@Salaista itserakkausjuttuu: Asiaa itsetyydytyksestä

"Parannuskeinoja itsetyydytykseen kylmiä kylpyjä, ruoskintaa, raittiutta, rukoilua ja hyvää seuraa"...."aiheuttiko itsetyydytys naisille luonnottomasti suurentuneen, peniksen kaltainen klitoriksen ?."..
Aiheesta lisää:
https://seksoblogi.blogspot.fi/
Mielenkiintoinen juttu. Aina ihmisiä on peloteltu kaikenmaailman hömpällä. Ja tuo suurentuminen, jos joku nyt siihen uskoisikaan, on evolutiivisesti mahdoton juttu. Ei noin lyhyessä ajassa tapahdu noin suuria juttuja biologisesti ihmisellä.

Asiasta kolmanteen, tutuntuntuiset sanat tuossa esittelyssäsi, Heidi. Hieno Alaniksen biisi. Mulla alkoi siitä johtuen surraamaan päässä mulle sopiva "esittely" ;)

Tää tuli heti mieleen, tunnistaakohan kukaan, mikä ja kenen? Ja nyt öitä, terv Mistake-Esko


"I'm only human
Of flesh and blood I'm made
Human
Born to make mistakes"
 
vierailija
Mielenkiintoinen juttu. Aina ihmisiä on peloteltu kaikenmaailman hömpällä. Ja tuo suurentuminen, jos joku nyt siihen uskoisikaan, on evolutiivisesti mahdoton juttu. Ei noin lyhyessä ajassa tapahdu noin suuria juttuja biologisesti ihmisellä.

Asiasta kolmanteen, tutuntuntuiset sanat tuossa esittelyssäsi, Heidi. Hieno Alaniksen biisi. Mulla alkoi siitä johtuen surraamaan päässä mulle sopiva "esittely" ;)

Tää tuli heti mieleen, tunnistaakohan kukaan, mikä ja kenen? Ja nyt öitä, terv Mistake-Esko


"I'm only human
Of flesh and blood I'm made
Human
Born to make mistakes"
Mulla se on tuntuvasti kasvanut. Pystyn ottamaan sen sormien väliin ja tekemään runkkausliikettä. Itse asiassa se tuntuu tosi hyvälle ja laukean tosi nopeasti, jos haluan. Useimmiten pitkitän laukeamista, kun se vaan on niin nautinnollista. Ehkä olen mutaatio, mutta en välitä siitä.
 
Mielenkiintoinen juttu. Aina ihmisiä on peloteltu kaikenmaailman hömpällä. Ja tuo suurentuminen, jos joku nyt siihen uskoisikaan, on evolutiivisesti mahdoton juttu. Ei noin lyhyessä ajassa tapahdu noin suuria juttuja biologisesti ihmisellä.

Asiasta kolmanteen, tutuntuntuiset sanat tuossa esittelyssäsi, Heidi. Hieno Alaniksen biisi. Mulla alkoi siitä johtuen surraamaan päässä mulle sopiva "esittely" ;)

Tää tuli heti mieleen, tunnistaakohan kukaan, mikä ja kenen? Ja nyt öitä, terv Mistake-Esko


"I'm only human
Of flesh and blood I'm made
Human
Born to make mistakes"
Hei Kuuloke-Esko!
Kiitos kommentistasi. :) Alanis Rock ;)

Hmmm...."Human League" Lewis Terry :rolleyes:

Terkuin H
 
Kimmo I Suus
Mulla se on tuntuvasti kasvanut. Pystyn ottamaan sen sormien väliin ja tekemään runkkausliikettä. Itse asiassa se tuntuu tosi hyvälle ja laukean tosi nopeasti, jos haluan. Useimmiten pitkitän laukeamista, kun se vaan on niin nautinnollista. Ehkä olen mutaatio, mutta en välitä siitä.
Voiskos se kasvaminen liittyä suoraan ikääntymiseen. Niinkuin daisaritkin kivasti kasvaa naisilla, ainakin toisilla kai siinä 5kympin nurkilla

Kertokaahan tietämättömälle äijälle pliis
 
Hei Kuuloke-Esko!
Kiitos kommentistasi. :) Alanis Rock ;)

Hmmm...."Human League" Lewis Terry :rolleyes:

Terkuin H
Ollos hyvä.

Ja thank you, en mä tiennyt Terryn kuvioista bändin takana takana mitään.


T. "Luurieskil", Helin suuri fanittaja

ps. sä varmaan tiedät Helin sun alaltasi, joka oli Andyvainaan hyvä kaveri kaukana rapakon takana aikoinaan. Onneksi palasi tänne himamaahan.

Hän on niin hienosti puolustanut miehiä, ja valaissut naisia, että kiittelin häntä s-postitse kerran. Kerroin oman stoorini, ja hän kysyi, saako sen esittää nimettömänä koulutusmielessä. Annoin tietysti luvan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Seksoblogi

Yhteistyössä