Sanotko lapsillesi joka päivä, että rakastat heitä?

  • Viestiketjun aloittaja Äiskä
  • Ensimmäinen viesti
Hyvinkin monta kertaa, vaikken aina juuri noilla sanoilla. Kerron miten ylpeä oon, miten onnellinen heistä oon. No,esikoiselle sanon, ja kyllä pienellekin,joka kyllä ei vielä ymmärrä mitä toi tossa höpöttää. :D
 
äiti
Sanon. Yleensä useammankin kerran mutta vähintään kerran sanon rakastavani ja halaan oikein kunnolla. Iltapuuhiin kuuluu olennaisena osana se, että olen jokaisen lapsen kanssa kahdestaan hetken aikaa. Jutellaan ja viimeisenä halataan oikein rutistamalla ja sanon rakastavani.
 
En. Mun mielestä se sanotaan vaan sillon kun oikeasti 100% tulee se ihana tunnekuohu. Miehen kanssa paljon puhuttu tästä kun tutut hokee rakastan sua lausetta et se menettää merkityksensä jos sitä hokee koko ajan et sillon joskus harvoin kun sen kuulee on se sitäkin ihanampaa :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
En. Mun mielestä se sanotaan vaan sillon kun oikeasti 100% tulee se ihana tunnekuohu. Miehen kanssa paljon puhuttu tästä kun tutut hokee rakastan sua lausetta et se menettää merkityksensä jos sitä hokee koko ajan et sillon joskus harvoin kun sen kuulee on se sitäkin ihanampaa :heart:
Mun mielestä se lause ei kulu.
Meillä sanotaan joka ilta ennen nukkumaanmenoa toi lause lapsille ja miehellekin sanon, eikä näiden vuosien aikana vielä ainakaan ole menettänyt merkityksensä.
 
Sariel
Sanon. Viimeistään illalla iltasadun jälkeen. Omat vanhemmat eivät sanoneet ja äiti ei vieläkään sano vaikka sanoisin rakastavani häntä (ja isältä haudan takaa vaikea sanoa), joten haluan että oma lapsi tuntisi olevansa rakastettu.
 

Yhteistyössä