Saitko seksiä hääyönäsi ?

  • Viestiketjun aloittaja naimaton
  • Ensimmäinen viesti
naimaton
Olimme viime viikonloppuna ystävämme häissä ja kun nyt äsken soiteltiin, hän kertoi etteivät he sekstailleet hääyönä, koska mies oli niin kännissä ??!!

Kuinka yleistä ?

On tietysti muitakin syitä kuin tuo humala ?
 
xx
kyllä, mutta itse oisin vaan halunnut nukkua kun olin niiin väsynyt.... mut miehelle se hääyö oli tärkeä, niin piti sitten heti suoriutua niistä "aviollisista velvollisuuksista" ;) ja ihan kivaa oli

 
myymä
Kyllä minä vain sain :) ja oikein mieletöntä sellaista...

Meillä oli vielä saunallinen ja kylpyammeellinen sviitti joten saunottiin silloin yöllä vielä ja aamulla otettiin vaahtokylpy <3 ihanaa oli!
 
Turkilmas
Mä olen myös yllättävän monelta kuullut että hääyö meni nukkuessa kun kaikista järjestelyistä johtuen molemmat rättiväsyneitä. Tai sitten tosiaan otettu liikaa kuppia...

Meillä oli vallan mukava ja piip-täyteinen yö, siitäkin huolimatta että mulla viisaudenhammas vihoitteli :|
 
vieras
en saanut. oltiin molemmat niin kännissä ja väsyneitä tapahtumarikkaan päivän jälkeen. meidän seksielämämme ei yhteen yöhön kaatunut, koska arkenakin seksielämä luistaa niin hyvin.
 
No, oon kyllä monilta kuullut, että sen juhlapäivän jälkeen on niin väsynyt, että sitä vähän niinkun "pakosta" harrastetaan sitä seksiä, koska hääyönä kuuluu niin tehdä. Ei kai tuo seksi hääyönä enää niin kovin "välttämätöntä" ole, kun se harvalle kuitenkaan on se eka kerta. Kysyin just kaverilta viime viikolla, että onko kovat odotukset hääyötä varten (häät tänä lauantaina), niin hän vaan tokaisi, että he aikovat juhlia niin pitkään kun jaksavat ja niitä petipuuhia ehtii sitten häämatkallakin...ei paineita hääyöksi!

Meillä ei varsinaista "hääyötä" edes ollut, kun vihkiminen oli tytön ristiäisissä, saunassa käytiin illalla ja kyllä me siinä sekstattiinkin, tosin eipä tuo normaalista illasta poikennut...
 
Mami
No kaikkea sitä suunniteltiin, mutta niin jäi seksi väliin. Eipä ollut alkoholia häissä, mutta nuorimmaiselle nousi kuume jo aamulla, kolme alkoi oksentaa kirkon jälkeen ja me sit yöllä perään. Meillä on kuusi lapsinen uusioperhe ja sairastuimme kaikki mahatautiin sen vuorokauden aikana. Loput lapset alkoivat oksennella pitkin iltaa ja viimeinen seuraavana aamuna. Oli kyllä ikimuistoinen hääyö. Olimme kotona ja kotirannassa meidät vihittiinkin. Onneksi näin, muuten olisi ollut ihan mahdoton rumba. Vieraita oli ja jostain syystä he lähtivät suht pian vihkimisen jälkeen, mitenkähän näin sattui käymään, heh. Kakkua ja ruokaa sit oli pakastimet täynnä pitkän aikaa. Mut häiden jälkeen parannuttua sit nautittiin toisistamme siitäkin edestä ja perheemme seitsemäs lapsi syntyy pika puoliin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miksi...:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Sain juu vaikka oltiin erikseen sovittu ettei mitään tehdä.
Miksi niin sovitte?
Koska tiedettiin että oltaisiin sairaan väsyneitä juhlien jälkeen ja koska haluttiin poiketa tavoista.Eikä yleensä olla mitään seksi-ihmisiä että täytyis aina toisen kimpussa olla..Enempi halaillaan ja pussaillaan.
 
naimaton
Alkuperäinen kirjoittaja Mami:
No kaikkea sitä suunniteltiin, mutta niin jäi seksi väliin. Eipä ollut alkoholia häissä, mutta nuorimmaiselle nousi kuume jo aamulla, kolme alkoi oksentaa kirkon jälkeen ja me sit yöllä perään. Meillä on kuusi lapsinen uusioperhe ja sairastuimme kaikki mahatautiin sen vuorokauden aikana. Loput lapset alkoivat oksennella pitkin iltaa ja viimeinen seuraavana aamuna. Oli kyllä ikimuistoinen hääyö. Olimme kotona ja kotirannassa meidät vihittiinkin. Onneksi näin, muuten olisi ollut ihan mahdoton rumba. Vieraita oli ja jostain syystä he lähtivät suht pian vihkimisen jälkeen, mitenkähän näin sattui käymään, heh. Kakkua ja ruokaa sit oli pakastimet täynnä pitkän aikaa. Mut häiden jälkeen parannuttua sit nautittiin toisistamme siitäkin edestä ja perheemme seitsemäs lapsi syntyy pika puoliin.
Ja ainakin muistatte hääyönne ikuisesti ! ;)
 

Yhteistyössä