seksistä...

Mullakin meni ekalla kerralla varmaan sen vuoden verran. Imetys ja vauva kyllä veivät kaikki halutkin. No onneks nyt tokalla kerralla on mennyt vähän paremmin, vaikka koskee kyl jonkin verran vaikka vauva jo kohta 6kk.
(Muilla vastanneilla tuntuukin homma toimivan vaikka heti synnytyksen jälkeen...)
 
Lynx lynx
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2005 klo 13:11 Aava kirjoitti:
Miten kauan teillä kesti kunnes seksi tuntui taas entiseltään? Synnytyksestä on kulunut jo vuosi, ja vieläkin alapää tuntuu jotenkin tunnottomalta :(
seksiä harrastettiin neljä! päivää synnytyksen jälkeen ja aina yhtä hyvältä tuntunut....(en revennyt synnytyksessä yhtään!) joka tietysti helpotti palautumista.
 
MuM-82
Meillä synnytyksestä nyt kohta 3kk, ja vaikka nautinkin seksistä mieheni kanssa, niin ei ole vielä ainakaan samanlaista kuin aikaisemmin. jotenkin on tunnoton olo, ei siis kyllä satukaan... Mutta kaipa se siitä ajan kanssa kun jaksaa yritää ja odottaa?...
 
Mä en oo vielä uskaltanut :'( :'( Synnytyksestä jo yli puoli vuotta, mutta kuukupin poisottaminenkin tekee niin kipeää, etten kyllä mitään sen isompaa ja kovempaa sinne uskalla vielä ottaa. :'( :'( Hävettää... :'( :'(
 
tainnut mennä jokaisen synnytyksen jälkeen minulla n.6kk:tta, että on tosissaan pystynyt nauttia,ettei oo tarvinnut jännittää käykö kipeää!!! sitten kyllä maistunut senkin eestä :LOL:

joskus kauheen kuiva, löysä :(
tai sitten niin hellänä ja kipeä.
 
mammi-83
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2005 klo 21:52 Äiti-04 kirjoitti:
Meillä oltiin touhussa 2 viikkoa synnytyksestä ja samaltahan tuo tuntui, kun ennenkin :)
näin meilläkin nyt tän kakkosen jälkeen,ekasta lapsesta maltettiin kolmeviikkoa odottaa =)
 
sarina84 harmailee
Meillä seksi ei oikein vieläkään suju, mutta halut alkanut kuitenkin palaiutumaan mullakin vihdoin! Tyttö nyt 11kk1viikko. Imetys on loppunut n.viikko sitten ja kaikki lisähormoni ehkäsyt jätetty pois jo muutamia viikkoa takaperin. Jatkossa leikitään kortsuilla. Tämä siis johtuen minun kuivuudesta. Taitaa johtua hormoneista ja lisähormoneista :/

Ja sitten se kivuliaisuus ja tmiltä se tuntuu. Arka on, ja jotenkin tiukan tuntunen, kun epparin arpi ottaa "vastaan".. Samalta ei tunnu, mutta kokoaika parantumaan päin1 Ehkä tämä tästä..

Sainpas sanottua =)
 

Yhteistyössä