Saisikohan Chef sohvastaan tuunattua

Ihan törkeen hienoja!

Mä yleisestiottaen en suosi kirkkaita värejä sisustuksessa kuin korkeintaan ehkä pienenä mausteena, mutta tuommosen sisustuksen voisin ottaa lastenhuoneeseen ihan milloin tahansa! Ihan älyhieno. Ja ei, Chef ei kykene moiseen, kun taidot ei riitä.

Ja tuossa kohtaa tulisi sitten jo riitaa sen miehenkin kanssa, ihan varmasti :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Kiitti linkistä! Oon miettiny meidän sohvan päällystämistä. Siinä on paljon "irto-osia" ja on muutenkin rento, niin siihen sopis jotain tollasta, vähän hillitympää vaan. Ehkä jotain haaleempia, rauhallisempia ja romanttisempia kankaita... Hmm, täytyy käydä penkoo kangaskauppojen ylijäämälaatikot :D
 
[QUOTE="vieras";24239687]Kiitti linkistä! Oon miettiny meidän sohvan päällystämistä. Siinä on paljon "irto-osia" ja on muutenkin rento, niin siihen sopis jotain tollasta, vähän hillitympää vaan. Ehkä jotain haaleempia, rauhallisempia ja romanttisempia kankaita... Hmm, täytyy käydä penkoo kangaskauppojen ylijäämälaatikot :D[/QUOTE]

Mä aloin jo pohtimaan, että millä hitolla saan lastenhuoneeseen mahdutettua jonkunmoisen sohvan tai tuolin...tuommonen ois niin ihana :D
 
Mä niin ihastuin näihin niin aattelin kerätä kankaita ja tehdä tyynyihin uudet päällyset :D Tässä oon ihastellut noita :)
Mulla on nyt yks kangas mistä teen keittiön verhot ja lisäksi on tulossa toista kangasta. Ja kolmatta mietin, että tilaanko. Kun mietin, että jos noilla kankailla päällystääs ilmootustaulun. Toinen vaihtoehto olis päällystää joku levy ja kehystää se. Sitten aina verhojen mukaan vaihtaa taulua. Olis edes vähän piristystä valkooseen seinään.
 
Mulla on nyt yks kangas mistä teen keittiön verhot ja lisäksi on tulossa toista kangasta. Ja kolmatta mietin, että tilaanko. Kun mietin, että jos noilla kankailla päällystääs ilmootustaulun. Toinen vaihtoehto olis päällystää joku levy ja kehystää se. Sitten aina verhojen mukaan vaihtaa taulua. Olis edes vähän piristystä valkooseen seinään.
Mistä tilaat kankaita? Onko kokemusta kangastukusta? :) :)
 

Yhteistyössä