Salkkareista (tyhmää)...

  • Viestiketjun aloittaja typerä
  • Ensimmäinen viesti
typerä
Ottaako kenenkään muun korvaan tuo kun Panu ja Veera puhuu melkein aina "kaksosista"?? Sama kun puhuis keskosena syntyneestä lapsesta vielä kouluikäsenäkin keskosena... ;-)
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja typerä:
Ottaako kenenkään muun korvaan tuo kun Panu ja Veera puhuu melkein aina "kaksosista"?? Sama kun puhuis keskosena syntyneestä lapsesta vielä kouluikäsenäkin keskosena... ;-)
siis tä. emmä tajuu. miks se on outoo jos puhutaan kaksosista? mua ja siskoa äiti kutsui usein sanalla "tytöt" (ei siis olla ees kaksosia)

Vai onko tossa sarjassa siinä jotain muuta miks se on hassuu et niitä sanotaan kaksosiks?
 
typerä
No mun mielestä se vaan on jotenkin lapsien arvon "halventamista" jos niistä puhutaan ikuisesti kaksosina eikä yksilöinä kuten "Matti ja Jouko" jotka eivät ole kaksosia...

En arvannu että oikeessa elämässä joku puhuisi jatkuvaan omista kaksosistaan kaksosina!
 
-.
Alkuperäinen kirjoittaja typerä:
No mun mielestä se vaan on jotenkin lapsien arvon "halventamista" jos niistä puhutaan ikuisesti kaksosina eikä yksilöinä kuten "Matti ja Jouko" jotka eivät ole kaksosia...

En arvannu että oikeessa elämässä joku puhuisi jatkuvaan omista kaksosistaan kaksosina!
Okei, en oo kattonu niin en tienny kuinka paljon ne sitä käyttää. Mut sillon tällön se on helpompaa ja yksinkertasempaa puhuu vaan kaksosista tai tytöistä tai meidän lapsista. Eikai ne nille lapsillekin niin sano, että "kaksoset hei, tulkaas tänne" tms,?
 
typerä
Alkuperäinen kirjoittaja -.:
Alkuperäinen kirjoittaja typerä:
No mun mielestä se vaan on jotenkin lapsien arvon "halventamista" jos niistä puhutaan ikuisesti kaksosina eikä yksilöinä kuten "Matti ja Jouko" jotka eivät ole kaksosia...

En arvannu että oikeessa elämässä joku puhuisi jatkuvaan omista kaksosistaan kaksosina!
Okei, en oo kattonu niin en tienny kuinka paljon ne sitä käyttää. Mut sillon tällön se on helpompaa ja yksinkertasempaa puhuu vaan kaksosista tai tytöistä tai meidän lapsista. Eikai ne nille lapsillekin niin sano, että "kaksoset hei, tulkaas tänne" tms,?
No juu, sillon tällöin, mutta kun puhuvat mun mielestä aina. Ja lapsille itselleenkin jos ne ovat yhdessä, heitä puhutellaan kaksosina eikä Ainona ja Ottona. Tekeekö joku muka oikeesti noin??
Ehkä otan vähän liian vakavasti keksitysn sarjan, mutta valitetaanhan täällä muutenkin turhasta.... ;-)
 

Yhteistyössä