Samsung 3300b 9kk vanha puhelin ja alusta asti on ollut ongelmaa...

Vein puhelimen liikkeeseen josta sen ostin, kerroin viat jotka ovat ilmenneet ja puhelin lähti huoltoon. Meni viikko kun sain viestin että puhelimessä on ulkoisesti syntynyt mekaaninen vaurio ja huolto maksaa 80e jos korjataan tai 30 e jos palautetaan korjaamattomana.

Viat:
1. kun laitoin muistikortin puhelimeen niin se meni täysin tilttiin, ei sammunut muuten kuin irroittamalla akun.

2. puhelinta ei pystynyt liittämään tietokoneeseen kuvien siirtämiseksi vaan puhelin alkoi ladata akkua, usb tila ei siis toiminut alun alkaenkaan.

3. muistikortin pidike oli halki, kortti pysyi kuitenkin kiinni.

Nyt näyttää siltä että joudun itse maksamaan tuon huollon, lueskelin netistä että aika monella on huollossa ilmennyt ulkoisesti syntynyt mekaaninen vaurio jota takuu ei korvaa..

onko muilla tullut vastaan tälläistä, etenkin samsung puhelimen omistajat?
 
...
Minulla on Samsung (en muista mallia) ja se on tosi syvältä.
Esim. kuuluvuus on tosi huono, miehelle on toisen merkkinen puhelin ja sillä ei ole mitään ongelmaa kuuluvuuden kanssa tässä kotona. Mutta minun puhelin ei pelitä ollenkaan.
Jotain ihme tilttaamisia on ollut usein. Menee siis niinkö ihan jumiin ja ei auta kuin poistaa akku, jotta puhelimen saa sammumaan.
Yritin viedä puhelimen huoltoon, mutta liikkeen myyjä sanoi naureskellen, että "voivoi, eipä sitä taida kannattaa lähettää huoltoon..." Takuuta vielä on pitkästi ,mutta ei kai se auta kuin kärsiä, kun tuollaisen puhelimen laittoi. Mutta tasan tarkasti oli viimeinen Samsung joka meidän huusholliin ostetaan!!!!
 
Tuntuu vaan niin omituiselta että puhelimelle on myönnetty 2 v takuu ja huolto voi päättää mikä vika puhelimessa on ja meneekö takuun piikkiin vai ei....

on muuten viimeinen samsung minkä ostan ja taidanpa luottaa vain nokiaan onneks on itellä nokia vara puhelimena
 

Yhteistyössä