saiskos vähän hinnoittelu apua

  • Viestiketjun aloittaja "miiru"
  • Ensimmäinen viesti
"miiru"
Niin siis,mun pitäis laittaa Polarn o pyret:in välikausihaalari(fleesevuorella) huutonettiin myyntiin. Mitä vois pyytää puvusta,jota on käytetty syksyllä ja keväällä pari kuukautta?? ovh 139,00e Kiitos jo etukäteen avusta!
 
"tiina"
[QUOTE="miiru";22945717]Niin siis,mun pitäis laittaa Polarn o pyret:in välikausihaalari(fleesevuorella) huutonettiin myyntiin. Mitä vois pyytää puvusta,jota on käytetty syksyllä ja keväällä pari kuukautta?? ovh 139,00e Kiitos jo etukäteen avusta![/QUOTE]

mitä kokoa ja väriä puku on? Mä tarvitsisin 113cm pojalle haalarin, viimevuotinen 110cm alkaa olla liian pieni.
 
"miiru"
[QUOTE="tiina";22945740]mitä kokoa ja väriä puku on? Mä tarvitsisin 113cm pojalle haalarin, viimevuotinen 110cm alkaa olla liian pieni.[/QUOTE]

taitaa olla vähn liian pieni teille. 86cm ja punainen
 
"vieras"
Pistä vaan sellainen hinta, millä olet valmis luopumaan, hintavaraukset karkottaa monen ostajan. Huutiksessahan hinta muodostuu kysynnän mukaan. Jos ei mene kaupaksi, niin sitten koetat uudestaan, kaikki ei välttämättä vielä ole välikausivaatetta ostamassa.
 
"miiru"
[QUOTE="vieras";22945843]Pistä vaan sellainen hinta, millä olet valmis luopumaan, hintavaraukset karkottaa monen ostajan. Huutiksessahan hinta muodostuu kysynnän mukaan. Jos ei mene kaupaksi, niin sitten koetat uudestaan, kaikki ei välttämättä vielä ole välikausivaatetta ostamassa.[/QUOTE]

ok. Kiitos!
 

Yhteistyössä