Saiskohan mistää kolmosten rattaita? Sellasia missä ois yks eessä ja kaks rinnakkain takana..

  • Viestiketjun aloittaja w
  • Ensimmäinen viesti
w
Ainakaa missää liikkeessä ei oo ollu. Eikä mihinkää kaksosten rattaisiinkaan saa sisaristuinta. Miksei kukaa oo voinu keksiä sellasta systeemiä et saa kaks vauvaa ja yhen taaperon samoihin kärryihin!?!! :(
 
minskumansku
Alkuperäinen kirjoittaja w:
Ainakaa missää liikkeessä ei oo ollu. Eikä mihinkää kaksosten rattaisiinkaan saa sisaristuinta. Miksei kukaa oo voinu keksiä sellasta systeemiä et saa kaks vauvaa ja yhen taaperon samoihin kärryihin!?!! :(
Kyllä mun kaverilla oli kolmosilleen rattaita/vaunuja... Saa niitä jostain.
 
ap
Nii on, mutta mulle sanottiin että ne on ns matkarattaat missä ollaa peräkkäin. Pitäis kuitenki saada kaks vauvankoppaa niihin ja vielä 1,5v kyytiin.. On tää vaikeeta. Ehkä mä teen ite jonku istuinrakennelman kaksosten vaunuihin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Oon nähny:
Meniskö ne vauvat alkuun samassa kopassa ja sitte isommalle seisomalauta tupliin?
Nii, tota en oo ajatellukkaa :) Pitääpä pistää mietintään.
Minkä ikänen jaksaa sesitä siinä seisomalaudalla esim kauppareissun tms?

Kiitos kaikille noista linkeistä.
 
Oon nähny
Meijän 2v jaksaa seistä laudalla jo.. Yksilöllist tietysti. Mutta meillä ainakin tupliin hätätapauksessa mahtuu kaks istuvaa lasta samaan penkkiin jos väsähtää.
 
ap
Okei. Kiitos kaikille. Ehkäpä me pärjätään tuplilla ja yksillä esikon rattailla. Eipä sitä varmaan kovin paljon tuu yksin lähettyä kolmen kans mihinkään pitemmälle :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Oon nähny:
Meijän 2v jaksaa seistä laudalla jo.. Yksilöllist tietysti. Mutta meillä ainakin tupliin hätätapauksessa mahtuu kaks istuvaa lasta samaan penkkiin jos väsähtää.
Mä olen niinkin julma, että laitoin esikoisen tuossa vaiheessa (2v4kk) kävelemään. Pienemmät sisarukset olivat hetken kaksosten rattaissa, mutta niistäkin luovuttiin kun keskimmäinen oppi kävelemään vähän pidempiä matkoja.
 
kaisa
Meil tulee talvella olemaan vauvan lisäksi 1v ja 3v. Meil on ennestään Carenan Double Swingit ja niihin saa passaamaan Brion seisomalaudan. Nuis myös pystyy istumaan siinä jalkatuen päällä.

Ite aattelin tuon seisomalaudan lisäks käyttää lämpimämmillä ilmoilla joko kantoreppua (1v:lle) tai kantoliinaa (vauvalle).
 
Mulla myynnissä nelosten rattaat. Tuotatin itselleni amerikasta. Samanlaiset kun Gracon peräkkäin istuttavat mutta kaks vierekkäin. Meillä keskimmäinen oli 10 kk kun kaksospojat syntyivät. Todella helpot kasata ja yksinkertaiset käyttää. Kyljelleen menivät hienosti Chryslerin takakonttiin. Laita vaikka yv:tä niin vaihdellaan puhelinnumerot, voin kertoa lisää... :)
 

Yhteistyössä