Sanokaa ettei tämä ole totta? :-O((( Kuva!!!

vierailija
Onneksi olkoon! Eihän siinä mitään jos lapset ovat tervetulleita ja heille on aikaa. Jos 31v. ei osaa ja halua käyttää ehkäisyä niin sitä saa mitä tilaa. Sinulla on vielä melkein 20 vuotta hedelmällistä aikaa jäljellä, joten ehdit kyllä hankkia vielä vaikka yli 10 lasta lisää.
 
Siis minulla on jo 4 lasta ja yrittäjä olen, just nyt taas kauhea kiire, en edes olisi uskonut että tulen raskaksi, kun miesten kanssa voi sanoa kerran vuodessa olen ja nyt BAM. Taas raskaana, tulen liiankin helposti raskaksi, tämä on hirveä, pitää miettiä miten muutan suunnitelmat :sick:. Kai varma saa ainakin 7kk matkustaa ja mun työt on jatkuva matkustaaminen.
 
vierailija
Siis minulla on jo 4 lasta ja yrittäjä olen, just nyt taas kauhea kiire, en edes olisi uskonut että tulen raskaksi, kun miesten kanssa voi sanoa kerran vuodessa olen ja nyt BAM. Taas raskaana, tulen liiankin helposti raskaksi, tämä on hirveä, pitää miettiä miten muutan suunnitelmat :sick:. Kai varma saa ainakin 7kk matkustaa ja mun työt on jatkuva matkustaaminen.
Ihana freudilainen lipsahdus 'miesten' :ROFLMAO: nyt voidaankin sitten ruveta arvailemaan tulevan isän henkilöllisyyttä.

Voi ressukkaa sitä sun aviomiestä jos se se on, kerran vuodessa saa piparia ja aina sama lopputulos.
 
vierailija
Siis minulla on jo 4 lasta ja yrittäjä olen, just nyt taas kauhea kiire, en edes olisi uskonut että tulen raskaksi, kun miesten kanssa voi sanoa kerran vuodessa olen ja nyt BAM. Taas raskaana, tulen liiankin helposti raskaksi, tämä on hirveä, pitää miettiä miten muutan suunnitelmat :sick:. Kai varma saa ainakin 7kk matkustaa ja mun työt on jatkuva matkustaaminen.
Etkö sä olekkaan naimisissa? vai näettekö niin harvoin:rolleyes:
 
vierailija
No joko TAAS? KOhta alkaa taas sama rumba +40kg paisumisineen ja ikuisine dieetteineen. Vauva tietty tuupataan hoitoon 2viikkoa vanhana, että suurperheen äippä pääsee vähän shoppailemaan Milanoon ja vatsanahkaa kiristelemään Meksikoon.
Mikä helvetti siinä on, että ne tyhmimmät sikiää kaikista holtittomimmin (no se kai, kun on ainoa asia johon kykenevät) ja jotkut vastuulliset parit eivät saa lapsia lainkaan. Ympäristömyrkyt ja elimistöön kertyvät hormonihäiritsijät ja muut kuonatko ne aiheuttavat, että elämme käänteisen evoluution aikaa.
 
Veerailija
Et ole ehkäisystä kuullut? No tuo tietää lisää palkatonta työtä äidillesi. Kai sä tajuat, että ei sun äitisi nuorennu ja kulutat hänet loppuun kun pidät häntä ilmaisena orjana. Suurimmalla osalla kun on tapana itse kasvattaa ja hoitaa ne lapsensa. Sä synnytät muksun toisensa perään ja lykkäät äitisi hoitoon, että saat leikkiä bisnesnaista ja shoppailla miehen rahoilla. Sääliksi käy kyllä miestäsikin kun noin tyhmään naiseen kullinsa kastoi.
 

Yhteistyössä