Seurustelen pyörätuolissa olevan miehen kanssa. Kysy mitä vain!

  • Viestiketjun aloittaja Kiia.
  • Ensimmäinen viesti
Bäää
No sitä vittua, että ihmiset ei ymmärrä että pyörätuolissa istuminen ei automaattisesti vaikuta ihmisen älykkyyteen. Ja pyörätuolia käyttävä ihminenkin voi elää ihan normaalia elämää.
 
Pyörätuolimies stadista
Pyörätuolissa itse istuvana miehenä voin kertoa, että SEKSI onnistuu hyvin.

Takaapäin, nainen selällään, lähetyssaarnaajassa, nainen kyljellään, ratsastaen....

Tiedä muista mutta mulla ainakin SEISOO ja se on ISO.

Hyvin on kelvannut useammallekin eri naiselle ja moneen kertaan.

Sellainen "ongelma" toki on, että laukeamiseen saattaa mennä jopa 20-30 minuuttia, eli sisään ja heti ulos -jutuista tykkääville naisille en sovi.

Pidän myös naisen tyydyttämisestä suullani, pienirintaisista ja kunnon perseellä varustetuista eritoten.

Ajan itse autoa, ja vapaa-ajallani purjehdin 11 metrin purjeveneelläni myös yksin.

Pitääkö vielä sanoa, että ramppaan myös ulkomailla jne. enkä tarvitse avustajaa arkielämässä kuin ehkä kattolampun vaihtoon.
Esimerkiksi talon lumityöt teen itse puutarhatraktorilla ja lapiolla.

Käsittääkseni moni nykyajan "normaali" kävelevä kaljapullohartiainen nysvä ei pysty muuhun kuin pelaamaan kännykällään?

Semmosta.
 
Minä utelias
Pyörätuolissa itse istuvana miehenä voin kertoa, että SEKSI onnistuu hyvin.

Takaapäin, nainen selällään, lähetyssaarnaajassa, nainen kyljellään, ratsastaen....

Tiedä muista mutta mulla ainakin SEISOO ja se on ISO.

Hyvin on kelvannut useammallekin eri naiselle ja moneen kertaan.

Sellainen "ongelma" toki on, että laukeamiseen saattaa mennä jopa 20-30 minuuttia, eli sisään ja heti ulos -jutuista tykkääville naisille en sovi.

Pidän myös naisen tyydyttämisestä suullani, pienirintaisista ja kunnon perseellä varustetuista eritoten.

Ajan itse autoa, ja vapaa-ajallani purjehdin 11 metrin purjeveneelläni myös yksin.

Pitääkö vielä sanoa, että ramppaan myös ulkomailla jne. enkä tarvitse avustajaa arkielämässä kuin ehkä kattolampun vaihtoon.
Esimerkiksi talon lumityöt teen itse puutarhatraktorilla ja lapiolla.

Käsittääkseni moni nykyajan "normaali" kävelevä kaljapullohartiainen nysvä ei pysty muuhun kuin pelaamaan kännykällään?

Semmosta.
Oletko viellä linjoilla?
Olisin kysynyt jotain.
 
paskanainen-nro2
Aika mielenkiintoinen tämä viimeinen pyörätuolimies. Mikähän sen tilanne oikein on? Millä se vääntäytyy sinne traktorin rattiin esim.? Tiedän että nekin joiden jalat on täysin halvaantuneet pystyy vessassa toimimaan itse ja siirtämään itsensä tuolista toiselle istuimelle tai esim. autoon mutta siihen se sitten suunnilleen jääkin. Traktoriin pitää kiivetä, ei sinne käsivoimilla itseään kukaan vedä.
 
Pyörätuolimies stadista
Oletko viellä linjoilla?
Olisin kysynyt jotain.
Täällä olen, jos jotain haluat kysyä ;).

Alempana traktorijuttua ihmettelevälle - jalkoja voi käytt
korjatessaan. Nojaamalla johonkin ne jalat kantavat kyllä - ja seisaallaan oleminen on muutenkin tärkeää osteoporoosin välttämisen takia ja sen lisäksi pystyasento on hyväksi elimistölle ja päälle muutenkin.

Ja habaa pitää olla käsissä jos meinaa kiipeillä erilaisiin paikkoihin. Itse olen kiivennyt mm. omakotitalon katolle tikkaita pitkin. Mies, joka pystyy vetämään 50 leuanvetoa, kiipeää tikkaita katollekin. Ei se sen kummempaa ole :)
 
tyhmälle tietoo
.....Pyörätuolissa itse istuvana miehenä voin kertoa, että SEKSI onnistuu hyvin.

Takaapäin, nainen selällään, lähetyssaarnaajassa, nainen kyljellään, ratsastaen....

selitä tyhmälle, MITEN takaapäin vetäminen onnistuu? käsitykseni mukaan jotta mies voi vetää takaapäin hänen tulee pystyä seisomaan/olemaan polvillaan ja liike lähtee lantion lisäksi reisistä... joten miten siihen jyystämiseen halvaantunut saa voimaa?
 
Vieraas vierailija
Mun tuli kans mieleen, että asutteko Laitilassa? Tai ainakin miehesi äiti. T-kirjaimella alkaa hänen äitinsä nimi. Miehelläsi on myös veli eikö vain? J*hn*.
 
Pyörätuolimies stadista
.....Pyörätuolissa itse istuvana miehenä voin kertoa, että SEKSI onnistuu hyvin.

Takaapäin, nainen selällään, lähetyssaarnaajassa, nainen kyljellään, ratsastaen....

selitä tyhmälle, MITEN takaapäin vetäminen onnistuu? käsitykseni mukaan jotta mies voi vetää takaapäin hänen tulee pystyä seisomaan/olemaan polvillaan ja liike lähtee lantion lisäksi reisistä... joten miten siihen jyystämiseen halvaantunut saa voimaa?
No, takaapäin onnistuu parhaiten, jos nainen on esimerkiksi sängyn vieressä (polvet jonkun pehmeän päällä) kontillaan tai vaikkapa olkkarin nojatuolin edessä.
Siitä on hyvä pistellä menemään, saunan jakkaralla kontillaan ollessa pikaiset onnistuvat vaikka pyörätuolissa istuen tai sitten voi takaapäin harjoitusta tehdä siten, että nainen makaa mahallaan. Nainen voi olla käsiensä varassa kontallaan tai sitten lepuuttaa päätään tyynyllä, jolloin...no, nyt on parasta jättää loput mielikuvituksen varaan, tässähän alkaa veri kiertää.... :)

Ei alaraajojen toiminnanvajaus tarkoita toimimattomia käsiä ja vartalon lihaksia :).

Seisaaltaan jyystö ei onnistu, se on todettava....

Takaapäin se on minusta parasta - tai sitten jos nainen ratsastaa takaperin. (huom. siis MINUSTA, naisella tietenkin voi ja saa olla muitakin mieliasentoja ja niitä toteutetaan yhdessä)

Vyötäröltä saa näin mukavasti kiinni ja pystyy painamaan ns. "pohjaan saakka", jos nainen sitä haluaa - kaikki eivät halua, koska se saattaa sattua.

Sillä, onko mies sängyn reunalla tai sohvatuolilla, ei ole naisen tuntemusten kanssa mitään eroa sillä, jos mies olisi puolikyykyssä naisen takana.

Keittiön pöydällä makaavalta naiselta on muuten taivaallista ottaa suihin, kun itse istuu "sopivalla työkorkeudella"...... ;)


Ei se seksi mitään vaikeaa ole, vaikka toinen olisikin osittain toimintarajoitteinen.

Tietysti, jos haluaa seksiä ainoastaan seisten, se tuottaa ongelmia.

Ja hei, en asu Laitilassa, vaan Helsingissä.
 

Yhteistyössä