Saisko rehellisiä vastauksia: kuinka monella on tällainen mies?

  • Viestiketjun aloittaja galluppia
  • Ensimmäinen viesti
jaha
Mulla! Nyt onneksi vanhimmat lapset on jo aikuisia, niin pääsen minäkin välillä jonnekin, kun isot katsovat kuopuksen perään. Aikaisempina vuosina siitä ei tullut mitään, kun mieheen ei yhtään voi luottaa, että katsooko lasten perään vai vetääkö lärvit. Mies menee miten haluaa, esim. joululomalla hän oli neljä päivää kateissa ennen kuin ilmoittautui. Juu ja edelleen olen hänen kanssaan, en kyllä tiedä, miksi. Puolustukseksi voin sanoa, että miehellä saattaa olla jopa n. vuodenkin mittaisia kausia, että hän käyttäytyy kuin ihminen ja silloin sitä vain kuvittelee, että jospa hän olisikin muuttunut. Tyhmä minä.
 
Siippa vielä toisinaan epähuomiossa kokeilee ja tekee jonkun extempore baarireissun silloin tällöin. Mua ei siis todellakaan haittaa se että lähtee baariin vaan juurikin se, että voi vaan luottaa ja olettaa että totta kai mä sitten olen kotona hoitamassa lapsen, eikä multa tarvitse kysyä mitään. Sen asian voi esittää niinkin että "onko sulla mitään suunnitelmia, sopiiko jos lähden illalla käymään viihteellä?" Joo, kyllä se sopii.

Nostan kyllä siitä sellasen metelin että taas hetken muistaa.. muuten kyllä osallistuu arkeen ja on ihan vastuullinen mies ja isä.
 
"vieras"
Meillä on yksi tuttu perhe tuollainen. Ja se mies luulee, että mä olen hirmuinen pirttihirmu kun "en päästä" miestäni samanlailla ulos menoillensa ja enkä juomaan kaljaa. Sille ei käy pieneen mieleen, että on sellaisiakin miehiä jotka ei oikeasti halua olla samanlaisia kuin hän, joilla on ihan toisenlaiset arvot elämässä ja perheitä joissa ei oikeasti ole tuollaista tarvetta rajoittaa toisen menemisiä tai tekemisiä oikeasti. Ei olla juuri tekemisissä perheen kanssa juuri tuon hänen itsekeskeisyytensä takia.
 

Yhteistyössä