saunalahti ja eräpäivän muutos?

  • Viestiketjun aloittaja ,.,
  • Ensimmäinen viesti
,.,
Mulla ei näy sitä "siirrä eräpäivää"- kohtaa ollenkaan. Edelliset laskut olen maksanut, viimeksi 7.5, tulevaan laskuun haluaisin siirtää tuota eräpäivää. Ohjesivuilla lukee vain, että jos on voimassa olevia maksusuunnitelmia, niin siirto ei onnistu, mutta ei mulla kyllä ole. :O Edellisessä laskussa kyllä siirsin eräpäivää, mutta ei sivuilla ole mitään avoimia laskuja, ku ens kuussa erääntyvä vain.
 
minä,
Mulla ei näy sitä "siirrä eräpäivää"- kohtaa ollenkaan. Edelliset laskut olen maksanut, viimeksi 7.5, tulevaan laskuun haluaisin siirtää tuota eräpäivää. Ohjesivuilla lukee vain, että jos on voimassa olevia maksusuunnitelmia, niin siirto ei onnistu, mutta ei mulla kyllä ole. :O Edellisessä laskussa kyllä siirsin eräpäivää, mutta ei sivuilla ole mitään avoimia laskuja, ku ens kuussa erääntyvä vain.
Auttaakos toi ohje, ne on tehnyt jotain uudistuksia. Johtusko siitä.
En voi maksaa laskuani eräpäivään mennessä, miten saan lisää maksuaikaa?
 
,.,
Tuota sivua kans luin, mutta tuossakin lukee, jos on maksusopimus sitä lisää maksuaikaa-painiketta ei ole. Mulla sitä ei näy, eikä kyllä ole maksusopimuksiakaan voimassa.
 
,.,
Noin sen pitäisi olla. Mutta tuota lisää maksuaikaa- kohtaa ei vain ole. Laskuje selaus ja maksaminen alla ei ole mitään. Päivittyyköhän maksusopimukset nyt jotenkin hitaasti järjestelmään? Voisikohan olla vain sellainen vika.
 
,.,
Tosiaan.. soitinkin asiakaspalveluun. Itse asiakaspalvelu ei osannut sanoa mitään asiaan, kaikki näytti olevan kunnossa. Mutta ei hänkään nähnyt sitä kohtaa, et mistä olisi saanu eräpäivää siirrettyä. Yhdisti minut toiseen asiakaspalveluun, sanoikohan luotonhallintaan. Jonotin aikani ja en päässyt läpi, joten maksan laskun ajallaan vaikka kuinka tiukille tässä kuussa menisi.
 
Mä joskus koitin siirtää sitä, olis maksanut 10e. Ja yleensähän maksumuistutus maksaa sen 5e ja siinä on parisen viikkoa aikaa ennenkuin se tulee. Jätin sit vaan kylmän viileesti maksamatta ja ehdin maksaa sen sen parin viikon aikana :) hirveet säästöt :p
 
Hei ,., ,

Maksusopimuksen tekeminen niin Saunalahdella kuin Elisalla maksaa 5 euroa. Kuulostaa siltä, että tiedoissasi on jokin vanha maksusopimus voimassa, jos maksusopimuksen nappula ei ole aktiivisena. Oletko tyhjentänyt selaimen välimuistin, onko sillä vaikutusta?

Jos haluat tehdä maksusopimuksen, voit myös kirjautua Palstalle osoitteessa palsta.saunalahti.fi ja lähettää asiakastietosi yksityisviestillä minulle profiistani elisa.to/kukkatippa, niin katsotaan tilanne kuntoon. :)

Laura / Saunalahden Palstatiimi
Saunalahti - Palsta
 

Yhteistyössä