactions: Pinki

Yhteistyössä