Se mikrokakku

Hah, mä tein kans aamupuuroa keitellessä herkuksi tota kakkua :LOL:

Mä odotan kovasti millon alkuinnostus menee ohitse, toivottavasti ennen kun paisun ihan muodottomaksi :snotty:

Mä tein edellisellö kerralla lasivuokaan ja tänään silikonivuokaan.
 
veiras
Mulla oli ihan raakaa se 4 minuutin jälkeen. Oli varmaan 6-7 minuuttia yhteensä mikrossa, vaikka meidän mikron pitäs olla tehokkaampi ku 700W. Mausta mies sano et maistuu ihan suklaamannapuurolle:D
 
jeppis
Mä sain kyl tonki kakun epäonnistumaan :( tai kakku itessään oli ok, mut väänsin siihen pinnalle sitä samaa mitä mokkapaloissa (tomusokeri+kahvi+kaakao) , tomusokeri vaan loppu kesken ja hujautin sekaan perunajauhoo.. ei tullu hyvää ei.

Nii ja musta siit tuli aika kuivaa? vähän niinku kakkupohja.. Millast sen kuuluis olla?
 
jörn
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mie pelkään että tuloksena on, ko mies astuu ulko-ovesta sisälle, räjähtäny mikro, sotkunen keittiö ja musta hyytis... :ashamed:
Tuollainen annetaan anteeksi. Itse olisin ollut vain iloinen jos ex-vaimo olisi joskus edes yrittänyt laittaa ruokaa.
 
Minäkin sorruin :ashamed: Oli ihan hyvää, mutta enemmän makua/suklaata olisi saanut minun makuuni olla :) Mies tuon hyvin kiteytti, "Oli ihan hyvää mut vähän sellasta euroshopperia" :LOL: Pitää tehdä uudestaankin ja lisätä vaikka niitä puolukoita niin saa oman maun mukkaan ;)
 

Yhteistyössä