se pirun työhakemus ja sen aloittaminen

Miten se voikin olla niin hankalaa???
Elikkäs kaupan alalle hakemassa töitä vapaamuotoisella hakemuksella, mutta meille painotettiin koulutuksessa, että älä aloita tekstiä; olen 35-vuotias, naimisissa oleva 4 lapsen äiti.Olen ollut kotona 12 vuotta ja haluaisin nyt työelämään....plaah

Olen niin surkea kirjallisissa hommissa, ettei tosikaan :ashamed: työharjoitteluun koulutuksessa pääsin ensimmäiseen paikkaan kun vaan soitin ja varasin haastatteluajan ja se oli sillä selvä, osaan siis mainostaa itseäni kasvokkain, mutta kirjallisesti en...

osaisko joku auttaa....
 
Tunnollinen, sosiaalinen ja myyntihenkinen nainen tahtoisi saada työpaikan juuri Teidän yrityksestänne. Olen 35-vuotias perheellinen nainen ja lapseni kotona hoitaneena olen nyt enemmän kuin innostunut pääsemään takaisin työelämään.
 
paikkaa ei siis ole sen kummemmin auki, ajattelin tunkea hakemusta joulukiireisiin, jos vaikka sais hommia, viimeistään tammikuussa ois tarkoitys työllistyä kunnolla, nyt lähinnä semmosta tunnustelua, oisko hommia...toi kuvaus oli kuvaannollinen :D
 
onko se tyhmää alottaa näin; Tiedustelen teillä mahdollisesti auki olevia myyjän työpaikkoja loppuvuodelle esimerkiksi joulukiire-apulaiseksi.
On tyhmää, ei tuollaista kirjoiteta hakemukseen. Haet myyjän paikkaa joulusesongin ajaksi, mahdollisesti myös pidemmälle ajalle. Vuorotyö on sinulle ennestään tuttua työskennellessäsi puljussa x ja olet joustava työaikojen suhteen.
 
mä en jaksa nyt alkaa soittelemaan, jos ei muualta saa, niin työharjoittelupaikkaan voin soittaakin, oisko siellä tarjolla sijaisuuksia, mutta muita paikkoja mieluiten lähestyn perinteisesti kirjeitse, en sähköpostilla
 
Thebossh
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;28932262:
On tyhmää, ei tuollaista kirjoiteta hakemukseen. Haet myyjän paikkaa joulusesongin ajaksi, mahdollisesti myös pidemmälle ajalle. Vuorotyö on sinulle ennestään tuttua työskennellessäsi puljussa x ja olet joustava työaikojen suhteen.
Jos on joustava... Kyl sun ap pitää miettiä itse millanen oot jne..
 
  • Tykkää
Reactions: Björn
Mieeeeee
mä en jaksa nyt alkaa soittelemaan, jos ei muualta saa, niin työharjoittelupaikkaan voin soittaakin, oisko siellä tarjolla sijaisuuksia, mutta muita paikkoja mieluiten lähestyn perinteisesti kirjeitse, en sähköpostilla
No on ainakin asenne kohdallaan... Mä soitin sen kymmenen kertaa että tavotan ees oikeen tyypin ja hänelle juttelin kolmesti ennen kun haastatteluun pääsin.
 
"tia"
Miten se voikin olla niin hankalaa???
Elikkäs kaupan alalle hakemassa töitä vapaamuotoisella hakemuksella, mutta meille painotettiin koulutuksessa, että älä aloita tekstiä; olen 35-vuotias, naimisissa oleva 4 lapsen äiti.Olen ollut kotona 12 vuotta ja haluaisin nyt työelämään....plaah

Olen niin surkea kirjallisissa hommissa, ettei tosikaan :ashamed: työharjoitteluun koulutuksessa pääsin ensimmäiseen paikkaan kun vaan soitin ja varasin haastatteluajan ja se oli sillä selvä, osaan siis mainostaa itseäni kasvokkain, mutta kirjallisesti en...

osaisko joku auttaa....

Hei! Mä muistan sut vuosien takaa kun odottelit kolmatta lastasi.. olet vielä senkin jälkeen saanut neljännen, onnittelut! :) Kumpi tuli? Tähän varsinaiseen kysymykseesi en osaa neuvoa, sori :)
 
No on ainakin asenne kohdallaan... Mä soitin sen kymmenen kertaa että tavotan ees oikeen tyypin ja hänelle juttelin kolmesti ennen kun haastatteluun pääsin.
Mulla ei vielä ole pakollista tämä töihin lähtö, tunnustelen josko saisin paikan tästä lähempää kotia, ettei tarttis 50kilsaa ajella päivittäin eestaas, nimittäis työharjottelupaikassa on aina sijaisuuksia auki, mutta lapsia ajattellen aloitan ajoissa tiedustelun tästä lähempää, eipä tuu sitten työkkärin kanssa tappelua
 
[QUOTE="tia";28932286]Hei! Mä muistan sut vuosien takaa kun odottelit kolmatta lastasi.. olet vielä senkin jälkeen saanut neljännen, onnittelut! :) Kumpi tuli? Tähän varsinaiseen kysymykseesi en osaa neuvoa, sori :)[/QUOTE]
En ole saanut neljättä, laitoin kuvitteellisen tekstin tuohon, en ole edes 35 vielä, edellisessä kymmenellä vielä muutaman vuoden :D
 

Yhteistyössä