Seurasiko kukaan teistä O.C:tä?

  • Viestiketjun aloittaja "fani"
  • Ensimmäinen viesti
---
Sarjan ensimmäistä tuotantokautta (27 jaksoa) alettiin esittää MTV3-kanavalla 30. marraskuuta 2004. Myös sarjan toinen tuotantokausi (24 jaksoa) ja kolmas tuotantokausi (25 jaksoa) on näytetty Suomessa kokonaan. Ensimmäisen tuotantokauden uusintajaksot pyörivät MTV3-kanavalla kesällä 2006, ja niistä ehdittiin esittää 15 ensimmäistä, ennen kuin kolmas tuotantokausi pyörähti käyntiin 5. syyskuuta 2006. Heti kolmannen tuotantokauden loputtua alettiin 13.3.2007 esittää neljättä eli viimeistä tuotantokautta. Syksyllä 2008 sarjaa alettiin esittää Sub-kanavalla.
 
"fani"
Oho, ihan totta? :eek: Tuntuu, että siitä olis ikuisuus, kun toi sarja tuli! Ehkä mä sittenkin olen vielä iha nuori ;)

Ketkäs oli teidän sarjaa seuranneiden lempparit? Tykkäsittekö Ryanista vai Sethistä? Entä Summer vai Marissa, entä parina, kumpi parempi? :D

T.Teini :D
 
"tipa"
[QUOTE="fani";23559627]Miks et kattonu viimeisiä jaksoja?[/QUOTE]

Eijei, katsoin katsoin, tarkoitin siis kaikista tuotantokausista jäi YHTEENSÄ viisi jaksoa katsomatta jonkun sen hetkisen menon takia. Muuten olin aina tapittamassa telkkua OC:n aikaan tai muistin katsoa uusinnan :D
 
"tipa"
[QUOTE="fani";23559608]Oho, ihan totta? :eek: Tuntuu, että siitä olis ikuisuus, kun toi sarja tuli! Ehkä mä sittenkin olen vielä iha nuori ;)

Ketkäs oli teidän sarjaa seuranneiden lempparit? Tykkäsittekö Ryanista vai Sethistä? Entä Summer vai Marissa, entä parina, kumpi parempi? :D

T.Teini :D[/QUOTE]

Nyt tuntuu että olin ihan lapsi vielä kun katsoin sarjaa vuonna 2004 :D:D Kauhea kun tuo aika rientää. Kyllä se minulla meni niin että Ryan oli lemppari ja pareista juuri Ryan ja Marissa. Seth oli ihana hassuttelija ja Summer kiva bilehile, voi pitäisi kyllä hommata nuo tuotantokaudet jostain käsiin ja katsoa uudestaan !

Tv: Toinen teini :D
 
"fani"
Mun lempparipari oli Ryan ja Marissa. Seth ja Summerkin ihania. Ah, ihana sarja, jos harmi kyllä huononi hyvinkin paljon loppua kohden! 2 ekaa tuottaria (1. paras ehdottomasti) vielä hyviä. Katon niitä nyt uudestaan piiiitkästä aikaa, saa nähdä, onko koko kolmonen huonompi, vai millainen se olikaan... Nyt menossa 2. tuotantokausi puolivälissä suunnilleen.
 

Yhteistyössä