Seurustelen 6 vuotias nuoremman miehen kanssa ja itse olen 31 vuotias :)

  • Viestiketjun aloittaja "täti"
  • Ensimmäinen viesti
"täti"
Ollaan oltu yhdessä neljä vuotta, asumme yhdessä. Ihmisiltä räpsähtää silmät auki kun kysyttäessä kerron ikämme. Miksi tämä on niin eriskummallista näin päin?
 
"niin"
[QUOTE="täti";23175882]Ollaan oltu yhdessä neljä vuotta, asumme yhdessä. Ihmisiltä räpsähtää silmät auki kun kysyttäessä kerron ikämme. Miksi tämä on niin eriskummallista näin päin?[/QUOTE]

joku virhe tuossa otsikossa!
 
"Täti"
En osaa sano mikä siinä on niin "järisyttävää" ihmisten mielestä :). Minulta kysytään itseasiassa vieläkin henkilöllisyystodistusta kaupassa käydessäni jos ostan siideriä tms. Liekkö sekin sitten yllätys ihmisille, että olen niin nuorekkaan näköinen :)
 
tuttu juttu
[QUOTE="täti";23175882]Ollaan oltu yhdessä neljä vuotta, asumme yhdessä. Ihmisiltä räpsähtää silmät auki kun kysyttäessä kerron ikämme. Miksi tämä on niin eriskummallista näin päin?[/QUOTE]

Ei mitään kummallista, tyttärellä on kans nuorempi.
 
"siis"
En nyt kertakaikkiaan täti tajua tätä sun juttuasi. Mies on nuorempi ja sinä näytät niin nuorelta, että sulta kysytään henkkareita. Joten what the fucksikeikkaa on tän jutskan juoni hei tätskä? Mikä täs niin ku on se ongelma, vai onko vai eikö oo vai mikä täs nyt on? Häh. Selitä nyt. Ehkä sussa on jotain muuta omituista mikä järkyttää ihmisiä, joku ylimääräinen molokasvain päässä tai jotain?
 
"Täti"
Nuori mies jaksaa ja on ehkä hitusen "koulutettavissa" ;) Tosin tämä komea nuorimies on vielä harvinaisen älykäs ja valmissanainen, ihanaa että tiemme joskus kohtasivat ja saamme "palvoa maata toistemme jalkojen alla" :)
 
"vieras"
:D Sori, pakko nauraa otsikolle.
Mutta siis, eli sua 6 vuotta nuoremman kanssa? Tiedän mä pareja joilla mies on jopa 20 vuotta nuorempi. Yleensä niille puumanaisille ollaan kateellisia. ;)
 
"täti"
[QUOTE="siis";23175941]En nyt kertakaikkiaan täti tajua tätä sun juttuasi. Mies on nuorempi ja sinä näytät niin nuorelta, että sulta kysytään henkkareita. Joten what the fucksikeikkaa on tän jutskan juoni hei tätskä? Mikä täs niin ku on se ongelma, vai onko vai eikö oo vai mikä täs nyt on? Häh. Selitä nyt. Ehkä sussa on jotain muuta omituista mikä järkyttää ihmisiä, joku ylimääräinen molokasvain päässä tai jotain?[/QUOTE]

Sielläpä varsin älykkään oloinen yksilö linjoilla :). Miksi toistaisin itseäni, voit lukea kysymykseni aloituksestani uudelleen? :)
 
"Täti"
[QUOTE="vieras";23175946]:D Sori, pakko nauraa otsikolle.
Mutta siis, eli sua 6 vuotta nuoremman kanssa? Tiedän mä pareja joilla mies on jopa 20 vuotta nuorempi. Yleensä niille puumanaisille ollaan kateellisia. ;)[/QUOTE]

Meillä on vähän ollut käynyt miehen tuttavapiirin kanssa niin joskus, että hänelle oli ikätoverit, miehet kateellisia siitä mitä minä olin ja omalla kohdallani olen saanut samaa vastaan oman ikäisiltä naisilta. Hassua.
 
cher
etkö saa tarpeeksi huomiota, vaikka oot tuollainen "puumanainen"?:D Ihan varmaan olet ihan upee, peräti 6 v nuorempi mies!:D:D Kasva ensin vähän, että voit edes kutsua itseäs puumaksi tai leuhkia "nuorella" miesystävällä. 6 v ei oo mitään!!! Mutta kiva, että edes se "nuori" mies ei saa sun itsetuntoa nostettua, että pitää vielä tänne tulla leuhkimaan:):)
 
"vieras"
So?

Jos se nyt ihan oikeasti jotakuta järkyttää että miesystäväsi on sinua nuorempi, niin koitapa seuraavalla kerralla olla reipas ja rohkea ja kysyä ihan suoraan mikä siinä niin hämmästyttää.
 
"Täti"
etkö saa tarpeeksi huomiota, vaikka oot tuollainen "puumanainen"?:D Ihan varmaan olet ihan upee, peräti 6 v nuorempi mies!:D:D Kasva ensin vähän, että voit edes kutsua itseäs puumaksi tai leuhkia "nuorella" miesystävällä. 6 v ei oo mitään!!! Mutta kiva, että edes se "nuori" mies ei saa sun itsetuntoa nostettua, että pitää vielä tänne tulla leuhkimaan:):)
Tällaisia asenteita lähinnä tarkoitin :) Mistäpä muustakaan tuo kertoo kuin kateudesta? :) Ihmettelin mikä ihmisiä alkaa vaivaamaan kun ikämme paljastuu, vaikka se ei mielestämme ole kovin suuri ero :D Mutta puhdas, suomalainen kateushan se siellä :D
 
"esme"
[QUOTE="Täti";23175967]Meillä on vähän ollut käynyt miehen tuttavapiirin kanssa niin joskus, että hänelle oli ikätoverit, miehet kateellisia siitä mitä minä olin ja omalla kohdallani olen saanut samaa vastaan oman ikäisiltä naisilta. Hassua.[/QUOTE]

Kirjoitat omituisesti... Mutta voi "daa", kun me ruettiin seukkaan 15v sitten mä olin 25 ja mies 20. Aina mua luultu nuoremmaksi kuin mies, vaikka mies ihan ikäisensä näköinen ollut.
Joten mikä sun pointti oli?
Eka kirjoitat että "loksahtaa suut auki" ja miksi jos iät näinpäin - no ei oo täällä loksahtanu kuin ehkä just siinä että mä oonkin sen ikäinen. Jos sun pointti oli sitten tuo että näytät niin nuorelta, niin et ole siis ainoa ;)
Kiva kun on mukavaa neljän vuoden jälkeenkin, yrittäkää samaan kuin me niin voi jo puhua pitkästä liitosta rakkaudenhedelmineen. Mutta muista että varma ei voi koskaan olla - kestääkö suhde (minkäikäsiä tahansa ikäeroineen) kaiken mitä elämä eteen tuo.
 
"vieras"
Olen samanikäinen kuin sinä ja mun aviomies on 10 vuotta nuorempi. Hyvin menee, eikä ikäeroa kyllä huomaa oikein missään. Sen verta kypsä on tuo mun mies. Minä myös näytän varmaan ikäistäni nuoremmalta kun multa usein kysytään paperit.
Kyllähän meidän ikäero varmaan ihmisä kummastuttaa, tai lähinnä niitä jotka ei meitä tunne. Ainakin ilmeet on ollu sen näköisiä kun olen ikämme kertonu.
Tutuille tää taas ei oo mikään ongelma, sovitaan niin hyvin yhteen.

Niin eriskummallista se varmaan on koska, harvoin ikäero on näin päin. Kaikki naiset ei vaan saa nuorempaa miestä. ;)
 

Yhteistyössä