Satakuntalaiset odottajat

Mukaan tänne kaikki odottajat Satakunnan seudulta ! :)
Olisi kiva tutustua muihin mammoihin lähiseudulta.

Meillä yritystä takana 8kk ja nyt tärppäsi, rv 5+4 menossa ja eka neuvola 10.3
Ikää minulla pian 22v. ja mies pian 30v.
 
  • Tykkää
Reactions: Elviira86
Kaipa sitä tänne uskaltautuu "tunnistautumaan" kun on se tuolla muutenkin julkisesti tiedossa että synnärinä on Satks. :D Meillä yritystä tuli plussapäivänä täyteen 2v 4kk. Ikää minulla 23, samoin miehellä. La 8.10. ja varhaisultrassa käyty kaksikin kertaa 7.2 ja 14.2. Toisella kertaa sitten sykekin saatiin näkyviin. :)

Grill & Täplä 7+6
 
  • Tykkää
Reactions: Elviira86
Mua jännittää neuvolakäynti, en malttaisi odottaa. Pelkäänkin vähän, ettei siellä olekaan ketään ja olen turhaan varannut ajan neuvolaan :D

Oireita ei pahemmin ole ollut. Rinnat ihan hiukan vaan aristaa ja alavatsassa painetta. Selkä rasittuu toisinaan helposti. Ja välillä on väsymystä ja pahoinvointia, mutta ei kovinkaan useasti.
 
Meillä oli eka neuvolakäynti (nuo varhaisultrat siis lapsettomuuspolilla) 7.2. ja mä ajattelin ettei siellä nyt niin kauaa mee, mutta hemmetti mehän juteltiin sen terveyden hoitajan kanssa yli tunti ja kauemminkin oltais voitu, mutta kun sitten piti lähteä jo ajamaan kohti Poria ja ekaa varhaisultraa. :D

Mulla oireita jo jonkun verran. Pahoinvointia, rinnat hetkittäin todella arat (ja vähän kasvaneet), maha on turvonnut ja mahassa myös sellaista omanlaista tuntemusta.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka :) Mukaan hyppään! Oon tarkemmin sanottuna Raumalta, viikkoja nyt 5+0. Perustin tänään uuden fb-ryhmän lokakuisille odottajille, että jos täällä on sellaisia niin mukaan vaan :) Niitä on ennestään mutta näyttivät olevan aika suurehkoja, ja ainakin itse kaipaan vähän pienempää ryhmää. Mulle voi laittaa viestiä jos kiinnostaa. Olen naimisissa ja meillä on ennestään kaksi poikaa, 1,5v ja 3,5 v :)
 
Joo, siis ryhmä on tosiaan salainen ja mä ainakin pidän ittestäänselvyytenä että ei mitkään juoruilut toimi mihinkään suuntaan :) oon kahessa aiemmassa odotuksessa myös ollut vastaavassa ryhmässä ja tykkäsin kovasti...
 
Heippa!

Jospa minäkin tulisin tänne huutelemaan :) Olenkin kattonut Grill, että sä oot tuolla lokakuisissa - mä oon siinä "vanhassa" lokakuisten fb-ryhmässä. Pitäiskö mun tulla sinne "uuteen" kans, että pääsis teidän satakuntalaisten kanssa tarkemmin rupattelemaan :)

Niiin, ja Raumalta siis. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Grill
Sen verran vois varmaan kertoa, että ikää tosiaan 27v., mies 31v. Ekasta yrityskierrosta tärppi, ei kyllä yhtään osattu arvatakaan että näin onnekaita vois olla :heart: Kihloissa ollaan, esikoista ootellaan :)

Oireista hieman. Mulla on armoton väsymys, ollut hieman etovaa oloa - ei kuitenkaan oksentamiseen saakka, sekä alavatsakipuilua. Tissit on tosi kipeet ja tosi turvonneet, myös vatsalla turvotusta sen verran jo, ettei omiin housuihin enää oikein meinaa mahtua. :) Aika lievin oirein kuitenkin tää alkuraskaus selvitty. Ihan kiva :)

Huomenna eka neuvola. Ihanaa. Varaillaan ultra-aikaa. Ei malttais sitä kyllä millään odotella enää. :heart: Maanantaina käytiin kyllä siellä jo pikaiseen kääntymässä, hakemassa vielä influenssarokote, jos ehtis ennen kunnon epidemiaa saamaan jonkinlaisen vastustuskyvyn siitä...
 
Moikka! Täällä yksi porilainen odottaja. Olen tuolla elokuisten ryhmässä. La on 7.8. Siellä ei taida ollakaan kuin yksi satksissa synnyttävä lisäkseni. Kiva että meitä on siis muitakin :). Mielelläni kuulisin kokemuksia Porissa synnyttämiseata. Meillä esikoinen syntyi taysissa joten itselle ei ole tuttua.

-tiiti-
 
Kiva että mukaan "eksyi" myös joku muukin kuin lokakuinen odottaja. :) Mä jo pelkäsin etteikö tänne muita uskalla tulla. :D

Olisi tosi kiva kertoa itsekin missä tarkalleen asustellaan, mutta vielä sen verran aristan että haluan raskauden olevan julkinen kaikille ennen kuin kerron täälläkään mitään liian tarkkaa. :)
 
Joo, sovittiin tuolla että ryhmään otetaan 20 ja nyt meitä taitaa olla joku kymmenisen huikkeilla, et jos sinne haluaa jossain kohtaa niin viestiä vaan :) oon itsekkin vähän "peloissani" ettei nyt ainakaan ennen varhaisultraa vuoda tieto mihkään mut eipä kai...
 
Mä voisin tälleen unettomana yönä tulla mukaan, jos vain suinkin sopii.

Satakunnasta tosiaan ollaan, tarkemmin sanottuna täältä Raumalta.

Ikää meillä on 19v (reilun kuukauden päästä napsahtaa kakskymppiä) ja miehellä tulee tossa neljän päivän päästä 21v täyteen.
Ennestään meillä on tuo esikoinen, 1v 2kk ikäinen flikka. Toista siis odotellaan.

Nyt mennään rv 25+1 ja toinen flikka meille on tulossa.

16.6. on tuo laskettu aika täällä.

Synnärinä toimii tälläkin kertaa Satks.

Ja nyt taidan mennä sänkyyn päin, josko se nukkumasa mutkin tässä jossain vaiheessa löytäis.

Susanna#1 & Flikka 25+1
 
Mä voisin kanssa hypätä mukaan tännekkin puolelle :)
Ite tuolla heinäkuisten seassa jutustelen, ja porista päin ollaan. Voi olla että hiukan hissuksin tällä puolella kirjottelen, tykkään enemmän tuolla kerhossa Heinäkuisissa olla kun ei ole kuitenkaan julkista jutustelua :) Mutta parhaani yritän, ja kiva kuitenkin jutustella "oman alueen" ihmisten kanssa!

Ikää sen 27v ja esikoinen tulossa.
 
Moikka vaan! :wave:

wonderwall: No luulen että jokaisella se pääasiallinen juttelu tapahtuu tuolla omassa kuukausiryhmässä. :) Mutta ihan kiva "tavata" näitä omankin alueen odottajia, jos vaikka joskus voisi nähdäkin.
 
No juu, tarkoitinkin lähinnä että kiva jutella avoimemmin suljetulla puolella kuin täällä julkisesti :)

Odotan ihan hirmuisesti 2viikon päässä olevaa rakennultraa. Halutaan ehdottomasti tietää sukupuoli, vaikka sillä ei meille merkitystä olekkaan :)

Meillä on myös koira, ja eilen kun tunsin liikkeet ensikertaa käteen niin koirakin sekosi ja tuli tuhisemaan kuono kiinni mun vattaani :heart: on se vaan kummallinen otus :D
 
Mitäs täällä porukalle kuuluu?

Kiva, että uusia tullut mukaan. Vähän ollut väsymystä, joten aktiivisuus netin puolella ei ole ollut mitään parhainta.

Meillä oli maanantaina nt-ultra ja siellä kaikki hyvin. Nt on 0,8 ja vauvelin mitat 49mm, vastasi viikkoja 11+5, mutta kuukautisista laskettuna olisi ollut silloin 12+3.
 

Yhteistyössä