Seksi uuden tuttavuuden kanssa jännittää ja ahdistaakin avioeron jälkeen...

  • Viestiketjun aloittaja Kanans
  • Ensimmäinen viesti
Kanans
Olen harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa elämässäni. Olimme yhdessä 16 vuotta ja mies paljastui sitten homoksi. Jep, seksielämä oli loppua kohden toooooodella niukkaa ja kaavamaista.

Nyt erosta on 9kk aikaa ja olen tutustunut uuteen mieheen. Olen tavannut häntä neljä kertaa, ihana mies. Ainoa, mikä ahdistaa on se, ett hän aina tapaamisillamme haluaa olla jatkuvasti ihan liki. Saatamme maata sohvalla ja olen hänen puristuksessa vaikka tunnin ajan. Jos siirryn lattialle rapsuttamaan koiraa, siirtyy hänkin ja tulee ihan lähelle ja ottaa syliin ihan liki. Siis se on ihan ok :)

Nyt viikonloppuna olisi seksin aika. Miestuuttavani viimeksi puhui kavereistaan, joka oli tavannut uuden naisen ja tämä nainen on hirveän avoin ja seksuaalinen. Ikään kuin vihjeenä minulle.

No, tapaamme viikonloppuna ja katson, mihin tilanne vie ja vähän pohdin sitten jatkoa. Mutta jännittää ihan kamalasti ajatus seksistä uuden miehen kanssa...ja ahdistaakin.
 
Voitko puhua miehelle näistä tuntemuksistasi rehellisesti? Jos on kunnon mies niin ymmärtää ja arvostaa sitä et kerrot rehellisesti miltä tuntuu.
Jos seksi ahdistaa vähänkin niin voi olla ettet ole vielä valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen uuden tuttavuuden kanssa. Miksi viikonloppuna on seksin aika jo? Oletteko sen yhdessä päättäneet vai..?
Mä en lähtis suin päin mihinkään jos en olis valmis. Kyllä se sitten tuntuu oikealta kun aika on oikea. Ja tottakai on luonnollista että jännittää mut ahdistus ei kuulu positiiviseen seksikokemukseen. Edetkää mielellään ihan rauhassa jos ootte kumpikin sitä mieltä et juttunne saattaisi käydä vakavaksi ja pidempiaikaiseksikin.
Eli, tutustukaa toisiinne, älkää kiirehtikö ja nauttikaa kaikesta. Ei oo mitään aikataulua et tavataan muutama kerta ja sit hypätään sänkyyn.
 
vanhan akan neuvo
Hyvin on suhteesi alkanut kun et nähtävästi voi tai uskalla olla avoin vaan joudut kahden ihmisen välistä asiaa (seksi) kyselemään neuvoja palstalta että milloin suunnilleen haarat voi levttää.
Mitäpä jos annat muiden olla jakorasioita jotka jakaa itseään ensimmäiselle vastaantulevalle ja jos mies on tuollaisista enemmän kiinnostunut kuin ensin sinuun tutustumisessa niin onko tuo sitten edes sinun arvoisesi
 
Anteeksi, en mitenkään ymmärrä ahdistustasi.
Jos et ole neitsyt, asiaa kulkee ihan kuin ennenkin.

Seksi on ihan luonnollinen ilmiö.
Mikä ahdistaa?

MIKÄ?
että mies alkaa nauramaan, oksentaa ja juoksee karkuun housut kintuissa?

Vai ahdistaako sua se, että sulle on opetettu että naisen kuuluu olle ahdistunut siitä, että haluaa seksiä. Onko sut kasvatettu häpeämään omaa sukupuolstasi?

vai MIKÄ on ongelma. Sinä tunnet hänet. Jos et luota, sitten sanot: en luota suhun niin paljon että riisuutuisin sinulle.
Ei ole mitään aikaa, jonka jälkeen pitää harrastaa seksiä.

Sulla on ihana tilanne, mies josta välität (?) ja kaikkea uutta ja jännittävää tiedossa...
Jos hän vaikuttaa hyvältä ja hänen fyysisyytensa vastaa sinun tarpeitasi, rentoudu.

Oon (joskus) kauan sitten tavannut erään rikollismiehen, koska oli yhdenillan juttu, en sitten ihan kysellyt montako murhaa oli tehnyt..
Sanoin hänelle että olen tässä nyt sun kanssa, toivottavasti osaat arvostaa sitä, enkä ole aamulla ruumispussissa.
Hän oli mitä kohtelian ja huomaavaisin..ihana, ihana mies. No, eihän siitä mitään voinut tulla..hän tiesi jo matkaavansa seuraavalle kakulle, luvattomasta auton anastamisesta.

MUTTA pointti on se, hän halusi seksiä, minä en sitten ihan. Olimme lähekkäin ja annoin hänelle sen mitä pystyin ja hän näkin sen. Huolimatta taustastaan me olimme siinä sylikkäin piiiitkään.
Ihan typerää kirjoittaa tästä..ja vaikuttaa oudoltakin..mutta se hetki opetti minulle jotakin: älä pakota itseäsi sellaiseen, mihin et ole valmis.
 
Olen harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa elämässäni. Olimme yhdessä 16 vuotta ja mies paljastui sitten homoksi. Jep, seksielämä oli loppua kohden toooooodella niukkaa ja kaavamaista.

Nyt erosta on 9kk aikaa ja olen tutustunut uuteen mieheen. Olen tavannut häntä neljä kertaa, ihana mies. Ainoa, mikä ahdistaa on se, ett hän aina tapaamisillamme haluaa olla jatkuvasti ihan liki. Saatamme maata sohvalla ja olen hänen puristuksessa vaikka tunnin ajan. Jos siirryn lattialle rapsuttamaan koiraa, siirtyy hänkin ja tulee ihan lähelle ja ottaa syliin ihan liki. Siis se on ihan ok :)

Nyt viikonloppuna olisi seksin aika. Miestuuttavani viimeksi puhui kavereistaan, joka oli tavannut uuden naisen ja tämä nainen on hirveän avoin ja seksuaalinen. Ikään kuin vihjeenä minulle.

No, tapaamme viikonloppuna ja katson, mihin tilanne vie ja vähän pohdin sitten jatkoa. Mutta jännittää ihan kamalasti ajatus seksistä uuden miehen kanssa...ja ahdistaakin.
Mun mielestä sun kannattais pantata siihen asti seksin harrastamista tämän tyypin kanssa, kunnes voit puhua hänelle avoimesti siitä, mitä tunnet. Se, että pakotat itsesi tekemään jotakin, joka pelottaa ja jännittää, saattaa pistää stopin koko suhteelle. Sinä ahdistut ja seksi hänen kanssaan ahdistaa.

Varmasti sellaiset, jotka ovat hyvin avoimia seksin suhteen, ovat sellaisia, joilla ei sillä saralla ole painolastia. Sinulla kuitenkin on. Puhuminen saattaa aukaista lukkoja. Se toinen osapuoli pääsee paljon helpommin lähellesi ja osaa ottaa sinut huomioon paremmin, kun ymmärtää missä mennään. Ja jos ei osaa, niin ei varmaan kannata tuhlata aikaansa moiseen tyyppiin.
 
aaapee
Hyvin on suhteesi alkanut kun et nähtävästi voi tai uskalla olla avoin vaan joudut kahden ihmisen välistä asiaa (seksi) kyselemään neuvoja palstalta että milloin suunnilleen haarat voi levttää.
Mitäpä jos annat muiden olla jakorasioita jotka jakaa itseään ensimmäiselle vastaantulevalle ja jos mies on tuollaisista enemmän kiinnostunut kuin ensin sinuun tutustumisessa niin onko tuo sitten edes sinun arvoisesi
Anteeksi, missä kohtaa kyselen neuvoja? Kerroin vain tuntemuksistani aloituksessani, koska halusin purkaa niitä johonkin.
 
Eli oletat.

Toisaalta, jos on aikuinen, en jaksaisi suunnitella mitään erityisesti ja etukäteen. Jos kokisin itse olevani valmis, saattaisin pukeutua itselleni seksikkäisiin juttuihin.

Ja osoittaa hänelle kehollani, että voisin olla valmis..johonkin kivaan.

Mutta en kyllä ikinä, jos ei ekaa kertaa lasketa, ole verbaalisesti ilmoittanut, 22.10 harrastetaan seksiä klo 15:45.
Tilanne näyttää..
Vaikutat ihan ekaa kertaa jännittävältä teiniltä.

Jos vaikka olisitkin sellainen?
No kerron siltä varalta: eka kerta on aina jännä. Älä tee mitään mitä et halua. Seksin pitää olla molemmille o.k. ja jos et tunne olevasi valmis, ei tarvitse olla.

Eka kerta sattuu, mutta halu eli kiihottuminen helpottaa kipua. Jos on joku fiksu poika, kuten minulla, hän kuuntelee sinua eikä runno väkisin ja täysillä. Näin kuuntelee myös fiksu mies. Naisen keho ei ole "standardi".

Sinä päätät. Sinun kehosi. Eikä tarvitse olla kukaan "kaverin halukas tyttöystävä", olet sinä.
 
"famipala"
Jopas on taas fiksuja komentteja ap:lle.

Itsekin olin saman miehen kanssa 12 vuotta ja kun tapasin uuden niin kyllä muakin eka kerta jollain lailla jännitti vaikka asiasta puhuttiinkin.
Mutta mies oli hyvin ymmärtäväinen ja sanoi että "ei mitään hätää", tietysti uusi kumppani voi jännittää :)
 
vierass
Hyvin on suhteesi alkanut kun et nähtävästi voi tai uskalla olla avoin vaan joudut kahden ihmisen välistä asiaa (seksi) kyselemään neuvoja palstalta että milloin suunnilleen haarat voi levttää.
Mitäpä jos annat muiden olla jakorasioita jotka jakaa itseään ensimmäiselle vastaantulevalle ja jos mies on tuollaisista enemmän kiinnostunut kuin ensin sinuun tutustumisessa niin onko tuo sitten edes sinun arvoisesi
Mielestäni aloittaja ei kysellyt mitään neuvoja.
 

Yhteistyössä