Sain tylyt pakit täysin hyvin menneiden treffien jälkeen :(

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kävin eilen erään tosi kiinnostavan miehen kanssa leffassa, syömässä, kävelemässä ja yksillä drinkeillä. Treffit kestivät kaikkiaan vähän reilu 8 tuntia ja menivät mielestäni täydellisesti. Mies osoitti selkeästi kiinnostustaan minuun ja sai minut nauramaan, ja minäkin tein ihan saman vaikutuksen mieheen kuin hän minuun. Olin varma että tapaamme toistekkin. Mutta kun mies oli saattanut minut treffien jälkeen kotiovelleni hän toivotti hyvät jatkot ja hänen mielestään ei kuulemma natsannut tarpeeksi, jotta haluaisi nähdä uudestaan.

Miten mitään tälläistä voi edes tapahtua? Mies siis ihan oma-aloitteisesti halusi viettää aikaa kanssani ja viedä minutt vielä sinne kävelemään ja drinkeille vaikka treffien piti loppua ravintolan jälkeen. Hän ei tosiaan halunnut minusta pelkkää seksiä käyttäytymisensä perusteella vaan aiempien puhelujemme ja viesteittelyjen perusteella oli oikeasti kiinnostunut minusta, mutta treffien päätteeksi ei sitten enää ollutkaan.

Olen lähinnä itkenyt ja miettinyt tapahtunutta koko tämän päivän. Miten ihmeessä kukaan voi täysin hyvin menneiden tärskyjen jälkeen ilmoittaa ettei muka natsannut ja toisia treffejä ei tule?
 
vierailija
No siis mies arveli että no vois tuota panna mutta kun jätit sen kotiportaillesi niin ajatteli että ei sitten, ei ole vaivan arvoista.
Miehet kun haluaa panna niin silloin juuri käyttäytyvät kuin ei kiinnostais paneminen pelkästään vaan muuten yritetään esim naurattaa, hurmata jne viettää hauskaa iltaa.
Mut jos jätetään portaille seisomaan niin mikä takais ettei seuraavillakin treffeillä kävis niin? Koska löytyy niitä joilta saa ekallakin kerralla.
Ei maksa vaivaa
 
vierailija
no voi sitä olla hauskaa silti vaikkei natsaakkaa.
syitä voi olla niin tuhansia ettei sitä kannata jäädä miettimään. Minusta tuo oli todella hyväkäytöstä ja reilua kun sanoi heti suoraan eikä jättänyt sinulle väärää käsitystä. Nimenomaan teillä oli onnistuneet treffit kaikinpuolin kun hän kohteli sinua viimeseen asti hyvin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailijasimo
Onnistuneet treffit eivät riitä miehelle seurustelun aloittamiseen. Mies tietää kyllä heti ensi treffeillä, onko hän todella kiinnostunut naisesta. Nainen on erilainen. Nainen tietää, että hänen tunteensa mahdollisesti syttyvät hitaasti useiden tapaamisten jälkeen.
 
vierailija
Olisikohan vaan yksinkertaisesti huomannut, että olette liian erilaisia ihmisinä ja/tai sitä seksuaalista kipinää ei loppujen lopuksi ollutkaan?

Tuon tyyppisiä asioita ei välttämättä tajua heti, mutta noin pitkien treffien aikana hyvin mahdollisesti jo kyllä. Toisaalta sen tajuaminen ei ole mikään syy miksi pitäisi ryhtyä epäkohteliaaksi.

Saatoit olla miehen mielestä hyvää seuraa (vaikkapa sellainen ihminen, joka kanssa voisi hyvin viihtyä työkaverina tms), mutta kuitenkin ne ominaisuudet mitä vaaditaan onnistuneeseen parisuhteeseen puuttuivat. Tarkoittaen sitä, että jos suhde silti olisi toteutunut, niin siitä olisi voinut tulla riitaisa ja tunnekylmä.
 
vierailija
Kävin eilen erään tosi kiinnostavan miehen kanssa leffassa, syömässä, kävelemässä ja yksillä drinkeillä. Treffit kestivät kaikkiaan vähän reilu 8 tuntia ja menivät mielestäni täydellisesti. Mies osoitti selkeästi kiinnostustaan minuun ja sai minut nauramaan, ja minäkin tein ihan saman vaikutuksen mieheen kuin hän minuun. Olin varma että tapaamme toistekkin. Mutta kun mies oli saattanut minut treffien jälkeen kotiovelleni hän toivotti hyvät jatkot ja hänen mielestään ei kuulemma natsannut tarpeeksi, jotta haluaisi nähdä uudestaan.

Miten mitään tälläistä voi edes tapahtua? Mies siis ihan oma-aloitteisesti halusi viettää aikaa kanssani ja viedä minutt vielä sinne kävelemään ja drinkeille vaikka treffien piti loppua ravintolan jälkeen. Hän ei tosiaan halunnut minusta pelkkää seksiä käyttäytymisensä perusteella vaan aiempien puhelujemme ja viesteittelyjen perusteella oli oikeasti kiinnostunut minusta, mutta treffien päätteeksi ei sitten enää ollutkaan.

Olen lähinnä itkenyt ja miettinyt tapahtunutta koko tämän päivän. Miten ihmeessä kukaan voi täysin hyvin menneiden tärskyjen jälkeen ilmoittaa ettei muka natsannut ja toisia treffejä ei tule?
Mitä jos laittaisit hänelle viestin että asia vaivaa sinua, voisiko hän kertoa mistä kiinnostuksen lopahtaminen johtui. Korosta rehellisyyden tärkeyttä, ette tapaa toiste joten hänen ei tarvitse ujostella kertoa totuutta.
 
vierailija
Itse olin 2 vuotta viestitellyt ja kirjoitellut miehen kanssa. Viettelimme, vinkkailimme, flirttailimme koko tuon 2 vuotta.

Tapasimme. Menimme kivaan pikku ravinteliin, istuttiin koko ilta kynttilän valossa, hymyilimme, vähän halailimmekin kotimatkalla, taisimme pussatakin.
Hän oli aivan yhtä kiinnostunut kuin aiemminkin. Ja minua ei sytyttänyt sitten yhtään. Se suudelmakin oli kuin viimeinen epätoivoinen yritys testata eikö välillämme ole mitään fyysistä kemiaa.
Minun mielestä ei ollut tippaakaan, hänen mielestään oli.

Harmittihan se ihan kauheesti. Odotukset olivat 110%. Ja tiedän että häntä kirpas pahastikin.
Mut minkäs teet....

Myöhemmin kyllä tapasimme..Mutta ihan vaan mukavan illan merkeissä.
 
vierasss
Vähän samanlainen kokemus. Oli kirjoiteltu jonkin aikaa, soiteltu, alkoi näkyä tunteita ja tavattiin, musta kaikki meni tosi hyvin. Mutta niin vaan hän ei sitten halunnutkaan tavata uusiksi. Harmittihan se, mutta toisaalta jälkikäteen parempi että päättyy lyhyeen ja se sanotaan suoraan, kun ei kerran natsaa. Itsellekin on käynyt vastaavasti että yhdet treffit kohteliaasti loppuun mutta ei vaan olekaan omaa tyyppiä ihminen. Vaikea sitä on selittää enkä kävisi jälkikäteen tivaamaan syytä ja perusteluita. Voit ja oletkin tietenkin jollekulle toiselle sitä oikeaa tyyppiä. Se on niin pienestä kiinni!
 
vierailija
Itse olin 2 vuotta viestitellyt ja kirjoitellut miehen kanssa. Viettelimme, vinkkailimme, flirttailimme koko tuon 2 vuotta.

Tapasimme. Menimme kivaan pikku ravinteliin, istuttiin koko ilta kynttilän valossa, hymyilimme, vähän halailimmekin kotimatkalla, taisimme pussatakin.
Hän oli aivan yhtä kiinnostunut kuin aiemminkin. Ja minua ei sytyttänyt sitten yhtään. Se suudelmakin oli kuin viimeinen epätoivoinen yritys testata eikö välillämme ole mitään fyysistä kemiaa.
Minun mielestä ei ollut tippaakaan, hänen mielestään oli.

Harmittihan se ihan kauheesti. Odotukset olivat 110%. Ja tiedän että häntä kirpas pahastikin.
Mut minkäs teet....

Myöhemmin kyllä tapasimme..Mutta ihan vaan mukavan illan merkeissä.
Näin!
Itsekkin aikoinaan kirjoittelin erään miehen kanssa kuukausia. Puheltiin puhelimessa jopa 8h putkeen ja kaikki oli aivan mahtavaa, olin ihan myyty ja niin myös mies.
Olimme aiemmin tavanneet yksissä kaverin iltamissa jossa oli halailua ja pussailua, hän vain asui toisella puolea Suomea.
Viimein saatiin risteily varattua ja hän tuli ensin mun luo yöksi, jotenkin jo siinä tuli heti outo tunne. Risteily 2 yötä oli pisin ikinä, en nauttinut yhtään. Toinen yritti kaikkensa mutta ei! mulla tökkäs ja se oli siinä, ei yhteyttä sen jälkeen. Onneksi, meinaan pari päivää sen jälkeen tapasin nykyisen mieheni, suhdetta takana 10v
 
Mitä jos laittaisit hänelle viestin että asia vaivaa sinua, voisiko hän kertoa mistä kiinnostuksen lopahtaminen johtui. Korosta rehellisyyden tärkeyttä, ette tapaa toiste joten hänen ei tarvitse ujostella kertoa totuutta.
Suosittelen myös kysymään suoraan, että valottaisiko hän mitä hän oikein olisi tarvinnut kipinään. Mutta älä jää roikkumaan tai vaatimaan toisia treffejä Kiitä vastauksesta ja jatka elämää.
 
Samoin kannatan että otat yhteyttä ja kysyt asiaa suoraan, sen jälkeen kiitä ja jatka elämääs eteenpäin. Mä en voi sietää tuollasia ihmisiä jotka esittävät hymyposkessa erilaista mutta sitten lopussa uskaltavat paljastaa todellisen värinsä. Äijä antoi itsestään epäluotettavan nössön kuvan.
 
  • Tykkää
Reactions: fjonga
Mitä jos laittaisit hänelle viestin että asia vaivaa sinua, voisiko hän kertoa mistä kiinnostuksen lopahtaminen johtui. Korosta rehellisyyden tärkeyttä, ette tapaa toiste joten hänen ei tarvitse ujostella kertoa totuutta.
Suosittelen myös kysymään suoraan, että valottaisiko hän mitä hän oikein olisi tarvinnut kipinään. Mutta älä jää roikkumaan tai vaatimaan toisia treffejä Kiitä vastauksesta ja jatka elämää.
Samoin kannatan että otat yhteyttä ja kysyt asiaa suoraan, sen jälkeen kiitä ja jatka elämääs eteenpäin. Mä en voi sietää tuollasia ihmisiä jotka esittävät hymyposkessa erilaista mutta sitten lopussa uskaltavat paljastaa todellisen värinsä. Äijä antoi itsestään epäluotettavan nössön kuvan.
EIEIEIEIEIEIEIEIEIE!!!!!!!
Ei missään nimessä!!!!

Ensinnäkin, mun mielestä mies oli reilu, kun kertoi heti, ettei sytytä. Se, että lähdetään kyselemään ja haastattelemaan, että mikä "mussa on vikana", on jäätävän noloa.

Kuka haluaa oikeasti kuulla, sen vuodatuksen?
- Mun mielestä sä olit ihan kiva, mutta... mä en voi sietää sun kävelytyyliä, sulla oli jotenkin ällö nauru, sun henki haisi, sulla oli suurimman osan ajasta suu auki ja tyhjä katse, sä et tajunnut yhtään mun vitsejä, mua ahdisti heti, kun tulit liian liki jne.

Toisinaan sitä on vaikea määritellä miksi joku toinen ei sytytä. Se voi näyttää paperilla ihan ideaalilta, mutta sitten ihmisenä se on vaan... sytyttämätön.

Lisäksi mä olen itse joskus aikanani huomannut, että joidenkin on ollut vaikea erottaa sitä olenko kiinnostunut vai olenko ainoastaan ystävällinen ja kohtelias. Ehkä tässäkin keississä on käynyt niin?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Voi tsiisus! Aikuinen nainen vikisee jonkun deitin perään. :eek: Hieman epätoivoinenko? Älä nyt sentään ala mitään syitä kyseleen, ettet nolaa ittees ihan täydellisesti...
 
vierailija
Vaikea oikeasti sanoa tällaisesta casesta, mikä oli. Siis ehkä halusi tutustua ja jutella vielä, viettää aikaa? Ihmisistä on todella vaikea sanoa mitä he ajattelevat todellisuusessa takaraivossaan..kai molemmat osapuolet miettivät treffeillä tuleeko toisia ja kiinnostaako toinen oikeasti niin, että siinä on kipinää.

Tietysti se tuntuu itsestä kummalta, jos deitit olivat pitkät ja molemmilla oli hauskaa. Ehkä hyvä silti, että sanoo mikä fiilis, voiko tuota koskaan sanoa niin että ei jota kuta riipaisisi..?

Mutta sitten eteenpäin! Uusia ihmisiä on ja tilanteita tulee — onko tuollainen ihminen muutenkaan oikeanlainen, jos hän käyttäytyy noin? Ärsytys kestää hetken ja sitten omanarvontunto takaisin ja back in business.

Reilunita deittalussa olisi ehkä täysin tuntemattoman kanssa ottaa matalankynnyksen paikka, josta pääsee kummatkin pois jos ei ole oikeanlaista seuraa jne. Eikä viedä uusiin deittipaikkoihin ja näin johtaa ihan toiseen suuntaa ihmisen ajatuksia.

Olen tapaillut paljon ihmisiä ja miehet saattavat deitata jonkun aikaa, ilman että haluavat edes suhdetta. Syömisiä jne.! Ja sitten myöhemmin pamauttaa etteivät halua mitään vakavaa..sellaista se on. Ehkä niitä merkkejä, ettei osapuoli ole vakavissaan pitää itse osata lukea.
Teot, ei sanat..sanoa voi ihan mitä vaan.
 

Yhteistyössä