Selkäydinpunktion jälkeisen veripaikan jälkeen alkanut huimaus

Moi

Mulle tehtiin selkäydinnestepunktio perjantaina, josta alkoikin painajaismaiset pääkivut johtuen nesteen tihkumisesta ulos selkäytimestä.

Pääsin viimein eilen illalla veripaikkaan ja pääkivut katosivatkin sen sileän tien. Nyt on tämän päivän ollut melko heikko olo, kuin olisi tosi matala verenpaine tms. ja hiukan huimaa, tai no ehkä vähän enemmänkin.

Selkäkipu on järkyttävä, mutta siitä en jaksa välittää, se on pientä tuon päänsärkypainajaisen jälkeen.

Onko muilla ollut heikotusta ja huimausta veripaikan jälkeen ja onko mennyt pian ohi? En viitsisi enää soitella sairaalaan kun mua on siellä kohdeltu muutenkin koko ajan tyyliin: älä viitsi hössöttää ja menee ohi jne.

Ärsyttää tuo asenne sairaalassa, että kaikki vaivat on kuviteltuja jne. Ei se päänsärkykään ollut kuviteltua ja paikkahan siihen jouduttiin laittamaan vaikka eivät aluksi millään meinanneet uskoa kipuja todeksi. Ja nyt kun olen taas koneelle selvinnyt, huomaan että tuo kipu on tosi yleistä!

Joten kertokaa omia kokemuksia, kun tässä vaan ei enää tarttisi sairaalakeikkaa tehdä!
 

Yhteistyössä