selittämätön lapsettomuus?

  • Viestiketjun aloittaja maggie27
  • Ensimmäinen viesti
maggie27
Hei!
Onko tässä nyt mitään vaihtoehtoa enää tulla raskaaksi?
Mistään ei ole löydetty vikaa, teroluteja syön,disperiiniä
syön, vitamiineja syön mutta raskautta
ei vaan kuulu. Miten te selittämättömästi lapsettomat olette
viimein onnistuneet? Vain hoidoillako?

Terv. Toivoton
 
pirpana74
mä sain kyllä clomit käyttöön, vaikkei (käsittääkseni) mitään varsinaista syytä lapsettomuuteen ole (vielä ainakaan) löytynyt.. 3kk pitäisi nyt clomien kanssa mennä, yksi kk takana, ei tulosta vaan eipä kyllä menkkojakaan (kp 46 tai jtn..).. nyt sitten terolut-tehokuuri (2tbl viikon ajan), jos vaikka saataisiin ne menkat takaisin..

testeistä tehty verikokeet mulle, miehelle ei vielä mitään eli spermatesti edessä.. jos oikein olen ymmärtänyt, niin alussahan tässä vielä ollaan eli kyllä niitä keinoja vielä löytyy muitakin, mutta toki toivotaan, ettei niihin tarvitsisi mennä kun rankemmaksihan se aina vaan menee..

sekavaa sepustusta, mutta toivottavasti jtn ymmärsit ;)

:hug:
 
pirpana74
sori... vastaa ensin, lue sitten.. eli taisi mennä kysymyksen vierestä, kaipasitkin vissiin vinkkejä raskautumiseen ilman hoitoja.. :ashamed: nooh, kerrankos sitä erehtyy.. :whistle: :)
 
girl79
Heippa! Juu meillä miehen kanssa sama ongelma kukaan ei löydä mistään mitään vikaa ja lääkärikin on hämmästynyt et miksi ei raskautta tule. Sain klomit syötäviksi ja katsellaan nyt sitten onnistaako niillä sitten... Olis tosiaan kiva kuulla mikä muu voisi olla apuna tähän!!
 

Yhteistyössä