Sairauslomalla gynelle?

Pitääkö mun nyt siirtää taas gyne-käyntiä? Viime viikolla jouduin siirtämään lasten sairastamisen takia. Nyt olen itse sairaslomalla, olen muuten ihan ok mutta kurkunpääntulehduksen vuoksi en saa puhua. Aika olisi huomenna ja haluaisin sen alta pois.

Mutta mitä mieltä olette, voinko mennä? Etten tartuta lääkäriä? Enkä mä voi puhuakaan mitään? Toki se tsekkaa enimmäkseen alakertaa, mutta olishan se ihan hyvä sanoakin jotain :O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;27721959:
Nää mulla on tässä kotona ollutkin vieressä :) Tosin vaan miestä varten kun lapset ei osaa vielä lukea.. Niiden kanssa on hieman haasteita :D
tämä ei nyt liity tähän mitenkään mutta miten kommunikoit lasten kanssa ja minkä ikäisiä mukuloita?
 
tämä ei nyt liity tähän mitenkään mutta miten kommunikoit lasten kanssa ja minkä ikäisiä mukuloita?
2- ja 3,5-vuotiaat. Aika vaikeatahan tuo kommunikointi on, isompi muistaa hetken aikaa että en saa puhua, pienempi vaan kyselee että miksen vastaa. Koitan katsoa heitä kohti ja tajuavat kyllä nyökkäykset ja pään pudistukset. Sitten huidon ympäriinsä.

Nyt menivät päiväkotiin, koska eilinen oli aika horroria kotipäivällä kun ei voinut mitään komentaa...
 

Yhteistyössä