Seksin eteen ponnistelu uuvuttaa miehen

  • Viestiketjun aloittaja kesätoimittaja
  • Ensimmäinen viesti
kesätoimittaja
Kannattaa siis antaa suosiolla, ilman että mies joutuu aina vonkaamaan, ettei mies uuvahda.

"Mitä enemmän seksiä, sitä epätoivoisempi olo, väittää amerikkalainen tutkimus. Parit, jotka harrastivat muita enemmän seksiä, olivat epätoivoisempia kuin muut, kertoo Daily Mail. Tutkimuksessa kartoitettiin parien seksitottumuksia. Sitten puolia pareista pyydettiin yrittämään seksiä kaksi kertaa enemmän kuin heillä oli tavallisesti tapana kolmen kuukauden aikana. Muut tutkitut viettivät arkea normaaliin tapaan.

Parit eivät onnistuneet tuplaamaan seksinsä määrää, mutta he saivat kasvatettua sekstailuhetkien määrää 40 prosenttia tavallisesta. Se tarkoitti seksiä noin yhdeksän kertaa kuukaudessa. Tutkitut kävivät psykologisissa testeissä ja raportoivat päivittäin mielialastaan.

Tutkijat yllättyivät tuloksista.

- Useammin seksiä harrastaneet ihmiset kokivat vähemmän onnellisuutta ja seksuaalista nautintoa kuin muut, sanoo tutkimuksesta vastannut George Loewenstein.

Tutkijat selittävät asiaa esimerkiksi sillä, että ylimääräiset ponnistelut seksin saamisen vuoksi uuvuttivat tutkitut."

http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2015082520238199_iq.shtml
 
Mä en nyt tajua yhtää.

Miten seksin eteen joutuu ponnistelemaan?

Kyl mä sen tajuan, että kun pari kerta vuodessa päätetään leikkiä pidemmän kaavan mukaan ja kaivetaan köydet sun muut esiin, vaatii se esivalmisteluja. Mut muuten suunnilleen vaan kiskotaan pöksyt jalasta ja vauhdissa ollaan...
 
vierailija
Mä en nyt tajua yhtää.

Miten seksin eteen joutuu ponnistelemaan?

Kyl mä sen tajuan, että kun pari kerta vuodessa päätetään leikkiä pidemmän kaavan mukaan ja kaivetaan köydet sun muut esiin, vaatii se esivalmisteluja. Mut muuten suunnilleen vaan kiskotaan pöksyt jalasta ja vauhdissa ollaan...
Mä ainakin käsitän niin, että tutkimuksessa on käsketty harrastamaan seksiä enemmän kuin mihin olisi haluja. Ja se on alkanut tuntua pakkopullalta.
 

Yhteistyössä