sant paulioista tietävät!!!!

:heart: Juu mä tapoin monta sp:t mut sit äiteeni sanoi, et ne ottaa veden itse alusastiasta. Täh mikä toi hiivajuttu on?? En oo tollasta kuullutkaan? Tosin jotkut kasvit on sellasia et ne ei välttämättä kasva sulla mut naapurissa kasvaa...Valo ym vaikuttaa kuulemma:)
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Marraskuu08:
Täh mikä toi hiivajuttu on?? En oo tollasta kuullutkaan?
Mun mummoni ohjeita :D Ja toimii kyllä, auttaa kukkimaan.

Mutta mun mummollani onkin ihan mutantti-sant paulioita, en ole missään nähnyt niin järkyttävän kokoisia :eek:
 
Minä
Koskaan en ole muuta tehnyt kuin kastellut suoraan multaan ja mullat vaihtanu keväisin ja kukkii miltei aina :)! ( tietääkseni aluslautaselle kastelu kehoitus on vaan sen takia ettei lehdille mennyt vesi tee niitä keltaisiksi/ruskeiksi...?)
 
vieras
suoraan multaan. mun tietääkseni se lehti pitää panna sinne niin että vain puolet jää näkyviin.
itse pannut aina varalta kaksi lehteä.
tykkää ilmeisesti hieman lämpimämmästä kasteluvedestä.
ja kuolleet lehdet ja kukat kannattaa heti poistaa ja lehtiä harventaa niin kukkii paremmin.
aluslautaselle kastelu. en tiedä onko siihen muuta syytä kuin se että vettä ei saa päästä lehdille
 
samoin
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Koskaan en ole muuta tehnyt kuin kastellut suoraan multaan ja mullat vaihtanu keväisin ja kukkii miltei aina :)! ( tietääkseni aluslautaselle kastelu kehoitus on vaan sen takia ettei lehdille mennyt vesi tee niitä keltaisiksi/ruskeiksi...?)
samoin kastelen suoraan multaan ja hyvin voi
 

Yhteistyössä