Savolaeset!

Heissan! Näin uutena täällä foorumilla aloin selailemaan mitä kaikkea täältä löytyy ja kauhukseni huomasin ettei Savonlinnasta ole (mukamas) aktiivista viestiketjua jossa uudet ja kokeneemmat äidit voisivat turista ja tutustua!

Joten jos olet Savonlinnasta ja etsit juttuseuraa niin vauva- kuin muista asioista... kirjotelkaa ihmeessä tänne!

Itse olen 25-vuotias pienen 5kk neidin äiti!
 
pollerolle
Ohan meitä täällä.Mut harvemmin tulee kirjoiteltua.Ihan kivahan se ois joskus turista muittenki savonlinnalaisten kanssa.Meillä on kolme lasta.Nuorimmainen täyttää kohta kolme,elikkä kokemusta löytyy täältä =) ,ja maalaisjärkeä löytyy myös...
 
Täällä myös yksi äiti immeinen. Itellä ikää jo 32 ja tyttäret on 1 ja 4 vuotiaat. Tosi harvoin täällä kirjoittelen mitään ja yleensä kirjautuminen vaatii liikaa :LOL: harvakseltaan käyn lukemassakaan täällä juttuja. Uudet tuttavat ois kyllä tervetulleita =)
 
Olisitko kiinnostunut Party Litestä tai Tupperwaresta sen verran että voisin laittaa sinulle kuvaston tulemaan ja saisit tilata jotain tai haluaisitko pitää kutsut ja itse toimia emäntänä ja saada siitä hyvästä mahtavia emännänlahjoja tai jopa aloittaa uutena konsulttina?

Jos kiinnostuit niin otas minuun yhteyttä joko sähköpostilla tai
puhelimitse. Puh. 046-5730935 tai siirilaakkonen@suomi24.fi. TAI JOS
TIEDÄT JONKUN KENET TAHANSA NIIN LAITAPPA SANAA KIERTOON MEIDÄN
MAHTAVISTA TARJOUKSISTA!!! ?
 

Yhteistyössä