Selviskö jo se, että onko Elloksen Ticket huonompaa laatua?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Niin, siis se Ticket to Heavenin lasten haalari, entäs se baby suit? Selviskö tämä asia nyt varmuudella? Että kangas on tosiaan vain vettähylkivää? Kun Ticketin kamat on muutoin vedenkestäviä.
 
"vieras"
[QUOTE="mama";22083800]Ja mistä tämä tietosi on peräisin? Eiköhän ne ticketit ole ihan samaa laatua kauppapaikasta riippumatta ?![/QUOTE]

No eivät tosiaan ole, esim. Hulluilla Päivillä on monesti myynnissä erä kakkoslaatuisia.
 
"mama"
No, mä en todellakaan luottaisi tuohon kirjoitukseen"vettähylkivää", koska NIIIIIN monesti olen törmännyt näihin "jälleenmyyjiin", jotka tuotetta sen paremmin tuntematta ilmoittaa tuotteen olevan vettähylkivä, vaikka tuote olisikin vedenpitävä.. Näissä pitäisi olla ihan perustuntemus kohdillaan ja tietää ainakin se, että jos vaatteen vesipilari on yli 3000mm niin silloin se on vedenpitävä!

Samaan asiaan törmää maitotuotteissa..laktoositon vs. maidoton.. Vaikka tuote olisi täysin maidoton, niin siinä voi lukea laktoositon.. ja sitä myöten harhauttaa ostajaa joka etsii maidotonta tuotetta ja näin tuote jää ostamatta kun siinä lukeekin vain laktoositon. Esimerkkinä alpro soya tuotteen mitä on nyt telkkarissa mainostettu, sitä mainostetaan täysin laktoosittomana vaikka tuote on kyllä täysin maidoton.
 
[QUOTE="mama";22083800]Ja mistä tämä tietosi on peräisin? Eiköhän ne ticketit ole ihan samaa laatua kauppapaikasta riippumatta ?![/QUOTE]

Ticketillä on ihan normisti erilaisia kankaita. Itse tutkin sivuja ja toppavaatteita taitaa olla kolmella eri "laadulla" ihan normisti, vettähylkivä - 5000-8000mm ja 10000mm. Mutta noista noi on, niin...

80e on normaalihinta tuosta vettähylkivästä ticketin omilla sivuilla (baby suit:t), baby baggiet on tuota seuraavaa ja snowbaggiet on tuota kolmatta.
 
Onko se elloksen baby suit siis 5000mm? Eli toisin sanoen vedenpitävä (eikä vettähylkivä, kuten siellä sanotaan)?
Mä veikkaisin että se on hylkivää kuitenkin.

Ticketin netissä on kahta pukua 80eurolla, tuota samaa mitä elloksella ja toista joka on kahdella vetoketjulla. Kahdella vetoketjulla oleva on sitä vettähylkivää ainakin. Baby baggiet jotka on tehty tosta 4(5)000mm kankaasta ovat sitten jo 108euroa. En usko että ticket myisi 80eurolla ja 108eurolla vastaavia pukuja joiden ero on hupussa. Tai kahta pukua 80eurolla, joissa toisessa on oikeasti parempi kangas.

Outerwear - Ticket To Heaven ::

Tilannetta kyllä hämmentää, että Sisukas väittää että puvun vesipilari on 10000mm. sisukas.net | lastenvaatteet, lastentarvikkeet - Baby suit, Amaranth Purple 56-92cm Mutta en sitäkään usko, tai sitten ticketin sivut on ihan päivittämättömät. Ainoastaan noissa Othelloissa pitäisi olla 10000mm
 
Viimeksi muokattu:
"haalari"
mutta se baby-suit:in materiaali on kyllä pehmeämpää kuin baby-baggien. Ainakin mun mielestä kun kaupassa niitä olen hypistellyt.
Eikä vaunuissa vauva tarvitse vedenkestävää haalaria,baby-suithan on sellainen josta voi kääriä hihat ja lahkeet "tumpuiksi". baby-baggie on sitten jo ihan kelpo haalari varmaan jo konttaavalle vauvalle?

Älkää seikoittako noita kahta-aivan eri haalareista kyse!
 
[QUOTE="haalari";22085408]mutta se baby-suit:in materiaali on kyllä pehmeämpää kuin baby-baggien. Ainakin mun mielestä kun kaupassa niitä olen hypistellyt.
Eikä vaunuissa vauva tarvitse vedenkestävää haalaria,baby-suithan on sellainen josta voi kääriä hihat ja lahkeet "tumpuiksi". baby-baggie on sitten jo ihan kelpo haalari varmaan jo konttaavalle vauvalle?

Älkää seikoittako noita kahta-aivan eri haalareista kyse![/QUOTE]

Mä olen ostamassa sitä babys suittia (se 80e yhden vetskarin haalari) vauvalle, joka täyttää keskitalvella 1 v ja harjoittelee kävelemistä lumihangessa. Sen takia sitä baby suittia, koska se on halvempi. Mutta jos se ei olekaan vedenpitävä, niin sitten en sitä osta. Mistään ei näytä selviävän satavarmuudella, onko se baby suit vedenpitävä vai ei.
 

Yhteistyössä