Sanokaahan tilaisinko..

.. näitä pari?

http://www.finlayson.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=60650-2859-01-06

Oikeastaan olen pitempään etsinyt ihan valkoisia pussilakanasettejä, mutta tuo nyt pisti silmään. Kyllästyisiköhän siihen pian?
 
Hp
Kivan värikkäät ja kiva kuviointi, kesäiset. Itse en kyllä kovin paljon pussilakanoita katsele, yöllä niitä ei näe ja koko päivää en makkarissa vietä, joten tuskin kyllästyisin ainakaan minä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hp:
Kivan värikkäät ja kiva kuviointi, kesäiset. Itse en kyllä kovin paljon pussilakanoita katsele, yöllä niitä ei näe ja koko päivää en makkarissa vietä, joten tuskin kyllästyisin ainakaan minä.
Meillä ei ole päiväpeittoa tällä hetkellä. Muoks, et kyllä puhunutkaan päiväpeitosta :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja k:
kävin juuri tehtaanmyymälässä hamstraamassa kaikenlaista mm. ens jouluksi =). ERIL.pussilakanoita esim.muumiaiheisia 7-9 euroa! Toi kuosi osui myös silmiini, kaunis!
Helsingissä vai, Arabiassa? Pitää käydä kattomassa. Olen tottunut että siellä on kallista. Oliko muuta tosi halpaa kuin muumia?
 
korkeasti kouluttautunut kotiäiti
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
kävin juuri tehtaanmyymälässä hamstraamassa kaikenlaista mm. ens jouluksi =). ERIL.pussilakanoita esim.muumiaiheisia 7-9 euroa! Toi kuosi osui myös silmiini, kaunis!
Helsingissä vai, Arabiassa? Pitää käydä kattomassa. Olen tottunut että siellä on kallista. Oliko muuta tosi halpaa kuin muumia?
ei kun Treella. Oli siellä esim. sellasta retro- aaltoilevaa kuosia esim.
 
Alkuperäinen kirjoittaja korkeasti kouluttautunut kotiäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
kävin juuri tehtaanmyymälässä hamstraamassa kaikenlaista mm. ens jouluksi =). ERIL.pussilakanoita esim.muumiaiheisia 7-9 euroa! Toi kuosi osui myös silmiini, kaunis!
Helsingissä vai, Arabiassa? Pitää käydä kattomassa. Olen tottunut että siellä on kallista. Oliko muuta tosi halpaa kuin muumia?
ei kun Treella. Oli siellä esim. sellasta retro- aaltoilevaa kuosia esim.
Treella varmaan onkin halpaa. Arabian tehtaanmyymät tuntuu olevan turisteille, kalliita nykyään.
 
k
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Alkuperäinen kirjoittaja korkeasti kouluttautunut kotiäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
kävin juuri tehtaanmyymälässä hamstraamassa kaikenlaista mm. ens jouluksi =). ERIL.pussilakanoita esim.muumiaiheisia 7-9 euroa! Toi kuosi osui myös silmiini, kaunis!
Helsingissä vai, Arabiassa? Pitää käydä kattomassa. Olen tottunut että siellä on kallista. Oliko muuta tosi halpaa kuin muumia?
ei kun Treella. Oli siellä esim. sellasta retro- aaltoilevaa kuosia esim.
Treella varmaan onkin halpaa. Arabian tehtaanmyymät tuntuu olevan turisteille, kalliita nykyään.
kyllä, nyt osuin hyvään aikaan... oli kaikkea kivaa ja juuri tuo sinun kuosi koristi ikkunaa ja me 3v kanssa ihasteltiin =)
 

Yhteistyössä