Saisko vahan valittaa

Kamalan yksinainen olo :'(

En voi nukkua, koska mulla on univaikeuksia enka uskalla ottaa unilaaketta koska saatan olla raskaana.

Kamala paansarky joka ei lahteny sallitulla sarkylaakkeella.

Lisaksi istuminen tekee kipeaa kun alaselka sarkee ja alapaata vihloo ja sattuu.

Makuulleen ei voi nyt olla koska narastaa :ashamed:

Kamala nalkakin, mut ei tee mitaan mieli : s Jalatki sarkee ja meinaa tulla suonenvetoja.

Hirveita kuumia aaltoja mut ikkunaa ei voi pitaa auki koska on niin kamala myrsky :D

Kaikki nukkuu ja mie yksin taalla valvon eika ei oo kivaa :(

Nyt lopetan, kiitos :D
 
:)

Yritan tas kattoa nyt vaikka jonku leffan etta aika kuluis, siihen vois vaikka nukahtaakki.
Harmi ettei voi olla kyljellaan ku pakarassa on mustelma :LOL: , mahallaankaan ei voi olla kun polvessa on mustelma... Juu kompuroin eilen portaissa :D
 
Hah :D Ei sais nauraa.. Muttaku sua tuntuu nyt vaivaavan kaikki mahdollinen :D Lohdutukseksi kerron että päänsarky, alaselän säryt, alapään vihlominen, närästys ja suonenvedot on kaikki raskausoireita joista myös itse kärsin ;) Plussapuhuria!!!
 
Joo mustaki tuntuu, et mua vaivaa kaikki mahollinen :LOL: Sanoinki jo joillekki, et kummallisesti taa 2lla alkava ika on tuonu vaivoja ku just viime kuussa taytin ja nyt jo kroppa lahoo :D :D

No jos jaksais jouluaattoon oottaa nii sit vois tehda testin :p
 

Yhteistyössä