Seksisuhde ahdistaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Semmonen on; työkaverin kanssa. En halua asiasta mitään vakavampaa, mutta mies hämmentää: Liki joka päivä jaksaa laittaa viestejä että haluaa mua ja oon niin ihana etc. Kaikkea siis mikä nyt ei oikein jaksa innostaa. Puhuin miehen kanssa viikko sitten ja kerroin että sori; en tämmöseen pysty. Ja mitä tapahtu: Viestit vaan lisääntyy. Nyt ollaan jo pusipusi-linjalla. Mitä mä teen sen kans ku ei puhetta ymmärrä ja kun oikeesti tiedän että on vaan "sitä" vailla? Pitääkö se mua niin tyhmänä että luulee tuolla saavansa :D?
 
vierailija
Semmonen on; työkaverin kanssa. En halua asiasta mitään vakavampaa, mutta mies hämmentää: Liki joka päivä jaksaa laittaa viestejä että haluaa mua ja oon niin ihana etc. Kaikkea siis mikä nyt ei oikein jaksa innostaa. Puhuin miehen kanssa viikko sitten ja kerroin että sori; en tämmöseen pysty. Ja mitä tapahtu: Viestit vaan lisääntyy. Nyt ollaan jo pusipusi-linjalla. Mitä mä teen sen kans ku ei puhetta ymmärrä ja kun oikeesti tiedän että on vaan "sitä" vailla? Pitääkö se mua niin tyhmänä että luulee tuolla saavansa :D?
Pitää antaa jos kerran antaa ymmärtää.
 
Älä vastaa sen viesteihin tai soittoihin. Ite vaihdoin liittymän, numeron ja laitoin viä numeron salaseksi, kun yks ahdistava mies henkilö mun menneisyydestä otti yhteyttä muhun. Lopetettiin yhteyden pito kun tapasin mieheni, enkä halunnu mitään vanhoja virityksiä enää roikkumaan siihen, niin pistin kaikki tollaset turhat pois. Tälle tyypille oli sillon ok se, mutta ottikin yhteyttä nyt huhtikuussa ja olin ite helvetin ahdistunu ja miehelleni oli pakko kertoa, koska en pysty salaamaan ja valehtelemaan, siitä tulee vaan fyysisesti paha olo. No pääsin kerralla eroon ja mun miehenikin rauhottu. Tosin sano vaan, että saakin olla tarkkana mun päältä, ettei toiset vie :)
 
vierailija
Onpas ristiriitaista juttua. Alussa kirjoitat, ettet halua mitään vakavampaa. Ja teillä siis on seksisuhde. Miksi miehen pitäisi erityisesti sinua liehitellä saadakseen seksiä, kun teillä kerran on jo seksisuhde? Ja ahdistaako sinua nyt se, että mies juoksee vain seksin perässä vaiko se, että hän haluaa enemmänkin?
 
vierailija
Onpas ristiriitaista juttua. Alussa kirjoitat, ettet halua mitään vakavampaa. Ja teillä siis on seksisuhde. Miksi miehen pitäisi erityisesti sinua liehitellä saadakseen seksiä, kun teillä kerran on jo seksisuhde? Ja ahdistaako sinua nyt se, että mies juoksee vain seksin perässä vaiko se, että hän haluaa enemmänkin?
Se että yritän lopettaa tätä ja mies ei usko.
 

Yhteistyössä