Seinäjoen synnäri = kauhea paikka?!

  • Viestiketjun aloittaja Kävisipä minulla sitten edes hyvä tuuri
  • Ensimmäinen viesti
Kävisipä minulla sitten edes hyvä tuuri
Pelottaa ku lukee noita juttuja netistä, monet siis TODELLA MONET puhuu että ei aio toista kertaa mennä sinne synnyttämään että oli kuulemma niin huonoa kohtelua ja tympeitä kätilöitä? mutta siis voiko kesken synnytyksen vaihtaa kätilöä jos kätilö tosissaan tuntuu huonolta? Nyt jännittää mennä sinne jos sielä ei olekaan hyvä olla ja henkilökunta on mitä on..:( parin viikon päästä laskettu aika...

Tässä joitain kommentteja mitä poimin....

Harmillista ettei nimeä voi sanoa näin julkisesti..
Olin ensisynnyttäjä ja kohdalle sattui sellainen eukko etten takaa mitä tapahtuu jos tällä kertaa sama osuu kohdalle. Töykeä, ei kertonut mitä tekee, ivaili ja vittuili, ei ohjannut synnytystä mitenkään, ei auttanut hengittämisessä, ei missään.
Käytös oli aivan käsittämätöntä enkä koskaan ole saanut sille syytä.

Seinäjoen keskussairaala (SEKS) tarkoitan.
En tiedä sairaaloiden eroja, mutta kätilöissä niitä tuntuu olevan niin kuin pitääkin.
Pelkään että saan saman kätilön hoitamaan synnytystä kuin viimeksi, oli varsinainen paska.
 
Mä synnytin siellä kaksi kertaa enkä yhtään moiti.
Ei ne 'kamalat' kätilöt minnekään erityisesti kokoonnu ja keräänny, kai niitä joka sairaalassa on?
Ja riippuu se vähän kai äidistäkin, että mitä pitää kamalana ja mitä ei.

Varsinkin toisessa synnytyksessä mulla oli kyllä maailmasta ihana kätilö :heart: ekassa oli opiskelija, joka tokas jotain, mutta sai kaiken anteeksi seuraavana päivänä kun kävi meitä katsomassa.
Mä olin vähän herkillä :)
 
Kyy
Minä synnytin kuopukseni siellä ja mulla ainakin oli ihan mukavia kätilöitä. Ja taas olin vuoron vaihdon aikaan salissa, että mulla oli siis yhteensä kaksi kätilöä ja kaksi opiskelijaa.

Että reippain mielin sinne vaan! Turha sitä on omaa synnytystään pilata sillä, että pelkää kätilöä. :D
 

Yhteistyössä