seinään piirtelystä

nyt se sitten tapahtui... meidän 1,5v taapero se piirteli vahakynällä valkoiseksi maalattuun kiviseinään, ja kivan reilusti piirtelikin!!! ELi onko kellään vinkkejä millä saisi putsattua pois?? Jos olisikin tasainen seinä, saisi sen rapsuttamalla varmaan aika hyvin, mutta nyt on karhee seinä, niin eipä onnistunut karheella pesusienellä eikä millään. Alkaa heti maalikin lähteä! Voi kökkö...
 
Meille tuo on NIIN tuttua ;)

Meillä piirrettiin seinät, lattiat, huonekalut lähes kaikki. Huvikseni ostin Taikasienen (tuolla nimellä). Sillä sitten ihme kyllä lähti niin lyijykynä, vahaliitu, tussi kuin kuulakärkikynien jäljet!

En tiedä kuinka se sieni reagoi epätasaiseen pintaan, saattaa ehkä hieman murentua. Mutta siitä helppo, ettei tarvitse käyttää mitään pesuaineita sun muita. Kannattaa kokeilla, vaikka ainakin omasta mielestä on aika arvokas, n.5-7 euroa.
 
neljän äiti
Kokeilepa cif cream:ia :wave:
Sitä vaan kannattaa kokeilla EI näkyvään paikkaan ekaks,nimittäin jos se ei sit pinnalle sovikkaan ja maali lähtee tms.
Mä oon saanu ainakin hyvää jälkeä tolla aineella aikaseks;meillä on neljä täystuhoa jotka on kaikki jossain vaihees piirrelly vahakynillä,tusseilla ym.kynillä lattioille,seiniin ja jopa tollaseen röpelöpintaseen takan savupiipun torniin.Ja lähtee muuten aika vaivattomasti,mä käytin sitä ihan vaan raakasti raakana,eli suoraan jollekkin pölyjen pyyhkimisliinalle tai vastaavalle ja kannattaa muuten sit huuhdella kunnolla.
Niin ja vielä yks asia,toi on klooripitonen aine eli EI saa käyttää sitä lämpösen veten kanssa,saatat muuten siivouksen yhteydessä hengitellä myrkyllisiä kaasuja :wave:
 
Miten saa kuulakärkikynä töherrykset tapetista irti?
Neiti taiteili vuokrakämpän seinille. Mietin vain että olis kiva saada ne pois jos joskus vaikka joutuu muuttamaan.
Ne sotkut vissiin joutuu maksaan, eikö?
 

Yhteistyössä