Selittäkää nyt kepulit ja punikit että miksi? ”MT:n kysely: Vornasen ampumatapaus saanut monet harkitsemaan perussuomalaisten äänestämistä.”

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
MT:n kysely: Vornasen ampumatapaus saanut monet harkitsemaan perussuomalaisten äänestämistä
MT:n kyselyn mukaan Vornasen ampumatapaus on vaikuttanut ihmisten halukkuuteen äänestää perussuomalaisia.

VAJAA viidesosa suomalaisista sanoo, että kansanedustaja Timo Vornasenampumatapaus vaikuttaa heidän halukkuuteensa äänestää perussuomalaisia, selviää Maaseudun Tulevaisuuden teettämästä kyselystä.

Hieman yli viidesosan halukkuuteen äänestää perussuomalaisia tapauksella ei ole ollut vaikutusta. 57 prosenttia suomalaisista katsoo MT:n kyselyn mukaan, ettei äänestäisi perussuomalaisia muutenkaan.

 
vierailija
Sä et vaan taas ymmärtänyt lukemaasi
Tämän palstan sisältöön pitää aina suhtautua varauksella ja
hurtilla huumorilla. 99,9 % kirjoituksista on pipipäisten
huru-ukkojen sepustuksisa, joita ei enää auta tyyris poronsarvijauhe.
Kun aika käy pitkäksi, mammapalstalla puuhastelu korvaa menneiden viriilivuosien hurjastelut. Tänään median uutisanti on melko vaatimaton. Minua riepoo toimittajien kulunut sanapari ”rikkoi hiljaisuuden”. Eikö media-alan rikkiviisaat toimittajat keksi synonyymiä kuluneelle ja ärsyttävälle sanaparille? Minulla ei ole ollut tarvetta rikkoa hiljaisuutta eli tulla esiin median ulottuville. Olen kuin varjo, jonka joku muka tunnistaa jossain. Näin on aina ollut ja tulee olemaan. Vornasen keissiin en enää jaksa kommentoida. Sama juttu Trump-otsikoihin. Don sulkekoon siniset silmänsä oikeussaleissa ja nähköön kauniita päiväunia menneisyytensä piiskatädistä hotellihuoneessa.
 
vierailija
Tämän palstan sisältöön pitää aina suhtautua varauksella ja
hurtilla huumorilla. 99,9 % kirjoituksista on pipipäisten
huru-ukkojen sepustuksisa, joita ei enää auta tyyris poronsarvijauhe.
Kun aika käy pitkäksi, mammapalstalla puuhastelu korvaa menneiden viriilivuosien hurjastelut. Tänään median uutisanti on melko vaatimaton. Minua riepoo toimittajien kulunut sanapari ”rikkoi hiljaisuuden”. Eikö media-alan rikkiviisaat toimittajat keksi synonyymiä kuluneelle ja ärsyttävälle sanaparille? Minulla ei ole ollut tarvetta rikkoa hiljaisuutta eli tulla esiin median ulottuville. Olen kuin varjo, jonka joku muka tunnistaa jossain. Näin on aina ollut ja tulee olemaan. Vornasen keissiin en enää jaksa kommentoida. Sama juttu Trump-otsikoihin. Don sulkekoon siniset silmänsä oikeussaleissa ja nähköön kauniita päiväunia menneisyytensä piiskatädistä hotellihuoneessa.
etkös sannafani äänestäisikään persuja tämän jälkeen niinku monet puoluetoverisi hylkäävät demarit?
 
vierailija
etkös sannafani äänestäisikään persuja tämän jälkeen niinku monet puoluetoverisi hylkäävät demarit?
Sinun pitää siirtää sänkysi huoneen toiselle seinälle. Siten nouset uniltasi oikealla jalalla. Olet mielenkiintoinen tapaus lukemisessasi. Käsität kaikki asiat väärinpäin. Sannasta puheenollen. Hänestä on ihana video ja artikkeli ip-lehdessä.
 
vierailija
Puolueesta erotettuja, eronneita.. kannatus sulaa sulaa..

”Puolueesta on tullut kokoomuksen beagle. Siellä tärkeintä on nyt puoluejohdon oman edun tavoittelu ja sitä tehdään tällaisella oikeistopopulismilla. Ei siellä välitetä enää kentästä, kansan syvien rivien ääni on tukahdutettu täysin. Minun tyyppiset ihmiset halutaan hiljentää”, Hakkarainen arvioi.

”Lähden tästä nyt eteenpäin. Se kyllä harmittaa, että tälle puolueelle on käynyt näin. Ennen vielä mielipiteensä sai ilmaista vapaasti ja kritisoida puoluejohtoa. Nyt ei enää voi.”
 
vierailija
otappa taas tuikku murheeseen
olet sen ansainnut
Sinulla on jo päivän promillekiintiö täynnä.
Ymmärrän alkoholisteja. Vauva av:n ketjussa lähiomainen ja
toinen alkoholismiin perehtynyt kirjoittaja kertoo kylmää faktaa tuosta sairaudesta. 15-vuotiaana aloitettu juominen tekee korjaamattomia vaurioita aivoihin. Joten kyllä minä kestän omituiset heittosi ja loukkkauksesi tällä palstalla.
Yleensä juopot ovat mukavia ja hauskoja. Sinä olet vain ilkeä ja demonien valtaama.
 
vierailija
Sinulla on jo päivän promillekiintiö täynnä.
Ymmärrän alkoholisteja. Vauva av:n ketjussa lähiomainen ja
toinen alkoholismiin perehtynyt kirjoittaja kertoo kylmää faktaa tuosta sairaudesta. 15-vuotiaana aloitettu juominen tekee korjaamattomia vaurioita aivoihin. Joten kyllä minä kestän omituiset heittosi ja loukkkauksesi tällä palstalla.
Yleensä juopot ovat mukavia ja hauskoja. Sinä olet vain ilkeä ja demonien valtaama.
tottakai ymmärrät heitä kun juoppohan juopon tunnistaapi helposti
 

Yhteistyössä