sairaaladietti

päivänlilja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2005 klo 23:05 teijuska kirjoitti:
:kieh: :kieh: :kieh:

ÄLKÄÄ IKINÄ TEHKÖ TOTO DIETTIÄ !!!

Imettävät, raskaana olevat
ja kaikki.

HALOO!!!

Se rasva jää lilluu vereen, ei se ehi poistuu. Onpa hyöty suhde kiva kun saa veritulpan.
Tiedän kaksikin tapausta näistä dieteistä, jotka vienyt tosissaan sairaalaan...
:eek: Hui!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.06.2004 klo 13:43 äitykkä kirjoitti:
Veljen vaimo ja eräs ystäväni toteuttivat 14 päivän sairaaladietin. Molemmat kehuivat melko helpoksi, kiloja lhti molemmilta 7, toinen oli sillä vain 11 päivää ja toinen repsahti välillä. Mikäli toteuttaa koko 14 päivää, kiloja lähtee 9. Veljen vaimo teki sen jo 2 kk sitten, on syönyt normaalisti ja kilot on pysynyt pois. Jos joku on kiinnostunut kokeileen voin kirjoittaa sen tänne.
Täähän on sama kun vichy kuuri mutta eri nimellä...?
Pistä ihmeessä ohjetta tänne.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2005 klo 17:07 Kipinätär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.06.2004 klo 13:43 äitykkä kirjoitti:
Veljen vaimo ja eräs ystäväni toteuttivat 14 päivän sairaaladietin. Molemmat kehuivat melko helpoksi, kiloja lhti molemmilta 7, toinen oli sillä vain 11 päivää ja toinen repsahti välillä. Mikäli toteuttaa koko 14 päivää, kiloja lähtee 9. Veljen vaimo teki sen jo 2 kk sitten, on syönyt normaalisti ja kilot on pysynyt pois. Jos joku on kiinnostunut kokeileen voin kirjoittaa sen tänne.
Täähän on sama kun vichy kuuri mutta eri nimellä...?
Pistä ihmeessä ohjetta tänne.
Perun sanani... vissy kuuri on parempi! siinä saa sentään syödäkin!!!
 
Minä aion huomisesta alkaen koittaa näistä jompaa kumpaa...katsotaan, kuinka muijan käy. =)
Ajattelin niin, että ensin veden näistä jomman kumman läpi ja sitten muutan ruokailutottumuksiani ja alan liikkumaan...
Toivossa on ainakin hyvä elää, että tuota painoa tosta karisis... ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.06.2004 klo 13:01 Haave kirjoitti:
Mul on pikkasen erilainen ohje...

päivät 1 ja 8:
klo 7-9: kuppi kahvia, 1 pala sokeria
klo 11-12: 2 keitettyä munaa, keitettyä pinaattia ja tomaattia
klo 16-18: 150 g pihvi, salaattia, öljyä, sitruuna

päivät 2 ja 9:
klo 7-9: kuppi kahvia, 1 pala sokeria
klo 11-12: 1 suuri pihvi, salaattia ja hedelmä
klo 16-18: viipale keittokinkkua, 1 pikari maustamatonta jugurttia

päivät 3 ja 10:
klo 7-9: kuppi kahvia, 1 pala sokeria, paahtoleipä
klo 11-12: keitettyä pinaattia, 1 tomaatti, 1 tuore hedelmä
klo 16-18: 2 keitettyä munaa, 1 viipale keittokinkkua, salaattia, hedelmä

päivät 4 ja 11:
klo 7-9: kuppi kahvia, 1 pala sokeria, paahtoleipä
klo 11-12: 1 keitetty muna, 1 raastettu porkkana, 1 prk raejuustoa
klo 16-18: 1 prk hedelmäsalaattia, banaani, 1 prk maustamatonta jugurttia

päivät 5 ja 12:
klo 7-9: suuri raastettu porkkana ja sitruunaa
klo 11-12: suuri vähärasvainen kala, sitruunaa, pieni voileipä
klo 16-18: suuri kokolihapihvi, salaattia, parsakaalia

päivät 6 ja 13:
klo 7-9: kuppi kahvia, 1 pala sokeria, paahtoleipä
klo 11-12: 1 broilerin rintapala, salaattia, sitruunaa, öljyä
klo 16-18: 2 keitettyä munaa, suuri raastettu porkkana

päivät 7 ja 14:
klo 7-9: kuppi kahvia/teetä, ei sokeria
klo 11-12: grillattua lihaa n. 200 g
klo 16-18: kuppi kahvia, ei sokeria

Dieetin aikana juotava vähintään 2 l vettä päivässä, ei ylimääräistä ruokaa. Ruokien maustamiseen pippureita, yrttimausteita (suolattomia).

Ite en pystyis noudattamaan tälläistä kitudieettiä. Hattua nostan kaikille niille, jotka tämän rääkin vievät läpi!!!

minä käyn nyt tätä dieettiä läpi,viides päivä takana.
ja voin sanoa että ihan kamala.kuvottaa jo kuiva jauhelihapihvi ja pinaatin nieleminen on tuskaa....
suurimman osan ajasta on mieli maassa,mutta on tässä nyt 2kg tiputettu.
 
kokemus
Kerrompa oman kokemukseni..

Nyt 6 päivä kaalikeitolla, -7kg
Ajatus jatkaa vielä toinen viikko.
Kaalikeitto rupeaa oikeasti tökkimään, mutta vinkkinä:
Soseuttakaa se keitto, ei töki yhtään niin pahasti!!

Toki on selvää, että nestettä on poistunut paljon, mutta on pakostikkin lähtenyt muutakin.

Muistakaa juoda paljon, itsellä vettä kuluu n.5-6 litraa / päivä.
 
mulla lähti tolla sairaaladieetillä 3kg, vaik luvattiin et lähtis ainakin 7kg. kaverilla lähti 4kg. viikko sitten lopetin sen ja nyt jo tullu kilo takas, vaik oon syöny todella kevyesti.. et oon kyllä aikas pettyny!!
 
Nuka 80
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.06.2004 klo 13:43 äitykkä kirjoitti:
Veljen vaimo ja eräs ystäväni toteuttivat 14 päivän sairaaladietin. Molemmat kehuivat melko helpoksi, kiloja lhti molemmilta 7, toinen oli sillä vain 11 päivää ja toinen repsahti välillä. Mikäli toteuttaa koko 14 päivää, kiloja lähtee 9. Veljen vaimo teki sen jo 2 kk sitten, on syönyt normaalisti ja kilot on pysynyt pois. Jos joku on kiinnostunut kokeileen voin kirjoittaa sen tänne.
Kirjoita vaan jos kehtaat =) Vois aivan hyvin koittaa ja jatkaa sitte taas pojoja :)
 
neenin
Mulla kaalikeitto porisee kattilassa... aloitan nyt sairaaladieetin.. oon kyllä pari päivää jo latkinut vähän erilasita kaalikeittoa :) huomenna aLKAA TIUKKA dieetin noudattaminen...
minäpä kirjoitan viikon päästä miten kävi :) nyt on painoa 70kg ja pituutta 168cm.. haluisin painaa 60kg.. sen minkä painoin ennenkin... :) tsemppiä kaikille!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2005 klo 18:25 Tiivitaavi kirjoitti:
Minä aion huomisesta alkaen koittaa näistä jompaa kumpaa...katsotaan, kuinka muijan käy. =)
Ajattelin niin, että ensin veden näistä jomman kumman läpi ja sitten muutan ruokailutottumuksiani ja alan liikkumaan...
Toivossa on ainakin hyvä elää, että tuota painoa tosta karisis... ;)
Muijan kävi muuten niin, et painoa putos 5 kiloa, vaikka en kuuria vetänyt kuin vajaan viikon. Ja nyt ollaan hakemassa uuttaa tietä "onneen". =)
 
BeenThereDoneThat
Itse vetäsin dietin läpi tuossa tasan kaksi vuotta sitten ja yhteensä painoa lähti 8kg; senttejä suhteessa huomattavasti enemmän!! parasta on se että nyt vasta tämän joulun jälkeen on paino humpsahtanut takaisin siihen mistä silloin lähdin. Joten olen kyllä erittäin tyytyväinen dietin vaikutukseen. MUTTA tämä on tyyppikysymys, sillä ystävättäreni juhli kilot takaisin 2 viikon lomamatkalla. Itse sain hyvistä tuloksista kannustusta itsestäni huolen pitämiseen, minkä vuoksi varmaankin vaikutus kestikin niin kauan!
mutta jep, se pinaatti on kyllä kaikista kauheinta!!
 
No, niin. Tänään on sitten tuo pirun dieetti aloitettu. Pinaatti-munosörsseli oli ihan hirveen näköstä. Mut kyllä sitä pysty sit just ja just syömään ku aatteli et se on pinaatti-keittoa ja munaa. Poikaystävä lähti viikox pois eli tää vois ehkä onnistua
a) se ei oo kantamassa mulle karkkia ja muita herkkuja
b) ei tarvi kuunnella valitusta et oon kiukkuinen( ku en oo syöny koko päivänä juuri mitää ja verensokerit on ihan nollilla)
 
einarin äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2006 klo 16:35 jenna kirjoitti:
No, niin. Tänään on sitten tuo pirun dieetti aloitettu. Pinaatti-munosörsseli oli ihan hirveen näköstä. Mut kyllä sitä pysty sit just ja just syömään ku aatteli et se on pinaatti-keittoa ja munaa. Poikaystävä lähti viikox pois eli tää vois ehkä onnistua
a) se ei oo kantamassa mulle karkkia ja muita herkkuja
b) ei tarvi kuunnella valitusta et oon kiukkuinen( ku en oo syöny koko päivänä juuri mitää ja verensokerit on ihan nollilla)


Moikka me ollaan aloitettu samaan aikaan mulla lähtöpaino 70kg ta nyt toinen pv. menossa, Kerran aikasemmin olen saannut 5kg pois, jas en jälkeen menin paikkareihin, mutta on niin kallista lystiä.Nyt ontarkoitus saada vatsalaukkupienenemään ja ottaa tämän kuurin jälkeen myös itseään kovasti niskasta kiinni. ja tarkailla viikolla syömistä, viikonloppuna voi otttaa vähän rennonmmin.
 
Mulla iski ainakin jo toisena päivänä niin hirvee päänsärky että en uskaltanu jatkaa, ja sitten musta tuntu ku olis ollu koko ajan kipee, vilutti ja oli tosi kurja olo :\| mutta eihän se kaikilla sovikkaan, tsemppiä muille :wave:
 
Joo, se on kyllä mullakin että koko ajan palelee ja vähän masentunutkin. Mutta koitan kestää. Päätä on mullakin aiaksemmilla kerroilla särkenyt ja selooppui siihen eis itä kestä. Mutta kerran olen onnistunutkin vetää läpi, ja luulen että se on se juominen mikä pitää sen päänsäryn pois, nyt olen jo juonnu 3l ja aikaa on viellä.
 
:) heips,eka kertaa täällä..olen lukenut näitä kirjotuksia ja tänään aloitin,kokeilemaan oisiko musta läpi viemään tämä dietti :x
meneekö ihan pieleen jos syön ohjeitten lisäksi yhden rasvattoman jugurtin eväänä ?
onko tällä dietillä nyt muita ?
 
Jasu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 17:14 Ninttu83 kirjoitti:
no höh, enpäs taidakkaan...tyssää mulla jo heti tohon kahviin, kananmunaan ja pinaattiin...yök...joten taidan jatkaa kaloreiden laskemista :D
Minä olen sillä toisella dieetillä, jossa ei ole kananmunia ja pinaattia. Ja kahvia juon kyllä kuten ennenkin, siitä en luovu..
 

Yhteistyössä